Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 09:21am)
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jun 19 2007, 10:59am)
Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 08:19am)
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jun 19 2007, 09:52am)
Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 06:57am)
mag dat bij ons wel? ik heb geen flauw idee ^^
en eigenlijk snap ik het verschil niet dat als je een pint drinkt buiten op een cafe of 100m verder op de straat
Dat is net zoals zeggen, waarom mag ik het in mijn tuin dan wel drinken? Is toch ook buiten? Als je het buiten bij een café drinkt, drink je het alsnog op het terrein van het café dus wordt het niet beschouwd als op straat zelf.
ik heb 2 plaatsen op straat gezegd
mijn tuin is niet straat
en je mag je dus bezatten op een terras en daar wel mensen lastig vallen
maar rustig 1 pintje op straat mag niet?
Je zegt het zelf, jouw tuin is niet een straat. Het terrasje is ook geen straat. Meer hoef ik volgens mij niet te zeggen toch? Of wil je jezelf nog meer klem lullen/Tegen spreken?
kdenk niet dat je het begrijpt, ik heb het niet over wat nu van de overheid is
maar over het feit dat het nutteloos is om iemand met 1 pint een boete te geven terwijl dat iemand die strontzat uit een cafe komt en dan zomaar over straat ronddwaald dan niets fout doet
ik denk dat de zatte toch meer verkeerd kan doen als de andere
Ja, maar dan is de overheid iig niet aansprakelijk omdat zij mensen die op straat de alcohol nuttigen (zo veel mogelijk) tegenhouden. Als ze echt wat zouden willen doen aan mensen die bezopen over straat lopen, zouden ze alcohol wel afschaffen.. maar aangezien dat nooit zal gebeuren, is dit zo'n beetje het enigste wat ze kunnen bestraffen.