d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sex Met Dieren > Jou mening
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Mar 29 2007 07:50am
Hey hey hey, niet zo snel.

Waarom dit sluiten? Er is niks zieks aan. Sommige mensen kicken erop. Dieren doen graag mee (ja, echt). Zolang er geen dwang/pijn/schade in het spel is, vind ik er niks mis mee.

Dat jullie het ziek vinden, vooruit, dat mag, maar reporten... je kan ook overdrijven.
Member
Gold: 0.00
Mar 29 2007 07:59am
honden denken net als mannen : KUT=KUT

^^
Member
Gold: 100.00
Mar 29 2007 08:00am
neem nou een schaap... je doet klitteband handschoenen aan... duwt het diertje naar de rand van een afgrond of de rand van een heuvel. het diertje zal dan achteruit willen en terug lopen dan hoef je alleen nogmaar lekker achter hem gaan staan...

of een kip... als je bijna klaar komt draai je het nekkie om,.. dan begint dat beest zo lekker wild te bewegen.....

Member
Gold: 8,877.95
Mar 29 2007 08:15am
Quote (brulaap @ Thu, Mar 29 2007, 01:12pm)
afschuwelijk smile.gif

ziekelijk.
veel meer valt er niet echt over te zeggen imo
Member
Gold: Locked
Mar 29 2007 08:29am
Quote (Hellskin @ Thu, 29 Mar 2007, 16:00)
neem nou een schaap... je doet klitteband handschoenen aan... duwt het diertje naar de rand van een afgrond of de rand van een heuvel. het diertje zal dan achteruit willen en terug lopen dan hoef je alleen nogmaar lekker achter hem gaan staan...

of een kip... als je bijna klaar komt draai je het nekkie om,.. dan begint dat beest zo lekker wild te bewegen.....

Ervaring? Nee toch hoop ik? smile.gif
Member
Gold: 0.00
Mar 29 2007 08:46am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 29 Mar 2007, 14:50)
Hey hey hey, niet zo snel.

Waarom dit sluiten? Er is niks zieks aan. Sommige mensen kicken erop. Dieren doen graag mee (ja, echt). Zolang er geen dwang/pijn/schade in het spel is, vind ik er niks mis mee.

De topicmaker had gewoon de intenties om eens lekker stoer te doen en wat de gaan shockeren. Als het serieus blijft, mag het voor mij gerust open, maar daar heb ik dus niks aan te zeggen.

Ik vind je redenering niet overtuigend. Als een volwassen man een kind van vijf neukt, met toestemming, zeg je toch ook niet "Ok, doe maar!". Ik betwijfel ook of het onderzoek naar het effect op dieren kan aantonen dat dieren er geen traumatische ervaringen aan overhoudt. Maar eigenlijk gaat het mij niet zo zeer om de dieren; maar alleen al het feit dat iemand seks wil met een dier vind ik een gevaar voor de maatschappij. Als ik je mening juist interpreteer, categoriseer ik het onder een typisch linkse "alles moet kunnen"-houding. Maar no offense, ieder zijn filosofie.

Quote (Wuben[NM] @ Thu, 29 Mar 2007, 14:50)
Dat jullie het ziek vinden, vooruit, dat mag, maar reporten... je kan ook overdrijven.

Het is geen kwestie van het geestelijk ziek "vinden", het is simpelweg zo.
Member
Gold: 0.31
Mar 29 2007 09:11am
Niet weer...

Weetje!
Wist je dat AIDS onstaan is door een kerel die met een aap seks heeft gehad?
Member
Gold: 4.00
Mar 29 2007 09:14am
Mensen die sex met dieren hebben zijn kansloos . uit
Member
Gold: 350.00
Mar 29 2007 09:19am
Ik vind het gewoon vies..
Member
Gold: 224.00
Mar 29 2007 09:41am
De topicmaker had gewoon de intenties om eens lekker stoer te doen en wat de gaan shockeren. Als het serieus blijft, mag het voor mij gerust open, maar daar heb ik dus niks aan te zeggen.

Ok, report het dan ook niet gelijk.

Ik vind je redenering niet overtuigend. Als een volwassen man een kind van vijf neukt, met toestemming, zeg je toch ook niet "Ok, doe maar!". Ik betwijfel ook of het onderzoek naar het effect op dieren kan aantonen dat dieren er geen traumatische ervaringen aan overhoudt. Maar eigenlijk gaat het mij niet zo zeer om de dieren; maar alleen al het feit dat iemand seks wil met een dier vind ik een gevaar voor de maatschappij. Als ik je mening juist interpreteer, categoriseer ik het onder een typisch linkse "alles moet kunnen"-houding. Maar no offense, ieder zijn filosofie.

Een dier en een mens is niet hetzelfde. Als je het nou lekker vindt dat een hond aan je geslachtsorganen likt, wat is daar mis mee?
Een gevaar voor de maatschappij; welk een onzin weer. Waarom is zo iemand een gevaar voor de maatschappij? Er zijn talloze mensen die een kick uit pijn tijdens de seks krijgen. Zijn dat dan ook gevaren?

Zoals ik al eerder zei: als je die hond gaat penetreren en hij lijdt daaronder vind ik het niet ok. Als jij een harde krijgt als hij eraan likt.. tja.. boeiend?

Het is geen kwestie van het geestelijk ziek "vinden", het is simpelweg zo.

Haha, jij moet toch ook weten hoe mening vs feit werkt. Zo niet, dan gaan we eens samen de Wallen op. Je zal verbaasd staan, arme Canni.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll