Quote (CursedWater @ Thu, 25 Jan 2007, 18:03)
Ik ben een groot fan.
Laten we het best verkochte boek ter wereld openslaan:
Volgens de bijbel kwamen Adam en Eva erachter dat ze naakt waren, nadat Eva van de verboden fruit had gegeten. (Vrouwen en verleiding, gheghe)
Het schaamtegevoel ging daarmee gepaard.
In onze cultuur kan je als babytje schaamteloos naakt zijn, schaamte ken je (nog) niet. Maar de onschuld van een kind word snel bedorven. ^^
Quote (Twan)
Ehm, zolang het maar bij je eigen huis blijft.
Je lekkere buurvrouw? =O
Quote (Twan)
Nee, heb nog nooit naakt sex gehad.
Heb je wel eens seks gehad, zoja, waarom niet naakt? Zo kan je toch optimaal van elkanders lichaam genieten? ^^
Adam en eva bestaan niet! bijbel is net zoiets als het boek van sinterklaas ^______^
maar over de mens in de oertijd, nou toen hadden we dus geen scheerapparaten en hadden we heele lange stukken haar, onderanderen op ons hoofd en dat groeide dan tot over je rug heen en je baard+borsthaar bedekt heel je buik en je okselhaar de zijkanten en dan kan je je armen daar nog onder houden en dan blijven die ook warm ;p en je kont/lul/kuthaar dat bedekt dus het bovenste gedeelte van je benen en je teenhaar bedekt je voeten oja en oor/neus/snorhaar bedekte een groot gedeelte van je gezicht dus we hadden WEL een vacht vroeger

maar als je nou vanaf het begin van je leven in temperaturen leeft tussen de -10 en de +10 grade dan word je er volges mij wel piepkleinbeetje imuum voor hor net als die mensen in de trope die kunnen goed tege temperature van 55-60 grade, als wij daarheen zouden gaan gingen we kapot (niet letterlijk ofc)
over nudity.. nou omdat een hoop mensen liever geen oude mensen zien/ouders etc naakt (stel je voor perkamentus naakt ^________________________^) ben ik er een beetje tegen.. stel je voor dat je naar school gaat en je hebt een paar lekkere wijven in je klas die ook naakt gaan hapff.. dan staatie bij de meeste jongens uit me klas tog denk ik wel omhoog :S lol dan krijgen we ook dingen zoals openbaar masturberen etc ;/ over kwakjes op de straat vloer.. in de bus + veel mensen krijge soa's
naja als je het wilt zijn er van die speciale stranden en bossen etc waar mensen met elkaar naakt kunnen wezen.. of natuurlijk homo ontmoetings parkeerplaatsen ^^
hm ik gebruik het ^__^ smileytje teveel ;/
This post was edited by edujackass on Jan 25 2007 11:26am