Quote (CursedWater @ Sun, Jan 28 2007, 02:13pm)
Haha, Dennis ^^
1. De stickies hier ronduit belachelijk.
2. Niemand volgt ze. "Het grote neger topic" kreeg meer bezichtigers dan alle stickies hier bij elkaar. (t'was a pro-topic ^^)
3. OMFG LOOSEN UP DOOD SRSLY
Je kan je verantwoordelijk beginnen te voelen voor dit forum, maar dat is kansloos.
Wees jezelf, dan ben je al gek genoeg
Jouw quote, nietwaar?
peet, ik weet dat ook jij je wel eens ergert aan mensen die zitten te spammen hier.
ik vind het raar dat wanneer andere mensen er wat van zeggen het goed is, maar als ik dat doe dat het gelijk door m'n tt komt...
ik heb het ook dat het sticky gezien moet worden als een guideline en niet als "regels"... de waarde van een post kan niet altijd getoetst worden door een aantal vastgestelde regels en ongewenst gedrag is ook niet altijd uit te drukken in een aantal zinnen.. maar dat een smiley posten (of 3...) als reply dat is volgensmij toch wel duidelijk spam. (ik vind niet snel iets spam, ik hoop dat dat wel duidelijk was)
Je kan je verantwoordelijk beginnen te voelen voor dit forum, maar dat is kansloos.
toch heb ik wel soortvan het gevoel voor een deel verantwoordelijk te zijn voor de oorde in dutch forum, maar ik vind eigenlijk dat we dat allemaal zijn. wanneer er iets ongewenst gepost wordt dan zou een ieder daar wat van moeten kunnen zeggen ongeacht het feit of die persoon wel of niet een tag heeft... gelukkig gebeurt dat ook door veel mensen.
Quote (sK_Kabouter)
Hij is gewoon d2jsp-volwassen geworden zoals de meesten van ons! Jammer dat het voor sommigen al te laat is