er zijn een aantal dingen waar je op moet letten...
eerst is monster lvl (want die bepaalt welke tc's er droppen)
tweede is hoe monsters droppen (normale, champions, boss & unique boss droppen allemaal anders, bosses & uni bosses droppen over het algemeen het lekkers)
derde is het aantal bosses/unique bosses er te vinden zijn waar je aan het mfen bent
vierde is dat je snel en makkelijk moet kunnen killen (ga geen chaosruns doen met een char die afhankelijk is van z'n act 2 merc die dood is @ im)
vijfde is dat je het best in een 8 player game kan zitten (full game) en ergens alleen mf'ed.... je drops worden dan niet gestolen en in een 8 player party heb je meer kans op 6 itemdrop (als ik het goed heb)
over het algemeen worden pit/chaos/baal runs & sommige snel te berijken unique bosses (pindle etc.) gebruikt om te mfen...
mocht je specifieke items zoeken dan zal je je runs aan moeten passen....
bv naar low lvl duel gear. dan moet je wat research doen om erachter te komen welke ilvl's je nodig hebt en waar je ze kan vinden..
goldfind runs
keyruns
soj hunting
heb bij shenk ooit een pala combat skiller 37 life gevonden
dit heeft eigenlijk weinig met mf te maken... tis meer een kwestie van geluk om goede charms te vinden... het kan bijna overal ook zonder mf
persoonlijk ben ik niet zo'n mfer maar als mijn pet er naar staat doe ik het liefst solo-chaosruns in full hell game
This post was edited by Hellskin on Feb 26 2007 02:40am