d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nuditeit! > Een interessant onderwerp.
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 25 2007 10:47am
Druk op je 10% bij je mars-bar.

Is de penis niet grappig? ^^
Member
Gold: 224.00
Jan 25 2007 11:13am
Quote (muizenscheet @ Thu, Jan 25 2007, 04:15pm)
sex met kleren is gewoon een schande voor de daad.
je moet gnieten en optimale tast hebben aan elkaar
gwn puur genot
btw
nog nooit sex ghad met 1 of ander kledingstuk aan
pure nudity

Ik haat het woord, maar ik ga het toch gebruiken. Dus je hebt nooit 'vluggertjes'?
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 25 2007 11:25am
Quote (CursedWater @ Thu, 25 Jan 2007, 18:03)
Ik ben een groot fan.

Laten we het best verkochte boek ter wereld openslaan:

Volgens de bijbel kwamen Adam en Eva erachter dat ze naakt waren, nadat Eva van de verboden fruit had gegeten. (Vrouwen en verleiding, gheghe)
Het schaamtegevoel ging daarmee gepaard.

In onze cultuur kan je als babytje schaamteloos naakt zijn, schaamte ken je (nog) niet. Maar de onschuld van een kind word snel bedorven. ^^

Quote (Twan)
Ehm, zolang het maar bij je eigen huis blijft.

Je lekkere buurvrouw? =O

Quote (Twan)
Nee, heb nog nooit naakt sex gehad.

Heb je wel eens seks gehad, zoja, waarom niet naakt? Zo kan je toch optimaal van elkanders lichaam genieten? ^^

Adam en eva bestaan niet! bijbel is net zoiets als het boek van sinterklaas ^______^
maar over de mens in de oertijd, nou toen hadden we dus geen scheerapparaten en hadden we heele lange stukken haar, onderanderen op ons hoofd en dat groeide dan tot over je rug heen en je baard+borsthaar bedekt heel je buik en je okselhaar de zijkanten en dan kan je je armen daar nog onder houden en dan blijven die ook warm ;p en je kont/lul/kuthaar dat bedekt dus het bovenste gedeelte van je benen en je teenhaar bedekt je voeten oja en oor/neus/snorhaar bedekte een groot gedeelte van je gezicht dus we hadden WEL een vacht vroeger ohmy.gif
maar als je nou vanaf het begin van je leven in temperaturen leeft tussen de -10 en de +10 grade dan word je er volges mij wel piepkleinbeetje imuum voor hor net als die mensen in de trope die kunnen goed tege temperature van 55-60 grade, als wij daarheen zouden gaan gingen we kapot (niet letterlijk ofc)

over nudity.. nou omdat een hoop mensen liever geen oude mensen zien/ouders etc naakt (stel je voor perkamentus naakt ^________________________^) ben ik er een beetje tegen.. stel je voor dat je naar school gaat en je hebt een paar lekkere wijven in je klas die ook naakt gaan hapff.. dan staatie bij de meeste jongens uit me klas tog denk ik wel omhoog :S lol dan krijgen we ook dingen zoals openbaar masturberen etc ;/ over kwakjes op de straat vloer.. in de bus + veel mensen krijge soa's
naja als je het wilt zijn er van die speciale stranden en bossen etc waar mensen met elkaar naakt kunnen wezen.. of natuurlijk homo ontmoetings parkeerplaatsen ^^
hm ik gebruik het ^__^ smileytje teveel ;/

This post was edited by edujackass on Jan 25 2007 11:26am
Banned
Jan 25 2007 11:44am
Quote (edujackass @ Thu, Jan 25 2007, 05:25pm)
Quote (CursedWater @ Thu, 25 Jan 2007, 18:03)
Ik ben een groot fan.

Laten we het best verkochte boek ter wereld openslaan:

Volgens de bijbel kwamen Adam en Eva erachter dat ze naakt waren, nadat Eva van de verboden fruit had gegeten. (Vrouwen en verleiding, gheghe)
Het schaamtegevoel ging daarmee gepaard.

In onze cultuur kan je als babytje schaamteloos naakt zijn, schaamte ken je (nog) niet. Maar de onschuld van een kind word snel bedorven. ^^

Quote (Twan)
Ehm, zolang het maar bij je eigen huis blijft.

Je lekkere buurvrouw? =O

Quote (Twan)
Nee, heb nog nooit naakt sex gehad.

Heb je wel eens seks gehad, zoja, waarom niet naakt? Zo kan je toch optimaal van elkanders lichaam genieten? ^^

Adam en eva bestaan niet! bijbel is net zoiets als het boek van sinterklaas ^______^
maar over de mens in de oertijd, nou toen hadden we dus geen scheerapparaten en hadden we heele lange stukken haar, onderanderen op ons hoofd en dat groeide dan tot over je rug heen en je baard+borsthaar bedekt heel je buik en je okselhaar de zijkanten en dan kan je je armen daar nog onder houden en dan blijven die ook warm ;p en je kont/lul/kuthaar dat bedekt dus het bovenste gedeelte van je benen en je teenhaar bedekt je voeten oja en oor/neus/snorhaar bedekte een groot gedeelte van je gezicht dus we hadden WEL een vacht vroeger ohmy.gif
maar als je nou vanaf het begin van je leven in temperaturen leeft tussen de -10 en de +10 grade dan word je er volges mij wel piepkleinbeetje imuum voor hor net als die mensen in de trope die kunnen goed tege temperature van 55-60 grade, als wij daarheen zouden gaan gingen we kapot (niet letterlijk ofc)

over nudity.. nou omdat een hoop mensen liever geen oude mensen zien/ouders etc naakt (stel je voor perkamentus naakt ^________________________^) ben ik er een beetje tegen.. stel je voor dat je naar school gaat en je hebt een paar lekkere wijven in je klas die ook naakt gaan hapff.. dan staatie bij de meeste jongens uit me klas tog denk ik wel omhoog :S lol dan krijgen we ook dingen zoals openbaar masturberen etc ;/ over kwakjes op de straat vloer.. in de bus + veel mensen krijge soa's
naja als je het wilt zijn er van die speciale stranden en bossen etc waar mensen met elkaar naakt kunnen wezen.. of natuurlijk homo ontmoetings parkeerplaatsen ^^
hm ik gebruik het ^__^ smileytje teveel ;/

Hmmm, over die oertijd kan je gelijk hebben. Vroeger werden de genitaliën ook niet gezien als een lust-object. Geslachtsgemeenschap voor voortplanting. En ik denk dat het ook wel zal wennen op den duur om een meisje naakt te zien, zonder enige vorm van opwinding.
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 25 2007 11:57am
bah het zal tog niet net als honden zijn he.. dat die mannetjes honde de vrouwtjes honden pas willen batsen als er bloed uit komt :S:S lijkt me zo ranzig..
BAH stel je voor je lul in zon harig vies naar urine stinkend bloedend gat moeten steken :S

This post was edited by edujackass on Jan 25 2007 12:21pm
Banned
Jan 25 2007 12:06pm
Quote (edujackass @ Thu, Jan 25 2007, 05:57pm)
bah het zal tog niet net als honden zijn he.. dat die mannetjes honde de vrouwtjes honden pas willen batsen als er bloed uit komt :S:S lijkt me zo ranzig..

Zal het vroeger zo gegaan zijn? Het lijkt me wel. Vroeger hadden mannen de macht, overspel was van de dagelijkse orde.

Quote (Blackadder over seks tussen zijn ouders)
My father only got anywhere with her because he told her it was a cure for diarrhoea.
Member
Gold: 4.33
Jan 25 2007 12:13pm
Quote (CursedWater @ Thu, 25 Jan 2007, 17:17)
Quote (Toasts @ Thu, Jan 25 2007, 04:12pm)
Als iemand dat wil doen moet het niet in het publiek, er zijn andere mensen die daar geen intresse voor hebben.
Er zijn naaktstranden & andere plaatsen waar je heen kan gaan als je hier zin in hebt.

Ik neem aan dat je ook niet naar het strand durft.

Quote (mouzfrat)
nog nooit sex ghad

Oke...

Nee, beweer ik ook niet, maar ik vind dat als mensen dit willen doen dat ze mensen die daar niet voor kiezen er niet mee moeten 'lastigvallen'.
Banned
Jan 25 2007 12:32pm
Quote (Toasts @ Thu, Jan 25 2007, 06:13pm)
Als iemand dat wil doen moet het niet in het publiek, er zijn andere mensen die daar geen intresse voor hebben.
Er zijn naaktstranden & andere plaatsen waar je heen kan gaan als je hier zin in hebt.

Quote (mouzfrat)
nog nooit sex ghad

Oke...

Nee, beweer ik ook niet, maar ik vind dat als mensen dit willen doen dat ze mensen die daar niet voor kiezen er niet mee moeten 'lastigvallen'.

Stel jezelf de vraag eens. "Accepteer ik nuditeit niet, omdat anderen dat ook niet doen?" We zijn naakt geboren, nietwaar? Vraagt onze gemeenschap, het keurslijf, onze ouders het om kleding te dragen? Sinds mijn heugenis draag ik al kleding, alleen maar omdat mijn ouders die hadden. Denk je dat inheemse stammen kledij dragen (rofl, peniskoker deja vu) of vreemd opkijken als hun buurman zijn penisflap even optilt om te urineren?

Quote (Ruub)
Dat iemand het aanstootgevend kan vinden, is eerder een ethische kwestie.

Member
Gold: 4.33
Jan 25 2007 12:37pm
Quote (CursedWater @ Thu, 25 Jan 2007, 19:32)
Quote (Toasts @ Thu, Jan 25 2007, 06:13pm)

Quote (mouzfrat)
nog nooit sex ghad

Oke...

Stel jezelf de vraag eens. "Accepteer ik nuditeit niet, omdat anderen dat ook niet doen?" We zijn naakt geboren, nietwaar? Vraagt onze gemeenschap, het keurslijf, onze ouders het om kleding te dragen? Sinds mijn heugenis draag ik al kleding, alleen maar omdat mijn ouders die hadden. Denk je dat inheemse stammen kledij dragen (rofl, peniskoker deja vu) of vreemd opkijken als hun buurman zijn penisflap even optilt om te urineren?

Quote (Ruub)
Dat iemand het aanstootgevend kan vinden, is eerder een ethische kwestie.

Het is nu eenmaal zo in onze maatschappij dat naakt als een taboe wordt beschouwd,
De westerse landen zijn ook kouder, daardoor werd kleding hier ook nodig om je te beschermen.
In Rusland of een ander koud land zal je geen volk vinden waar ze nog naakt rondlopen, in tegenstelling tot Afrika.
die noodzaak heeft het ook onmogelijk gemaakt om naakt rond te gaan lopen zonder raar bekeken te worden, of zelfs gearresteerd tegenwoordig.

This post was edited by Toasts on Jan 25 2007 12:40pm
Member
Gold: 26.37
Warn: 10%
Jan 25 2007 12:41pm
....
Ik wou dat ik dit eerder wist, dan had ik niet zojuist 500 euro uitgegeven bij de Score sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll