Quote (KillingScream @ Fri, 18 Jan 2008, 18:20)
Ja, njaguar vroeg of hij wist dat VSG multi accs had, en timo zei ja!
Toen was het ban, of heb ik dat mis ? :>
En toen ging alles de slechte kant op. Veel waren de trusted tag verloren, en ik was locked samen met nog wat mensen. Bij die andere mensen was de lock zo weer weg, maar bij mij duurde het maanden. Achjaaa....
Heb je mis ja. Daarna ging Timo nog guild switchen, de idioot. Ging 'ie naar Liberum Conspiro. Die guild was toen verwijderd, daar werd een topic over gemaakt in de Battle Floor. Dat topic werd opnieuw gemaakt door Timo nadat mods het topic gesloten hadden. Dat kostte hem een suspension van 130 dagen, daar was hij het niet mee eens. Toen maakte hij multi's. Toen was hij banned. Enzo.
This post was edited by mUMmY- on Jan 19 2008 11:50am