d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Raging Squirl! > Tijd voor ontspanning!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jan 27 2007 04:24pm
[QUOTE=Hellskin,Sat, 27 Jan 2007, 21:39][QUOTE=THaBOunce,Sat, Jan 27 2007, 08:56pm]
waarom moet iedereen hier altijd kritiek hebben?[/QUOTE]

misschien moet je de fout eens bij jezelf zoeken...
misschien komt het door je eigen acties. als je bijvoorbeeld nou eens de sticky had gelezen.
daar staan een paar "guidelines" in hoe hier te posten. als je je daar aan gehouden had had ik geen kritiek op je.

Uh oke ik zal hier verder niet op ingaan want ik heb zo het idee dat je bij je punt blijft. ohmy.gif

Member
Gold: 116.00
Jan 28 2007 07:28am
Quote (wolfboy @ Sun, Jan 28 2007, 12:04am)
Quote (Hellskin @ Sat, 27 Jan 2007, 22:39)
Quote (THaBOunce @ Sat, Jan 27 2007, 08:56pm)

waarom moet iedereen hier altijd kritiek hebben?

misschien moet je de fout eens bij jezelf zoeken...
misschien komt het door je eigen acties. als je bijvoorbeeld nou eens de sticky had gelezen.
daar staan een paar "guidelines" in hoe hier te posten. als je je daar aan gehouden had had ik geen kritiek op je.

Quote (MinoSo_NL @ Sat, Jan 27 2007, 09:02pm)
ja ronan toen was ie still smile.gif

uh? is dat zo?

Jij bent echt zo veranderd sinds jij een trusted tag heb hè.. ohmy.gif

Hij is gewoon d2jsp-volwassen geworden zoals de meesten van ons! Jammer dat het voor sommigen al te laat is tongue.gif
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 28 2007 07:48am
Quote (Hellskin @ Sat, Jan 27 2007, 10:10pm)
Quote (Xepo @ Sat, Jan 27 2007, 10:06pm)
Quote (wolfboy @ Sat, Jan 27 2007, 10:04pm)
Jij bent echt zo veranderd sinds jij een trusted tag heb hè.. ohmy.gif
"Dat heeft niets met mijn tt te maken"
nee, t komt door die nieuwe sokken die ik sins een paar maanden heb.
Dat is wat je mij vertelde.

Banned
Warn: 60%
Jan 28 2007 08:13am
Haha, Dennis ^^

1. De stickies hier ronduit belachelijk.
2. Niemand volgt ze. "Het grote neger topic" kreeg meer bezichtigers dan alle stickies hier bij elkaar. (t'was a pro-topic ^^)
3. OMFG LOOSEN UP DOOD SRSLY

Je kan je verantwoordelijk beginnen te voelen voor dit forum, maar dat is kansloos.

Wees jezelf, dan ben je al gek genoeg

Jouw quote, nietwaar?
Member
Gold: 100.00
Jan 28 2007 03:21pm
Quote (CursedWater @ Sun, Jan 28 2007, 02:13pm)
Haha, Dennis ^^

2. Niemand volgt ze. "Het grote neger topic" kreeg meer bezichtigers dan alle stickies hier bij elkaar. (t'was a pro-topic ^^)

Je kan je verantwoordelijk beginnen te voelen voor dit forum, maar dat is kansloos.

Jouw quote, nietwaar?

peet, ik weet dat ook jij je wel eens ergert aan mensen die zitten te spammen hier.
ik vind het raar dat wanneer andere mensen er wat van zeggen het goed is, maar als ik dat doe dat het gelijk door m'n tt komt...

ik heb het ook dat het sticky gezien moet worden als een guideline en niet als "regels"... de waarde van een post kan niet altijd getoetst worden door een aantal vastgestelde regels en ongewenst gedrag is ook niet altijd uit te drukken in een aantal zinnen.. maar dat een smiley posten (of 3...) als reply dat is volgensmij toch wel duidelijk spam. (ik vind niet snel iets spam, ik hoop dat dat wel duidelijk was)

toch heb ik wel soortvan het gevoel voor een deel verantwoordelijk te zijn voor de oorde in dutch forum, maar ik vind eigenlijk dat we dat allemaal zijn. wanneer er iets ongewenst gepost wordt dan zou een ieder daar wat van moeten kunnen zeggen ongeacht het feit of die persoon wel of niet een tag heeft... gelukkig gebeurt dat ook door veel mensen.

Quote (sK_Kabouter)
Hij is gewoon d2jsp-volwassen geworden zoals de meesten van ons! Jammer dat het voor sommigen al te laat is

Member
Gold: 100.00
Jan 28 2007 05:01pm
ik ga iig even kijken of het iets is
Member
Jan 29 2007 10:09am
Quote (Hellskin @ Sun, 28 Jan 2007, 21:21)
Quote (CursedWater @ Sun, Jan 28 2007, 02:13pm)
Haha, Dennis ^^

Jouw quote, nietwaar?

peet, ik weet dat ook jij je wel eens ergert aan mensen die zitten te spammen hier.
ik vind het raar dat wanneer andere mensen er wat van zeggen het goed is, maar als ik dat doe dat het gelijk door m'n tt komt...

ik heb het ook dat het sticky gezien moet worden als een guideline en niet als "regels"... de waarde van een post kan niet altijd getoetst worden door een aantal vastgestelde regels en ongewenst gedrag is ook niet altijd uit te drukken in een aantal zinnen.. maar dat een smiley posten (of 3...) als reply dat is volgensmij toch wel duidelijk spam. (ik vind niet snel iets spam, ik hoop dat dat wel duidelijk was)

toch heb ik wel soortvan het gevoel voor een deel verantwoordelijk te zijn voor de oorde in dutch forum, maar ik vind eigenlijk dat we dat allemaal zijn. wanneer er iets ongewenst gepost wordt dan zou een ieder daar wat van moeten kunnen zeggen ongeacht het feit of die persoon wel of niet een tag heeft... gelukkig gebeurt dat ook door veel mensen.

Quote (sK_Kabouter)
Hij is gewoon d2jsp-volwassen geworden zoals de meesten van ons! Jammer dat het voor sommigen al te laat is

Dan zal ik voortaan voor jou een 'serieuze reactie' geven

Sry voor de ophef ohmy.gif
Member
Gold: 413.38
Jan 30 2007 06:55pm
ten eerste foamy rulezz0r,
ten tweede foamy is coolz0r,
en ten slotte foamy is de coolste squirrel die ooit heft bestaan...

als iemand niet ens mee eenz0r is, dan wijs ik die mens naar de suicide aflevering van foamy...

edit : de link http://www.newgrounds.com/portal/view/82170

This post was edited by lightblack on Jan 30 2007 06:57pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll