Quote (Wuben[NM] @ Thu, 29 Mar 2007, 14:50)
Hey hey hey, niet zo snel.
Waarom dit sluiten? Er is niks zieks aan. Sommige mensen kicken erop. Dieren doen graag mee (ja, echt). Zolang er geen dwang/pijn/schade in het spel is, vind ik er niks mis mee.
De topicmaker had gewoon de intenties om eens lekker stoer te doen en wat de gaan shockeren. Als het serieus blijft, mag het voor mij gerust open, maar daar heb ik dus niks aan te zeggen.
Ik vind je redenering niet overtuigend. Als een volwassen man een kind van vijf neukt, met toestemming, zeg je toch ook niet "Ok, doe maar!". Ik betwijfel ook of het onderzoek naar het effect op dieren kan aantonen dat dieren er geen traumatische ervaringen aan overhoudt. Maar eigenlijk gaat het mij niet zo zeer om de dieren; maar alleen al het feit dat iemand seks wil met een dier vind ik een gevaar voor de maatschappij. Als ik je mening juist interpreteer, categoriseer ik het onder een typisch linkse "alles moet kunnen"-houding. Maar no offense, ieder zijn filosofie.
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 29 Mar 2007, 14:50)
Dat jullie het ziek vinden, vooruit, dat mag, maar reporten... je kan ook overdrijven.
Het is geen kwestie van het geestelijk ziek "vinden", het is simpelweg zo.