Quote (edujackass @ Sun, 21 Jan 2007, 05:32)
heb em al gezien en wil em ook kopen maar schijnt iets van 600 euro te worden en dan kon je nog kiezen tussen 4 en 8 gb maar heb er (voorlopig) het geld nog niet voor

als hij voor rond de 300 euro in de winkel ligt koop ik hem meschien wel.. moet eerst de telefoon die ik nu heb nog beetje goed gebruiken ><
edit/ ben nog nooit to zo laat wakker geweest ^^
4 GB = € 499; 8 GB = € 599. Maak je geen zorgen, in Europa komt hij pas uit in december.
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 21 Jan 2007, 07:50)
Het is wel tof. Maar volgens mij is het goedkoper gewoon een iPod en een mobiele telefoon te kopen ^^
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor iPod en wat voor mobiele telefoon. Best verkochte Mp3 speler is de nano; € 299 euro, en de gemiddelde "smart phone" gaat over de toonbanken aan een bedrag van € 200, tel die twee tesamen en je hebt de prijs van wat een 4 GB iPhone zal gaan kosten: € 499. Een 8 GB versie zal € 599 kosten.
Quote (Incompetence @ Sun, 21 Jan 2007, 11:27)
Quote (¢?NNI @ Sun, Jan 21 2007, 04:01am)
No offense, maar het is beschamend om te zien hoeveel mensen nog met Microsoft knoeien.
Wat heeft de Iphone met microsoft te maken? =\
iPhone is een product van Apple, de maker van het besturingssysteem OS X (wat trouwens ook gebruikt wordt voor de iPhone), en is dus concurrent voor het minder degelijke Windows van Microsoft.
Quote (Wuben[NM)
,Sun, 21 Jan 2007, 11:58]Een telefoon is om te bellen.
Juist. En een iPod om muziek te spelen, en een camera om foto's te maken. En als is die allen in één toestel kan krijgen, met een heleboel andere mogelijkheden bovenop, weet ik het wel.
Quote (NL-JOERI @ Sun, 21 Jan 2007, 12:27)
Denken jullie dat je deze telefoon met een gewoon abonnement in de kpn winkel kan halen?
Tuurlijk. De release in Europa is wel pas in december voorzien.
Quote (Caitlin)
Als iemand zo'n apparaat leuk vindt prima. In mijn ogen is een telefoon alleen om te bellen.
Het is dan ook niet meer als een "nice to have. kijk eens wie ik ben met mijn iphone....."
Ik vind de prijs redelijk gezien de kwaliteit, stabiliteit en mogelijkheden. Dat mailen "onhandig" is omdat het geen toetsenbord heeft is onzin. Dat is nu net het vernieuwende, "geen toetsenbord". Je hebt een volledig touchscreen, wat je veel minder tijd kost om te sms'en/mailen. Plus, het is de enige gsm die onbeperkte internet-mogelijkheden heeft. Trouwens, je moet toch ook niet gaan verwachten dat de concurrentie veel positiefs zal gaan zeggen?
Laten we eerlijk zijn. Wat microsoft op de markt brengt is "goedkoper", maar voor een gehandicapt toestel/software betaal je dan ook minder. Ze brengen een systeem op de markt, dat vol gebrekken zit; dan krijg je natuurlijk virussen, en rarara wie de nieuwste virusscanner op de markt brengt? Datzelfde Microsoft. Haha. Ik begrijp echt niet waarom mensen voor zo'n omslachtig en onveilig besturingssysteem kiezen. No offense.
Quote (CursedWater)
Microsoft is de marktleider... En Bill Gates kan zo zien wat we allemaal op ons computertje doen, jammer genoeg. Als er een goed concurrerend systeem op de markt kom, zal ik daar waarschijnlijk voor gaan.
Dat is er al lang. Ik kan met mijn Mac alles wat iemand met een PC kan. Nee, ik kan zelfs meer. Door de nieuwe intel-processors kan je op een Mac zonder elke Windows-applicatie draaien. Niet dat dat echt een aanrader is, want Apple-software is zonder twijfel superieur.