die onboard vid kaarten zijn meestal peop maar er zijn ook goeie en die laptops kosten dan ook 1800 euro en dat is 800 euro meer voor hetzelfde wat je in een pc zou kunnen krijgen, het beeldscherm is vaak ook kleiner van een laptop en het keyboard typt minder fijn en het uitbrijden van dingen is zeer lastig omdat een laptop niet net als een pc standaard in elkaar zit zodat je hem zelf kan bouwen uit onderdelen (<- weet dit niet zeker though ^^) naja je kan in ieder geval niet ff een vidkaart kopen en die zo in een pcie slot duwe volges mij... kwa games presteren laptops ook niet al te goed :/ maar als je em meer voor office/muziek en msn wilt gebruiken EN je neemt hem vaak ergens anders mee naartoe dan zou ik het nog overwegen.. maar ikzelf ben bijv niet iemand die graag opvalt met zijn laptop ^^ en die dingen worden ook zo snel gestolen als je ermee op het station bent bijv..
ik zou voor pc gaan dan ben je stuk goedkoper uit voor betere kwaliteit
edit/ als je tog voor een laptop gaat moet je meschien is kijken voor een macbook, deze schijnen fijn te werken naar wat ik er allemaal over gehoord heb
je zou een acer kunnen nemen die zijn niet al te duur..
hier kan je al wat rondkijken kwa prijs en spul wat erin zit
http://www.alternate.nl/html/themeworldSearch.html?criteria=sysvista This post was edited by edujackass on Mar 1 2007 09:04am