Quote (¢?NNI @ Sun, Apr 1 2007, 10:08pm)
Oh, ja. Gisteren nam ik een douche en het licht viel uit. Misschien een geest... of er is simpelweg iets mis met de lamp.
Nee, zo'n dingen gaan er bij mij niet in.
zulke bs was het met mij ook niet hoor ik ben vrij nuchter,...
ik zal je vertellen wat mijn visie ietwat heeft veranderd....
ik had een relatie (lang verhaal, kort gemaakt) enne op een zondagavond na de zoveelste ruzie heb ik het uitgemaakt.
maandag ochtend kom ik op mijn werk (niemand wist hiervan behalve mijn vader mijn ex en ik...) ik zit voor aanvang van mijn shift nog even een bakkie warme chocomel te drinken met m'n kop nog bij de problemen van gisteravond (ik zat daar heel erg mee) op een gegeven moment komt een vrouwelijke collega voorbij lopen , loopt door, stopt, draait zich om en komt naast me zitten. ze zegt tegen mij: "je hebt het uitgemaakt he" ik heb me nog nooit zo raar gevoelt als toen. de mogelijkheid dat zij dat via via te weten is gekomen is uitgesloten.
ik heb haar wat later (toen ik bijgekomen was want ik was in een soortvan verbaasde shock) gevraagd hoe zei dat wist... ze vertelde me een beetje zweverig verhaal dat ze 2 gidsen heeft (geesten? zielen van overlede mensen legde ze uit)... het was een beetje een moeilijk wazig verhaal waar ik met m'n pet niet bij kon.
feit is wel dat zij iets van mij wist wat ze niet kon weten...
daarna zijn er nog tal van dingen voorgevallen. een klein kort voorbeeld: ik had een wond op mijn rug/zij (iemand heeft geprobeerd mij te steken maar heeft me maar net geraakt) ik kom haar tegen weer voor aanvang van het werk en zit op een bank. vraagt ze: "wat heb je met je rug gedaan?" zonder dat ze daar iets van kon zien...
haar uitleg is moeilijk te geloven... maar ze wist wel constant dingen die ze eigenlijk niet kon weten...