d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Glaasje Draaien
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Apr 1 2007 04:06pm
Quote (Hellskin @ Sun, 1 Apr 2007, 23:48)
Quote (¢?NNI @ Sun, Apr 1 2007, 09:40pm)
Quote (Xepo @ Sun, 1 Apr 2007, 22:21)
"I only believe in science"

Zo zie ik het ook ongeveer. En natuurlijk geloof ik ook nog in mezelf en een handvol andere mensen.

En ja, je kan niet bewijzen dat ze bestaan of niet bestaan, want dat is nu net waar "geloven" om gaat.

Ik was altijd heel erg "anti zweverigheid" en vond mensen die met geeste konden praatten en char gevallen echt onzin (nu nogsteeds trouwens)
maar ik heb wat kleine dingetjes meegemaakt die mij gedwongen hebben toch ietsmeer een openmind te hebben. in iedergeval niets uit te sluiten.

vertel ohmy.gif
ik heb nog nooit last gehad van geesten of spoken of wat dan ook, af en toe na zon maffe film als blair witch bijvoorbeeld dan denk je welis overal iln elke schaduw iets te zien bewegen maar het is er niet.. heeft 1 van jullie welis die shit op discovery gekeken met geesten? das egt interesant.. het laat je er ook iets te erg in geloven ;/ naja na een week ofzo dan ben ik weer normaal.
Als ik een geest was ^____^ ik zou wel wat mijsjes gaan verkrachten biggrin.gif en tog wel een paar bepaalde mensen vermoorden zoals enkele leraren en een paar leerlingen van school en dan zou ik mensen als paris hilton gaan stalke en maffe dingen uithalen met der macup en douche enzo

This post was edited by edujackass on Apr 1 2007 04:06pm
Member
Gold: 0.00
Apr 1 2007 04:08pm
Oh, ja. Gisteren nam ik een douche en het licht viel uit. Misschien een geest... of er is simpelweg iets mis met de lamp.

Nee, zo'n dingen gaan er bij mij niet in.
Member
Gold: 0.30
Apr 1 2007 05:01pm
Ik geloof er niet in maar ik heb het ooit eens geesten opgeroepen op kamp met de jeugdbeweging, en dat was behoorlijk creepy. De "geest" bleek kwaadaardig te zijn en voorspelde dat 1 van de mensen die aan de tafel zaten binnen het jaar een gewelddadige dood zou sterven. Enkele maanden later kwam een van onze leidsters om bij een nogal gruwelijk auto-ongeluk. Ik zal het maar op toeval houden smile.gif
Member
Gold: 100.00
Apr 1 2007 05:26pm
Quote (¢?NNI @ Sun, Apr 1 2007, 10:08pm)
Oh, ja. Gisteren nam ik een douche en het licht viel uit. Misschien een geest... of er is simpelweg iets mis met de lamp.

zulke bs was het met mij ook niet hoor ik ben vrij nuchter,...

ik zal je vertellen wat mijn visie ietwat heeft veranderd....

ik had een relatie (lang verhaal, kort gemaakt) enne op een zondagavond na de zoveelste ruzie heb ik het uitgemaakt.
maandag ochtend kom ik op mijn werk (niemand wist hiervan behalve mijn vader mijn ex en ik...) ik zit voor aanvang van mijn shift nog even een bakkie warme chocomel te drinken met m'n kop nog bij de problemen van gisteravond (ik zat daar heel erg mee) op een gegeven moment komt een vrouwelijke collega voorbij lopen , loopt door, stopt, draait zich om en komt naast me zitten. ze zegt tegen mij: "je hebt het uitgemaakt he" ik heb me nog nooit zo raar gevoelt als toen. de mogelijkheid dat zij dat via via te weten is gekomen is uitgesloten.

ik heb haar wat later (toen ik bijgekomen was want ik was in een soortvan verbaasde shock) gevraagd hoe zei dat wist... ze vertelde me een beetje zweverig verhaal dat ze 2 gidsen heeft (geesten? zielen van overlede mensen legde ze uit)... het was een beetje een moeilijk wazig verhaal waar ik met m'n pet niet bij kon.

feit is wel dat zij iets van mij wist wat ze niet kon weten...

daarna zijn er nog tal van dingen voorgevallen. een klein kort voorbeeld: ik had een wond op mijn rug/zij (iemand heeft geprobeerd mij te steken maar heeft me maar net geraakt) ik kom haar tegen weer voor aanvang van het werk en zit op een bank. vraagt ze: "wat heb je met je rug gedaan?" zonder dat ze daar iets van kon zien...

haar uitleg is moeilijk te geloven... maar ze wist wel constant dingen die ze eigenlijk niet kon weten...
Member
Gold: 89.00
Apr 1 2007 06:53pm
Quote (Hellskin @ Mon, 2 Apr 2007, 00:26)
Quote (¢?NNI @ Sun, Apr 1 2007, 10:08pm)

zulke bs was het met mij ook niet hoor ik ben vrij nuchter,...

ik zal je vertellen wat mijn visie ietwat heeft veranderd....

ik had een relatie (lang verhaal, kort gemaakt) enne op een zondagavond na de zoveelste ruzie heb ik het uitgemaakt.
maandag ochtend kom ik op mijn werk (niemand wist hiervan behalve mijn vader mijn ex en ik...) ik zit voor aanvang van mijn shift nog even een bakkie warme chocomel te drinken met m'n kop nog bij de problemen van gisteravond (ik zat daar heel erg mee) op een gegeven moment komt een vrouwelijke collega voorbij lopen , loopt door, stopt, draait zich om en komt naast me zitten. ze zegt tegen mij: "je hebt het uitgemaakt he" ik heb me nog nooit zo raar gevoelt als toen. de mogelijkheid dat zij dat via via te weten is gekomen is uitgesloten.

ik heb haar wat later (toen ik bijgekomen was want ik was in een soortvan verbaasde shock) gevraagd hoe zei dat wist... ze vertelde me een beetje zweverig verhaal dat ze 2 gidsen heeft (geesten? zielen van overlede mensen legde ze uit)... het was een beetje een moeilijk wazig verhaal waar ik met m'n pet niet bij kon.

feit is wel dat zij iets van mij wist wat ze niet kon weten...

daarna zijn er nog tal van dingen voorgevallen. een klein kort voorbeeld: ik had een wond op mijn rug/zij (iemand heeft geprobeerd mij te steken maar heeft me maar net geraakt) ik kom haar tegen weer voor aanvang van het werk en zit op een bank. vraagt ze: "wat heb je met je rug gedaan?" zonder dat ze daar iets van kon zien...

haar uitleg is moeilijk te geloven... maar ze wist wel constant dingen die ze eigenlijk niet kon weten...

hmm mja is we raar maar zou et niet kunnen dat ze zag dat je je anders gedraagde of in gevcal van je rug anders bewoog ,en dat dat haar opviel en ze gewoon een gokje deed en er uit niewsgierigheid naar vroeg?
Member
Gold: 0.48
Apr 2 2007 12:59am
Kansloos en lelijk!

Paar vriendinnen van me hadden het wel gedaan (nee, geen gothics haha) en toen gebeurde er nogal wat enge dingetjes, volgens hun dan.
Member
Gold: 100.00
Apr 2 2007 05:05am
hmm mja is we raar maar zou et niet kunnen dat ze zag dat je je anders gedraagde of in gevcal van je rug anders bewoog ,en dat dat haar opviel en ze gewoon een gokje deed en er uit niewsgierigheid naar vroeg?

dat zou eventueel kunnen ja, maar in dit geval zat ik gewoon. enne dit zijn maar 2 voorbeeldjes. ze had zovaak dingen en mja je moet het eigenlijk zelf meemaken om het te begrijpen.
Member
Gold: 12.00
Apr 2 2007 05:27am
Ik heb te veel bewijs. Een keertje ging ik glaasje draaien en iemand brande ze hand aan het glas terwijl hij niet warm ofzo was en toen zag je ook echt een rode brandplek in de vorm van het glas enzo.. naja lang verhaal ik geloof te veel bewijzen..
Member
Gold: 1,724.80
Apr 2 2007 05:35am
hmm, pittig onderwerp..

ik weet zeker dat er geesten bestaan, maar dan niet in de zin van geesten van dode mensen (ja die bestaan ook, maar zweven niet rond op aarde denk ik)
maar in de zin van geesten van god en van satan. met glaasjedraaien lijkt mij dat je die laatste tegenkomt.

ik heb zelf nog nooit glaasje gedraaid, maar ik heb er ook echt geen behoefte aan. sommige dingen moet je gewoon niet uitproberen....

wel heb ik mensen ontmoet die het wel deden, en ook met hekserij bezig waren. dit is wat mij betreft 1 van de gevaarlijkste dingen die je kan doen (op het parachutespringen zonder parachute na) je weet nooit wat er gebeurd, en de krachten die je oproept zijn vele malen sterker dan je denk.

Member
Gold: 4.33
Apr 2 2007 05:46am
Quote (Hellskin @ Mon, 2 Apr 2007, 12:05)

dat zou eventueel kunnen ja, maar in dit geval zat ik gewoon. enne dit zijn maar 2 voorbeeldjes. ze had zovaak dingen en mja je moet het eigenlijk zelf meemaken om het te begrijpen.

Als ze het gewoon ziet aan z'n manier van doen zou ze daar ook niet over liegen. (denk ik?)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll