d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Juridies Systeem Suckes > Lets Becomes Pro Criminals
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 2,720.00
Feb 21 2014 07:53am
te veel lezen/10
Banned
Gold: 11.00
Warn: 10%
Feb 22 2014 09:41pm
Ik wil je best wel advies geven, maar heb geen zin om mijn tijd te verspillen als dit om 'trolling' gaat.

Heb ook maar de helft gelezen als ik eerlijk ben.
Banned
Feb 22 2014 09:56pm
Ok heel het verhaal gelezen..

Je buurman breekt in en rooft je koelkast leeg? Wtf?

Ouders die niet mee willen betalen aan studie / levenshoud heb ik ook mee te maken gehad.

Mijn vader: ik heb afstand gedaan van de alimentatie die jouw moeder mij moet betalen in ruil daarvoor zou mijn moeder voor ons zorgen.

Mijn moeder kickt mij uit het huis wanneer ik 18 word.

Begeleid kamerwonen etc. Je kent het wel. Kuttijd.

Moeder maakt 200,- over en daar moet ik het mee doen. Ze wilde het al minderen, maar ik had aangekaart dat ze tot mijn 21e financieel moet meedragen. Dit werd later 100 euro. Ze had het zogenaamd moeilijk met hypotheek.

Wel had ze 50k euro oprotpremie toen ze ontslagen werd. Dit heeft ze in een bv gestopt en komt ze niet aan (ze wil geen belasting daarover betalen) gewoon een gierige kut hoer dus die niet voor haar kinderen wilt zorgen.

Het leven zuigt. (Voor iedereen)

Gelukkig is jouw vader dood. Ik heb mijn moeder uit mijn leven verbannen. Had ik veel eerder moeten doen. Kut trol.

Oke dat lucht op.

Nu lekker slapen.

Banned
Feb 22 2014 10:00pm
Advies voor jou:

Ga er maar vanuit dat de erfenis op is als die vrouw overlijd. Zoniet is het mooi meegenomen. Maar reken er niet op.

Kun je niet ergens anders wat huren?

Het blijft hoe dan ook een kut situatie.

Ps: je sorc guide is fucking grappig (immortal sorc)

Oke nu echt slapen
Member
Gold: 2,078.67
Feb 23 2014 02:50pm
Quote (Aileranea @ Feb 23 2014 03:56am)
Ok heel het verhaal gelezen..

Je buurman breekt in en rooft je koelkast leeg? Wtf?

Ouders die niet mee willen betalen aan studie / levenshoud heb ik ook mee te maken gehad.

Mijn vader: ik heb afstand gedaan van de alimentatie die jouw moeder mij moet betalen in ruil daarvoor zou mijn moeder voor ons zorgen.

Mijn moeder kickt mij uit het huis wanneer ik 18 word.

Begeleid kamerwonen etc. Je kent het wel. Kuttijd.

Moeder maakt 200,- over en daar moet ik het mee doen. Ze wilde het al minderen, maar ik had aangekaart dat ze tot mijn 21e financieel moet meedragen. Dit werd later 100 euro. Ze had het zogenaamd moeilijk met hypotheek.

Wel had ze 50k euro oprotpremie toen ze ontslagen werd. Dit heeft ze in een bv gestopt en komt ze niet aan (ze wil geen belasting daarover betalen) gewoon een gierige kut hoer dus die niet voor haar kinderen wilt zorgen.

Het leven zuigt. (Voor iedereen)

Gelukkig is jouw vader dood. Ik heb mijn moeder uit mijn leven verbannen. Had ik veel eerder moeten doen. Kut trol.

Oke dat lucht op.

Nu lekker slapen.

ja

de fuctard babbyboemers die profiteren van het gebakken kapitalisme na de 2e wereldoorlog
moeten fucing verantwoordelijke gehouden worden voor hun neuk gedrag.
elk fucing low figuur die het waagd om kindere te maken zonder daarvoor zorg te dragen, zonder daarvoor een zeer zwaarwegende reden voor te hebben, moet tegen de schandpaal op

niet alleen zadelen ze de kinderen op met problemen
ze laten de maatschappy het opknappen
en ze verdoemen de mensheid, door het doorgeven van retard motherfucing genen/opvoeding,
niet verkeerd bedoeld naar jouw toe, ik heb ook die genen en opvoeding genoten,

ik heb eindelijk bericht van de rechter:
de rechter acht in deze zaak een comparitie van partijen wenselijk
doel van deze comparitie is te bezien of een schikking kan worden getroffen, nadere inlichtingen kunnen worden verkregen, en afspraken kunnen worden gemaakt over het verdere verloop van de procedure.

hetgeen volgens mijn betekend dat ik advocaat moet inschakkelen
hetgeen betekend dat ik een onvermogen advocaat krijg
hetgeen betekend dat ik die kerel op zijn vingers moet kijken en nog speeds bezeken wordt waar ik bij sta.
:P

Quote (Aileranea @ Feb 23 2014 03:41am)
Ik wil je best wel advies geven, maar heb geen zin om mijn tijd te verspillen als dit om 'trolling' gaat.

Heb ook maar de helft gelezen als ik eerlijk ben.

is posten op d2jsp en tijd verspillen niet het zelfde dan?

This post was edited by Tommyvv on Feb 23 2014 02:53pm
Banned
Feb 23 2014 08:29pm
Wat een ellende..

Heb je geen werk nu?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll