Wat doen jullie wanneer jullie afspreken met iemand waar van je houdt.
persoonlijk vind ik het raar dat je het woordje houdt gebruikt....
als je van iemand houdt dan ben je de periode van uitstapjes verzinnen waarschijnlijk allang voorbij.
als je echt van iemand houdt dan hoeft niks en mag alles. je zou elkaar dan zo aan moeten kunnen voelen/vullen.
houden van is niet iets wat je zomaar van de ene op de andere dag hebt... het is ook naar mijn mening niet gepast om binne notime tegen iemand te zeggen "ik hou van je"
als je dat er zomaar uitflapt na een dag/week/maand vraag ik me sterk af wat die worden waard zijn...
maarja dit is natuurlijk heel persoonlijk.
ik neem aan dat het in dit geval gaat over iemand die je leuk vind en waar je eigenlijk wel eens wat meer "leuke dingen" mee wilt doen of beter wil leren kennen.
een zeer standaard maar zeer effectief middel is een filmpje pakken... dit kan zowel in de bioscoop als thuis. licht een beetje aan je situatie wat voor jou het gemakkelijkst is.
ik doe het liever thuis... stuk goedkoper, geen last van allemaal onbekende mensen om je heen en in mijn geval kijk ik in mijn kamer niet naar de tv vanuit een bank maar vanuit een lekker knus bedje (lekker makkelijk, je hebt alle ruimte kan lekker tegen elkaar aan liggen enne meestal is de film na 5 minuten al niet meer belangerijkt....)
veel jongere gasten kiezen liever voor de bioscoop, want thuis is immers het domein van de ouders... enkele redenen die het thuiskijkplezier kan belemmeren: ze mag niet komen kijken. wat denken m'n ouders er wel niet van? ze houden me in de gaten, ik wil dat meisje niet traumatiseren door haar kennis te laten maken met m'n ouders
dit is echter het meest effectief wanneer de intresse van twee kanten komt en is het bijna vanzelfsprekend dat de film eigenlijk niet gevolgt word

als je nog niet zeker weet of de intresse wel wederzijds is kan je beter iets leuks samen gaan doen. "doe dingen" waarin je samen iets leuks gaat doen kan goed helpen jullie dichter bij elkaar te brengen. pretparken, karten, survivalen, schaatsen enz.
mocht je het iets romantischer willen aanpakken dan kan je altijd nog een (strand)wandeling gaan maken of lekker gaan uiteten (nee de snackbar is niet uiteten)
wat zeker nog aan te raden is is samen te gaan zwemmen... veel lichamelijk contact gegarandeerd

wat ook zeker aan te raden is is om wat met haar te gaan doen wat zei heel erg leuk vind maar jij eigenlijk niet zoveel mee hebt.
bv mee gaan naar die ene beurs waar ze al die tijd al graag heen wilt maar niemand vind die met haar mee wilt..
of iets in de richting van paardrijden...