d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > S P O E D Poll Snel Snel > To Be Pijpt Or Not To Pijpt
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 15 2008 02:23pm
Quote (Zompy @ Tue, 15 Jan 2008, 20:25)
we pesten jou weg


Wie ben jij? En wie is 'we'?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 15 2008 02:24pm
hoe was zondag je pijpbeurt eigenlijk edu ? ohmy.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 15 2008 02:29pm
Quote (edujackass @ Mon, 14 Jan 2008, 20:40)
zal ik een photoshop maken van badboy de ghakste hoedat hij zijn neef verkracht?
ik zal apachai en boervince zijn hond er ook bij zetten.


doe maar ja..

en vergeet me niet de link te pmen.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 12:55am
Quote (Zompy @ Tue, 15 Jan 2008, 19:25)
we pesten jou weg


Wat jammer nou.

Wie is we? Schizofrenie?
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jan 16 2008 01:21pm
Je bent een viezerik.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 17 2008 01:15pm
Quote (�?NNI @ Tue, 15 Jan 2008, 22:23)
Wie ben jij? En wie is 'we'?


ik ben ik en we zijn we gwn lol hoe zeg je het anders..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 17 2008 01:25pm
Quote (Zompy @ Thu, Jan 17 2008, 08:15pm)
ik ben ik en we zijn we gwn lol hoe zeg je het anders..


"Ik en me pik" had beter geklonken.

Sommigen snappen het ook nooit
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll