d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Onze Stoere Chick Gebleven? > Ya
Prev191011
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:58pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, Jan 18 2008, 05:58pm)
ik zal er maar voor uit komen, want ik schaamde me een beetje voor deze naam.
ik heet niet tom, maar eigelijk william, sorry dat ik jullie al die tijd voor de gek heb gehouden


hand.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 04:59pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, 18 Jan 2008, 19:58)
ik zal er maar voor uit komen, want ik schaamde me een beetje voor deze naam.
ik heet niet tom, maar eigelijk william, sorry dat ik jullie al die tijd voor de gek heb gehouden


hand.gif William

This post was edited by tenshinhan on Jan 18 2008 04:59pm
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 19 2008 11:50am
Quote (KillingScream @ Fri, 18 Jan 2008, 18:20)
Ja, njaguar vroeg of hij wist dat VSG multi accs had, en timo zei ja!
Toen was het ban, of heb ik dat mis ? :>
En toen ging alles de slechte kant op. Veel waren de trusted tag verloren, en ik was locked samen met nog wat mensen. Bij die andere mensen was de lock zo weer weg, maar bij mij duurde het maanden. Achjaaa....


Heb je mis ja. Daarna ging Timo nog guild switchen, de idioot. Ging 'ie naar Liberum Conspiro. Die guild was toen verwijderd, daar werd een topic over gemaakt in de Battle Floor. Dat topic werd opnieuw gemaakt door Timo nadat mods het topic gesloten hadden. Dat kostte hem een suspension van 130 dagen, daar was hij het niet mee eens. Toen maakte hij multi's. Toen was hij banned. Enzo. smile.gif

This post was edited by mUMmY- on Jan 19 2008 11:50am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 19 2008 12:07pm
Ik mis 969.

This post was edited by edujackass on Jan 19 2008 12:07pm
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 19 2008 01:23pm
Quote (KillingScream @ Fri, Jan 18 2008, 05:20pm)
Ja, njaguar vroeg of hij wist dat VSG multi accs had, en timo zei ja!
Toen was het ban, of heb ik dat mis ? :>
En toen ging alles de slechte kant op. Veel waren de trusted tag verloren, en ik was locked samen met nog wat mensen. Bij die andere mensen was de lock zo weer weg, maar bij mij duurde het maanden. Achjaaa....
Die VSG.

Hij is er nog steeds, haha. Waarom weet ik dit eigenlijk? =/

Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jan 19 2008 01:26pm
Quote (mUMmY- @ Sat, 19 Jan 2008, 18:50)
Heb je mis ja. Daarna ging Timo nog guild switchen, de idioot. Ging 'ie naar Liberum Conspiro. Die guild was toen verwijderd, daar werd een topic over gemaakt in de Battle Floor. Dat topic werd opnieuw gemaakt door Timo nadat mods het topic gesloten hadden. Dat kostte hem een suspension van 130 dagen, daar was hij het niet mee eens. Toen maakte hij multi's. Toen was hij banned. Enzo. smile.gif


Haha ohja.. biggrin.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 23 2008 08:55am
naja hiero denk??
aangezien hier niks nuttigs word gepost ben ik er wat minder + ik ben op vakantie geweest ^^
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2008 08:58am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 09:01am
Quote (�?NNI @ Wed, 23 Jan 2008, 15:58)


^^^^^^^^^^^^^^^^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011
Closed New Topic New Poll