d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Bow Amazon Vraagje! > ias frw pvp pvm
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
May 11 2007 01:09pm
Quote (xycho2d @ Thu, 10 May 2007, 09:09)
Quote (drogehond @ Thu, 10 May 2007, 07:34)
is het life of dex bower ?

en cat's eye is beter dan high lords want cat's yey heeft =>

+30% Faster Run/Walk
+20% Increased Attack Speed
+100 Defense Vs. Missile
+100 Defense
+25 To Dexterity

en high lords alleen maar ias + crushing blow dat sucks

en max ias haal je zo.

cat's eye => 20%ias
perf faith gmb => donow moet nog eens kijke voor ias bp maar ik had het met die equip smile.gif
arm 160/60/75 => 60% ias
gloves met ias en knockback! => 20%ias
nosferatu's => 10%ias

nu heb je laaste bp van ias.
btw draag als helm een 30frw / 3sox helm
dan heb je meer frw ook en kan je nog meer dmg doen door drie sox
en beste pvp charms zijn vor bower dat ik usede

max dmg /attack / life
frw
en een 5 - 8 tal psn sc's vs's es sorcen

kon alles killen buiten smiters ~~

wilde meer weten pm maar smile.gif

Het is een dex amazon.
en een 30frw ias helm is een beetje duur tegenwoordig^^. zag er laatst een en ft was 4k fg d8 ik.
En er zijn nogal wat dupes van. ik draag nu een helm met 2 ama 30 frw str dex res.
Wat is max ias dan ? ohmy.gif? volgens die calculator als ik 5 ias erbij heb dan ik max heb?
Maar die is oud volgens mij... =p

hmm mijn build was 100 vita en rest in dex en dan een jgreathelmofthewhale en die 3x 37+/15 jewels socketen en same met armor en die wirefleece en dan nosferatus en cats en een windforce waar je een jah indoet voor ignore targets defence 2x een raven voor de dex en sigon boots+gloves ik weet niet meer waarom... ik d8 ias en frw en leach en ook nog knockback maar dat was overbodig.. met windforce haal je in ieder geval wel een heel stuk meer dmge als met faith
de inventory had ik full met passive skillers omdat ik dodge en avoid allebij gemaxed had (ik dodgede toen wel bijna alles in pvp alleen tegen kick is lastig omdat je dan door de dodge animatie niet kan schieten en je blijft dodgen als diegene 6kicks/sec doet) en die passives dan met 40+hp want die zijn niet al te duur, rest van de spaces met torch en anni en dan nog een hoop 290 of betere psn small charms
Member
Gold: 34.90
May 13 2007 06:09am
simpel.

frw= hoe meer je kan hoe beter happy.gif cats > high altijd

met een perf faith gmb moet je nog 95 ias behalen om de 7fps cap te bereiken (geloof me is getest, + x skills in voor je fana te boosten klopt niet wink.gif

beste build is in mijn opinie (ik speel al langer bowa dan meeste d2 spelen)

faith gmb (nu wel, kwel ook mun build geven voor rare gmb)
shako 40/15 ias
cats (20ias)
wire/scarab/dusk 95++ (cost wel aardig iets) (60ias)
war travs (gores in sommige setups wel leuk)
dungo (rep life dr etc)

voila, daar heb je 95 ias zonder ias gloves nodig te hebben, ik gebruik 15str 15dex knockback gloves, of 10cb 1x str 1x dex 2x life xx light res etc (soms blood fist)

maar denk eraan, je moet zorgen dat je 6 of meer leech hebt van mana of life, zodat je een "animation" ziet als je hit, gebeurt ook als je sniped verder dan je scherm, soort wallhack happy.gif je ziet hem nog niet, maar toch zie je of je iets raakt, handig met multi snipe en dan ga's in die richting sturen wink.gif

1 van de beste ringen op realm voor gmb build smile.gif 8min damage > 15 dex

mun legit bow voor league smile.gif

ring voor andere build, waar ik genoeg leech heb zonder ring smile.gif

tuurlik heb ik wel een 30frw diadem (51 defense, legit) en een 30frw 4x legit tiara liggen voor andere setups inventory is 37*3/19's of mix met 3frw 11 res sc's (meestal fire / light) cold moet je 200++ kunnen stacken om cold mastery tegen te gaan, meestal geen optie + eerst hit kan je niet absen met raven's dusja sad.gif

hopelijk heb je hier iets aan laat iets weten als er nog vragen zijn happy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll