Quote (Xepo @ Tue, Jan 30 2007, 06:35pm)
Het bestuderen van oude teksten en er vervolgens allerlei betekenissen uithalen heb ik altijd al achterlijk gevonden. =(
Meh, deze teksten waren duidelijk. Maar wie weet, er kan mee gerommeld zijn ^^
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Jan 30 2007, 06:05pm)
Wat een bullshit. Sorry hoor.
Dank je vriendelijk voor je mening ^^
Quote (Hellskin @ Tue, Jan 30 2007, 07:15pm)
ik vind het jammer dat je er bijbelteksten bijpakt...
oude texten zijn vaak heel vaag en worden vaak vele malen vertaald voordat ze door mensen worden geinterpeteerd en uitgelegt... je kan de texten zo gebruiken dat je bijna alles op deze wereld wel uit kan leggen doordat het zo weinigzeggende onspecifieke stukken teksts betreft...
ik denk wel dat er een soort schaduw-macht werkzaam is. waar oa de familie bush inzit... ik denk dat de meeste activiteiten van deze zogenaamde organisatie (illuminatie?) in amerika afspelen...
Ja, je hebt gelijk over de oude teksten. Persoonlijk vind ik de link naar de bijbel wel interessant.
Amerika is niets meer dan een Europese kolonie, vele theorieën rondom begonnen daadwerkelijk in Europe en het Midden-Oosten, waar bloedlijnen van waarschijnlijke illuminati-leden hun oorsprong kunnen vinden. Maar je hebt gelijk, vele praktijken worden gehouden in het machtigste land van de wereld, hehe.
Je kan het onzin vinden en alles wat erom je heen gebeurd voor lief nemen, maar je kan ook eens verder trachten te kijken. ^^
Kleine bijvoeging: Wist je dat de ChristenUnie een motie heeft ingediend om de betalingschips tegen te gaan, en dat geen mens zich ooit verplicht bij de wet, een chip hoeft te nemen?