d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Aanschaf 8800gt > Goed Plan?
Prev191011
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 10 2007 12:54pm
Genoteerd.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 10 2007 01:17pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 10 Dec 2007, 20:48)
@Milk: Scoren is leuk als je geil bent, maar Eduard wil echte liefde.

tuurlijk niet ik wil alleen maar hardcore vaginale penetratie elke ochtend als ik wakker word met een odel.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 10 2007 01:18pm
Quote (edujackass @ Mon, 10 Dec 2007, 21:17)
tuurlijk niet ik wil alleen maar hardcore vaginale penetratie elke ochtend als ik wakker word met een odel.


Odel? Moet je toch eens uitleggen waar dat voor staat.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 10 2007 01:25pm
odol* zoiets moet je gewoon weten wuben.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 10 2007 01:26pm
Quote (edujackass @ Mon, 10 Dec 2007, 21:25)
odol* zoiets moet je gewoon weten wuben.


Klopt, was benieuwd wat je van de E zou maken.
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 10 2007 03:39pm
Edu, schiet op. Ik wil les 2 horen!
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 10 2007 03:46pm
Ik ken deze gast in RL John is zijn naam hij woont in nieuwegein (was me oude collega)

Hij is 1 van de beste casemodding ter wereld hij bouwt alleen PC van 20.000+ Euro no bull shit

Vraag het die gast wink.gif dan komt het wel goed.

-

Zijn website : http://www.snakez-modding.nl/
Zijn MSN : info@snakez-modding.nl

-

Hij stond laats nog op de Gameplay '07 jaarbeurs Utrecht .
Was 2weekende trg in Sweden grootste lan party ter wereld.

Enzzzzz.

PM me als je meer vragen hebt ofzo

This post was edited by tenshinhan on Dec 10 2007 03:47pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011
Closed New Topic New Poll