Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 00:53]
Quote (˘?NNI @ Sat, Mar 10 2007, 04:51pm)
Mijn sociale intelligentie, geweten en waardigheid bepalen mijn principes inzake seks. Zo zou ik enkel iemand neuken waar ik een relatie met heb. Daardoor wordt seks een onderdeel van een relatie. Comprendo?
Ik snap dat je alleen seks hebt als je een relatie hebt. Ik vind het een beetje beperkt, maar goed, jouw keuze. Ik snap alleen niet wat je sociale intelligentie, geweten en waardigheid met seks te maken hebben.
Ik neem aan dat die factoren tot het bepalen van mijn principes hebben geleid. Opvoeding zal misschien ook nog een factor zijn. Maar wanneer je er anders over denkt, mag je me gerust verbeteren. Laat het wel duidelijk zijn dat dit mij niet enorm boeit.
Quote (Wuben[NM)
,Sun, 11 Mar 2007, 00:53]
Quote (˘?NNI @ Sat, Mar 10 2007, 04:51pm)
Het feit dat seks 'maar' een onderdeel van een relatie is, zegt niets over de kwaliteit ervan. Nogal dom geredeneert.
Als jij zegt dat seks 'maar' een onderdeel van een relatie is, doe je seks als geheel te kort. Ernstig te kort. Snap niet zo goed waarom je dat zegt. Wat ik denk: je hebt je nooit goed laten neuken.
Je begrijpt het niet, Wubentje. Wanneer ik enkel neuk met meisjes waar ik een relatie met heb, is seks überhaupt een onderdeel van de relatie. Dat zegt helemaal niets over het belang of de kwaliteit van seks.