d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Religie. > Wat De Neuk Vind Jij Ervan?
Prev191011121323Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 2.00
Warn: 70%
Dec 5 2007 03:47pm
Quote (mrs.piggy @ Wed, Dec 5 2007, 09:38pm)
het lijkt me dat eduard veel geheime aanbidders/aanbidsters heeft ohmy.gif

ohmy.gif omg
Member
Gold: 641.00
Dec 5 2007 03:52pm
Quote (hoot @ Wed, Dec 5 2007, 09:47pm)
ohmy.gif omg

erhm, is ammel wel leuk enzo dat je posts wil hebben... maar met die joindate van dec 5 2007 blijft je e-pikkie toch wel klein.. dus praat gewoon gezellig mee..

ik was trouwens vergeten te melden dat ik verliefd ben op eduard, en reliegie onzin vond.. ik stemde voor mn verliefdheid .. die overwon wel een soortvan tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Dec 5 2007 03:54pm
Member
Gold: 11.33
Dec 6 2007 03:12am
Natuurlijk. Een pijnstiller doet dat niet. Dus gaat de vergelijking niet op.
Pijnstiller maakt iets dragelijker. Zodat het minder zwaar/pijnlijk wordt.

Religieus ingericht is een nog foutere woordkeuze. Ik heb me verdiept in het onderwerp, meer niet.
Waarom? ;C

En zo hoort het. Wat hij zegt klopt echter niet, zie zometeen.
HEheeheheheheeheheheehe.

Dat komt absoluut niet op hetzelfde neer. Appels met peren vergelijken heet dat. Oude en Nieuwe Testament zijn van elkaar losstaande gehelen.
Ja, maar valt beiden onder de bijbel, is het niet?

Blijkbaar wel, maar generaliseren is een drogreden en dus onwaar.
Als jij het zegt.

Heb ik inderdaad niet gedaan en zal ik ook nooit doen.
Inderdaad, dat was iemand anders.

PUBERTAIT FTW.

Member
Gold: 30.00
Dec 6 2007 04:52am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 5 Dec 2007, 23:52)
erhm, is ammel wel leuk enzo dat je posts wil hebben... maar met die joindate van dec 5 2007 blijft je e-pikkie toch wel klein.. dus praat gewoon gezellig mee..

ik was trouwens vergeten te melden dat ik verliefd ben op eduard, en reliegie onzin vond.. ik stemde voor mn verliefdheid .. die overwon wel een soortvan tongue.gif

ghehehe idd.. 153 posts in 1 dag.. ben benieuwd hoelang ie dat volhoud. banana.gif
Member
Gold: 14.89
Dec 6 2007 06:01am
Pijnstiller maakt iets dragelijker. Zodat het minder zwaar/pijnlijk wordt.
Klopt precies. De beeldspraak dat de hemel een pijnstiller voor de dood is, gaat dan nog niet op.
Pijnstiller is tijdelijk, remt het pijnlijke af. De dood is definitief.

Waarom? ;C
Omdat ik het interessant vind, en in tegenstelling tot edujackass wel kan onderbouwen dat de Bijbel lacuneus is.

Ja, maar valt beiden onder de bijbel, is het niet?
Natuurlijk. Maar dan zitten we bij het paard / dier verhaal.
Een paard heeft vier benen, maar ik kan daarom nog niet zeggen dat elk dier dat heeft.

Als jij het zegt.
En zo is het.

PUBERTAIT FTW.
Mijn doelgroep; jeweett.
Member
Gold: 15.00
Dec 6 2007 07:44am
religie is voor de zwakkerein onze samenleving die houvast willen hebben aan lucht aan niks met andere woorden.
het is dom om jezelf voor de gek te houden en dus te dneken dat er meer is na het leven bv
Member
Gold: 0.00
Dec 6 2007 08:08am
Quote (Quick. @ Thu, Dec 6 2007, 02:44pm)
religie is voor de zwakkerein onze samenleving die houvast willen hebben aan lucht aan niks met andere woorden.
het is dom om jezelf voor de gek te houden en dus te dneken dat er meer is na het leven bv

neej, het is niet dom, zo groeien mensen op en zo denken zij over het leven, misschien wel om het leuk te houden, om niet bang te zijn voor de dood..
vraagje aan iedereen hier ( eerlijk antwoorde )

wie is er bang voor de dood?

ik wel.. geloof ik in god of heb ik een religie? nee, dat heb ik niet nodig.. andere mensen zijn misschien net zoals mij, maar hebben dat geloof in een betere wereld wel nodig,
daarom is het niet voor zwakkeren maar voor mensen die gewoon misschien iets banger zijn voor de dood dan anderen.. dat maakt iemand nog niet zwak, angs maakt niet zwak..

Wemy, vraagje voor jou, heb jij een geloof? zo ja.. welke? christen?
vertel me ffkes wil je? tongue.gif
Member
Gold: 14.89
Dec 6 2007 09:11am
Quote (Apachai @ Thu, 6 Dec 2007, 15:08)

Nee, en ik ben ook niet bang voor de dood.
Member
Gold: 15.00
Dec 6 2007 09:17am
Quote (Apachai @ Thu, Dec 6 2007, 02:08pm)
neej, het is niet dom, zo groeien mensen op en zo denken zij over het leven, misschien wel om het leuk te houden, om niet bang te zijn voor de dood..
vraagje aan iedereen hier ( eerlijk antwoorde )

wie is er bang voor de dood?

ik wel.. geloof ik in god of heb ik een religie? nee, dat heb ik niet nodig.. andere mensen zijn misschien net zoals mij, maar hebben dat geloof in een betere wereld wel nodig,
daarom is het niet voor zwakkeren maar voor mensen die gewoon misschien iets banger zijn voor de dood dan anderen.. dat maakt iemand nog niet zwak, angs maakt niet zwak..

vertel me ffkes wil je? tongue.gif

sorry maar bang zijn voor de dood is vrij kansloos ,het komt er tog wel van oft nou vroeg of laat is, ga je dood op je 25ste?jammer heb je pech niks aan te doen word je 80 of ouder heb je ook pech want das teveel van et goede
Member
Gold: 14,931.00
Dec 6 2007 09:40am
Quote (Quick. @ Thu, 6 Dec 2007, 16:17)
sorry maar bang zijn voor de dood is vrij kansloos ,het komt er tog wel van oft nou vroeg of laat is, ga je dood op je 25ste?jammer heb je pech niks aan te doen word je 80 of ouder heb je ook pech want das teveel van et goede

mja, ik kan het me wel voorstellen. iedereen heeft bepaalde verwachtingen van het leven. dingen die je wilt doen/bereiken. de angst voor de dood is dan de angst om de dingen die je wilde doen niet meer te kunne doen. niet meer de mogelijkheid hebben de dingen te doen die je leuk vind/vond..

kan het me wel voorstellen..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121323Next
Closed New Topic New Poll