d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Ideëen Topic > ideëen goed gespelt? Ôô
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Mar 17 2007 11:37am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 17 Mar 2007, 17:01)
Quote (feargod @ Sat, 17 Mar 2007, 13:59)
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 16 Jan 2007, 15:15)
Quote (NL-JOERI @ Tue, 16 Jan 2007, 14:07)
Zal ik dan maar met de oplossing komen? smile.gif

We maken een Sticky en daarin kan iedereen onderwerpen noemen die zij goed en leuk vinden voor een discussie,

Feargod of wie dan ook kan kiezen of hij het goedkeurt of dat hij niet wil dat de topic gemaakt mag worden,

Het is maar een idee maar ik denk dat we zo wat meer fastsoenlijke discussies hebben dan alleen maar spam onderwerpen,

Wat jullie? smile.gif

We bannen een paar personen, en laten het dutch forum terugveranderen naar de retirement van onze geliefde Timo / Han.

Goh, het duurde even voor je erachter kwam dat het vroeger toch beter was... Maja.

Mja, ik wil best zorgen dat er zo'n sticky komt en dat jullie dan verder zelf regelen wat er gepost wordt. Ik weet dat het er niet beter op is geworden door mij, maar hou in gedachte dat ik het wilde proberem te veranderen zo als de meeste van jullie nu willen. Ik weet dat ik niet de beste manier had gekozen daarvoor. En om dat een beetje goed te maken zal ik het nu op jullie manier proberen, mits jullie met goede ideeen/suggesties komen wink.gif

Lijkt me een redelijk voorstel toch? tongue.gif

Oke.

1. Niet te mierenneukerig kijken naar topics waar (een beetje) in gespamt wordt. Gewoon discussies hun gang laten gaan. Dat maakt het leuker voor de meesten van ons (imo).
2. Niet elke topic closen die tegen het gezag is, of een onzinning onderwerp als pindakaas bevat.
3. Niet al Peter's accounts loseren, hij maakt toch wel weer nieuwen.
4. Niet te vaak topics uit de hand laten lopen en niet op elk discussiabel punt ingaan.

Dat is mijn inbreng tot zo ver.

1. Ik zal me aanpassen, mits het van 2 kanten komt. Uiteraard geen gescheld meer over een weer van homo dit, klotemonchool dat, etc etc.
2. Als het gewoon een normaal topic is, zoals bv het tekentopic heb ik er geen probleem mee. zolang er maar niet direct naar iemand toe wordt geflamed/etc.
3. Daar heb ik (helaas) niks mee te maken gehad.
4. Wat vind jij uit de hand laten lopen wink.gif

Damn, dat ik zo meegevend zou zijn had ik toch bijna niet van mezelf verwacht:P
Member
Gold: 5,901.42
Mar 17 2007 11:40am
ik ben er ook voor dat het beleid wel wat losser mag.
peters account loseren mag stoppen, hij komt toch trug. Ik mag hem niet, maar reporten is te veel moeite.
en van mij mag je discussieren waarover je wil, als het nutteloos is, vind ik het alleen maar leuker om te lezen.
Member
Gold: 116.00
Mar 17 2007 11:46am
Quote (SoundofMusic @ Sat, 17 Mar 2007, 19:30)

Wel eens gebruikt, kost teveel moeite... Je logged per ongeluk eens in zonder die proxy-switcher en je verliest al je FG. =S

Het ging allemaal goed totdat ik Pooozaq uitschold voor een hebberige machtsmisbruikende jood, en een beledigende opmerking maakte naar B4al de naïeveling in een topic in Site Suggestions over de Battle Floor.

PoOoZaQ is wel over te halen met een excuusje...en B4al...tja die mag je wat mij betreft zoveel beledigen als je wil. Helaas heb ik daar niets over te zeggen happy.gif
Banned
Gold: 0.00
Mar 17 2007 12:04pm
Quote (Tha_Axid @ Sat, Mar 17 2007, 05:40pm)
peters account loseren mag stoppen, hij komt toch trug. Ik mag hem niet, maar reporten is te veel moeite.
en van mij mag je discussieren waarover je wil, als het nutteloos is, vind ik het alleen maar leuker om te lezen.

Ik houd van je, en Jezus ook... Vergeet dat nooit.
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 17 2007 12:10pm
Quote (SoundofMusic @ Sat, 17 Mar 2007, 19:04)
Quote (Tha_Axid @ Sat, Mar 17 2007, 05:40pm)

Ik houd van je, en Jezus ook... Vergeet dat nooit.

waar heb jij 't ineens over dan?! ^^
Member
Gold: 0.00
Mar 17 2007 12:17pm
Mwaaah. Het type mensen dat hier de laatste maand(en) post stoort me meer dan hoe dit forum moderate wordt. Ik vind niet dat het per se "losser" moet, maar soms worden er onterechte beslissingen genomen. Achja, boeien, dit is geen staat en Dennis is geen premier.
Banned
Mar 17 2007 01:59pm
Quote (¢?NNI @ Sat, 17 Mar 2007, 19:17)
Mwaaah. Het type mensen dat hier de laatste maand(en) post stoort me meer dan hoe dit forum moderate wordt. Ik vind niet dat het per se "losser" moet, maar soms worden er onterechte beslissingen genomen. Achja, boeien, dit is geen staat en Dennis is geen premier.

Tjah, sommigen mensen worden ook heel moe van de mensen die altijd maar lopen rond the showen met hun dure woordjes op het internet..
terwijl de meesten in 't echte leven niet veel voorstellen.
Member
Gold: 0.48
Mar 17 2007 02:04pm
Quote (CorvX @ Sat, 17 Mar 2007, 20:59)

Tjah, sommigen mensen worden ook heel moe van de mensen die altijd maar lopen rond the showen met hun dure woordjes op het internet..
Zo denk ik ook over gothics.
Member
Gold: 5,901.42
Mar 17 2007 02:05pm

het perfecte voorbeeld hoe dit forum niet zo moeten zijn.
Banned
Mar 17 2007 02:20pm
Quote (Doggy-Style @ Sat, 17 Mar 2007, 21:04)

Zo denk ik ook over gothics.

eh das mooi voor je? kneus

This post was edited by CorvX on Mar 17 2007 02:22pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll