Quote (MilkAndCookies @ Sat, 17 Mar 2007, 17:01)
Quote (feargod @ Sat, 17 Mar 2007, 13:59)
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 16 Jan 2007, 15:15)
Quote (NL-JOERI @ Tue, 16 Jan 2007, 14:07)
Zal ik dan maar met de oplossing komen?

We maken een Sticky en daarin kan iedereen onderwerpen noemen die zij goed en leuk vinden voor een discussie,
Feargod of wie dan ook kan kiezen of hij het goedkeurt of dat hij niet wil dat de topic gemaakt mag worden,
Het is maar een idee maar ik denk dat we zo wat meer fastsoenlijke discussies hebben dan alleen maar spam onderwerpen,
Wat jullie?

We bannen een paar personen, en laten het dutch forum terugveranderen naar de retirement van onze geliefde Timo / Han.
Goh, het duurde even voor je erachter kwam dat het vroeger toch beter was... Maja.
Mja, ik wil best zorgen dat er zo'n sticky komt en dat jullie dan verder zelf regelen wat er gepost wordt. Ik weet dat het er niet beter op is geworden door mij, maar hou in gedachte dat ik het wilde proberem te veranderen zo als de meeste van jullie nu willen. Ik weet dat ik niet de beste manier had gekozen daarvoor. En om dat een beetje goed te maken zal ik het nu op jullie manier proberen, mits jullie met goede ideeen/suggesties komen

Lijkt me een redelijk voorstel toch?

Oke.
1. Niet te mierenneukerig kijken naar topics waar (een beetje) in gespamt wordt. Gewoon discussies hun gang laten gaan. Dat maakt het leuker voor de meesten van ons (imo).
2. Niet elke topic closen die tegen het gezag is, of een onzinning onderwerp als pindakaas bevat.
3. Niet al Peter's accounts loseren, hij maakt toch wel weer nieuwen.
4. Niet te vaak topics uit de hand laten lopen en niet op elk discussiabel punt ingaan.
Dat is mijn inbreng tot zo ver.
1. Ik zal me aanpassen, mits het van 2 kanten komt. Uiteraard geen gescheld meer over een weer van homo dit, klotemonchool dat, etc etc.
2. Als het gewoon een normaal topic is, zoals bv het tekentopic heb ik er geen probleem mee. zolang er maar niet direct naar iemand toe wordt geflamed/etc.
3. Daar heb ik (helaas) niks mee te maken gehad.
4. Wat vind jij uit de hand laten lopen

Damn, dat ik zo meegevend zou zijn had ik toch bijna niet van mezelf verwacht:P