Quote (tenshinhan @ Tue, Mar 6 2007, 09:58pm)
Quote (CorvX @ Tue, 6 Mar 2007, 23:52)
Quote (tenshinhan @ Tue, Mar 6 2007, 09:49pm)
Quote (CorvX @ Tue, 6 Mar 2007, 23:45)
Quote (Doggy-Style @ Tue, Mar 6 2007, 09:39pm)
Dat is toch voor emo's? Vorig jaar ging ik naar six flags/walibi world en toen waren er wat van die lui met zo'n gek armbandje om. Waren allemaal van die vage gasten met ongewassen lang haar.
Kijk die foto van je in je profiel en dan durf je anderen emo te noemen? ^^ haha
Anyways , waldrock is niet voor emo's , je heb zelf natuurlijk maar emos kom je overal tegen , het is net spyware.
-
Ben niet emo ,Game verslaafd (halo) om On-Topic teblijven ,kom maar ook gewoon naar pinkpop zo duur is het ook weer niet en het is zekers gruwlijk anders zie je wel op waldrock

... btw kijk jij maar lkkr filpje
Naja lekker filmpje kijken..
Ze kiest waarschijnlijk weer zon enorme kutfilm uit.. maja.
en ik ben niet rijk , ik heb nooit geld dus pinkpop kan ik zowiezo niet betalen. ^^
waldrock kom ik altijd gratis in , ik betaal alleen voor een plekje op die camping.
-
Mot je rijk zijn dan 69euro voor 1 dag + extra kosten denk 150max of 300 max voor heel weekend je hebt genoeg tijd ervoor 2maanden

werk een week en je hebt het piece of cake ,maarjah als je niet wilt kan je ook zegen

.. btw kan je voor mij ook free regelen daaro ,desnoods betaal ik jouw wel wel minder dan entree ofcourse ,ik hoor het wel ,pm me anders maar anders lijkt het net Goedkopen msn hier
Ik betaal voor een slaap plek 20 euro , en me vriendin zit erbij in! in die pakprijs

waldrock is nog maar 1 dag hé.
dus we gaan smiddags/savonds erheen , we blijfen wakker tot de volgende morgen , dan naar waldrock , daarna naar onze tent slapen en daarna de tent in de fik en weer weg.
en ik heb geen id of ik goedkoper voor je kan regelen, zou wel ff kijken. ^^ doen ze nogal moeilijk over af en toe.