Quote (Ov2rkill @ 9 Apr 2012 20:59)
Ik weet niet zeker of ze dat allemaal hebben...
Heel veel niet, kost natuurlijk handen vol geld goed werkende apparatuur te vervangen. Alleen drukke punten hebben die (dus en veel transacties en of mensen die langslopen)
Quote (ReadyAimFire @ 9 Apr 2012 13:11)
Wtf, wat een bizar toeval: mij is precies op 5 April net hetzelfde overkomen als die kerel :/
Ik wou 70 euro afhalen, nam mijn bankkaart daarna mee en liet het geld gewoon in de automaat zitten.
Pas 2 uur later merkte ik dat het geld niet in mijn portefeuille zat. Ik heb mijn uittreksels nagekeken though, en het geld is wel effectief van mijn rekening gegaan.
Slikken alle automaten het geld weer in na een tijdje? Want er stond niemand achter mij aan de automaat en toch was mijn geld weg, dus ik denk dat het in mijn geval niet gebeurd is...
Het was ook een automaat die niet aan een bankkantoor stond dus geen camera's of iets dergelijks om me te helpen.
Nu ja, het voelde best wel zuur maar het is ook weer het einde van de wereld niet natuurlijk.
Ja elke automaat slikt het terug in, maar hier gaat toch wel een tijdje overheen. (seconden hoor geen minuten.)