Quote (Ghom @ Jun 1 2012 02:06pm)
Probleem hiermee, afgezien van cheap items is hier bijna geen profit op te maken simpelweg omdat de echte goede items niet te flippen zijn.
Niemand list ze voor idioot cheap dat je ze kan buyouten en relisten voor profit.
Hier zit je fout mee ;p
</3
Dat snap ik ook, dat probeer ik ook te vermijden.
Maar als ik op de goedkope items ga zitten dan kun je nooit 2 mil per dag fixen tenzij je van sochtends tot savonds op de AH zit.
Daar komt bij, er zijn meer mensen die dit proberen. Ik heb zovaak gehad dat ik een search had gedaan en een stuk of 5k items zag die makkelijk voor 30k konden gaan en al voor ik kon klikken had iemand anders ze al gepikt.
Ik hoor van andere mensen gwn dat ze een bepaalde markt hebben waar ze op zitten waarbij ze gwn rustig een uurtje per dag AH'n en dan hun gold fixen om vervolgens weer terug te gaan naar het spel zelf gewoon te spelen.
Dat wil ik ook, maar alle manier die ik gebruik zijn of niet rewarding genoeg voor mijn needs of te time consuming.
Zoals ik al eerder zei: als je items van 10k voor 50k relist dan moet je er in jou geval minimaal 40 sellen om 2 mil te maken (1.6kk winst). Ik weet niet hoe jij voor elkaar krijgt dat je 40 items op een dag verkoopt maar bij mij staan ze er gewoon altijd lang op.
Ik undercut alles en ik heb gwn goede search parameters dus daaraan ligt het echt niet. En ik heb economie in mijn opleiding dus ik weet het een en ander over prijsstrategiƫn. Maar als t niet wordt verkocht of langzaam wordt verkocht, dan is dat niet iets waar ik controle over heb.
En hoe weet ik dat andere mensen dat probleem niet hebben? Omdat ik regelmatig mensen zie die 10mil+ items kopen alsof t niets is. Dat goud moet toch ergens vandaan komen.