Quote (Xepo @ Thu, Jul 26 2007, 05:10pm)
Quote (Ov2rkill @ Thu, Jul 26 2007, 02:44pm)
Quote (Noob-Style. @ Thu, Jul 26 2007, 03:30pm)
gewoon niewsgierig wie er nog naar festivals gaan en naar welke.
ik ga dit jaar voor het eerst naar pukkelpop gezien we wellis wat anders wilden.
de afgelopen 5 jaar altijd naar lowlands geweest en mja soms wil je verandering?
Pukkelpop zal gewoon de vlaamse versie wezen van lowlands

Ik ga dit jaar, wederom, naar pukkelpop en ben al geweest naar groezrock menige maanden geleden.
Mag ik vragen, hoeveel podiums zijn er op lowlands en hoe zijn die ingedeeld, volgend muziekstijl of nog iets anders?
"Pukkelpop" klinkt fucking ranzig.
Is het ook als ik er ben ^^
Quote (Hellskin @ Thu, Jul 26 2007, 05:43pm)
Quote (Ov2rkill @ Thu, Jul 26 2007, 02:44pm)
Mag ik vragen, hoeveel podiums zijn er op lowlands en hoe zijn die ingedeeld, volgend muziekstijl of nog iets anders?
op lowlands is het ingedeeld op style idd... je hebt ook plekken waar af en toe caberet theater en/of debat gevoerd word,...
Dan is lowlands echt het evenbeeld van pukkelpop, behalve dat er dar geen debatten worden gevoerd..
voor zover ik weet ist idd et evenbeeld,het grote verschil blijkt de sanitaire voorziening te zijn
ook is er een verschil dat je op lowlands 1 openlucht podium hebt en voor de rest is alles in tenten.
buiten dat weetik neit of pukkelpop ook een bioscoop heeft en een openlucht bios waar savonds films draaien.
tot nu toe bennikk trouwens meer te spreke over de line up van pukkelpop dus dat is mooi