d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iphone
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Gold: 1,702.00
Trader: Trusted
Jan 21 2007 06:06am
Als iemand zo'n apparaat leuk vindt prima. In mijn ogen is een telefoon alleen om te bellen.
Het is dan ook niet meer als een "nice to have. kijk eens wie ik ben met mijn iphone....."

Heb op webwereld het conflict tussen apple en cisco gevolgd. En hieronder het resiltaat

http://www.webwereld.nl/articles/44668/ballmer-lacht-hard-om-de-apple-iphone.html
Ben het helemaal met hem eens.

http://www.webwereld.nl/articles/44644/-apple-heeft-50-procent-marge-op-iphone-.html
zoals alle apple rotzooi worden de hebbedingtjes duur betaald.

http://www.webwereld.nl/articles/44532/juridische-experts--steve-jobs---iphone--je-advocaten.html
En buiten dat is de naam nog eens gepikt ook.
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 21 2007 06:44am
ahum.. geenstijl is er ook niet zo blij mee XD
http://www.dumpert.nl/mediabase/8838/a82bff76/index.html
btw is dat ding egt zo groot? sad.gif anders overweeg ik hem niet te nemen.. past geeneens in me zak ;o
hier is de positieve versie
http://www.dumpert.nl/mediabase/8772/5d74ddbb/index.html
ik ben het niet met bepaalde punten van je links niet helemaal eens.. ;/

Volgens Ballmer is de Iphone de duurste telefoon ter wereld die voor zakelijke gebruikers niet interessant is, omdat de Iphone geen toetsenbord heeft en e-mailen dus lastig is.

1 nokia heeft duurdere, de n series al gezien? ;o 629 voor een n93
2 omdat tie geen toetsenbord heeft is emailen lastig? dat vind ik dus pure onzin.. imo pwnt een touchscreen een toetsenbord :/ en word het er egt niet ingewikkelder op.. het lijkt me eerder sneller gaan omdat je dus niet een fractie van een sec druk moet zetten op de toetsjes tongue.gif
oja
@kanni waarin is mac beter als windows dan? O_Omeschien neem ik het ook anders.. het zou een hoop vervelende probleempjes kunnen verhelpen ^^ maar werken alle programmas wel op mac?

This post was edited by edujackass on Jan 21 2007 06:56am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 21 2007 08:33am
Microsoft is de marktleider... En Bill Gates kan zo zien wat we allemaal op ons computertje doen, jammer genoeg. Als er een goed concurrerend systeem op de markt kom, zal ik daar waarschijnlijk voor gaan.

Meh, toetsenbordje is toch een vereiste. SMS'en met een touch-screen lijkt me wel leuk, maar ellenlange posts op een forum maken doe ik toch liever met een toetsenbordje.

Edit: En ja, het heeft een camera erop zitten:

Photos
iPhone features a 2-megapixel camera and a photo management application that goes far beyond anything on a phone today. Sync photos from your PC or Mac, and you’re ready to browse or email them with the flick of a finger.

This post was edited by CursedWater on Jan 21 2007 08:36am
Member
Gold: 14,841.57
Jan 21 2007 08:47am
Ik ga hem me kopen!
echt een mooi ding!ik vraag me af of het een succes zal zijn?!
gsm en ipod ineen!volgens mij een echt succes!
Member
Gold: 0.48
Jan 21 2007 08:57am
sorry, maar:

> all

This post was edited by Doggy-Style on Jan 21 2007 08:57am
Banned
Warn: 60%
Jan 21 2007 09:04am
Rofl, Twan. Nokia is overrated.

Ik heb zelf de Sony Ericsson 600k nog wat met die 3,2 MP Camera. Bevalt me prima.

Als mijn abonnement vroegtijdig was afgelopen, dan zou ik de iPhone zeker in overweging nemen. 600 Euro lijkt me nog mee te vallen. Zo duur kost mijn telefoon los in de winkel ook.
Member
Gold: 541.90
Jan 21 2007 09:05am
@LP maar bijvoorbeeld een palmtop met microsoft waar die balmer het over heeft daar zit tog geen keyboard of wel? O_o ja meschien zon kleintje.. dan vind ik tog nog steeds een touchscreen fijner..
Member
Jan 21 2007 09:06am
Quote (edujackass @ Sun, 21 Jan 2007, 05:32)
heb em al gezien en wil em ook kopen maar schijnt iets van 600 euro te worden en dan kon je nog kiezen tussen 4 en 8 gb maar heb er (voorlopig) het geld nog niet voor sad.gif als hij voor rond de 300 euro in de winkel ligt koop ik hem meschien wel.. moet eerst de telefoon die ik nu heb nog beetje goed gebruiken ><
edit/ ben nog nooit to zo laat wakker geweest ^^

4 GB = € 499; 8 GB = € 599. Maak je geen zorgen, in Europa komt hij pas uit in december.

Quote (MilkAndCookies @ Sun, 21 Jan 2007, 07:50)
Het is wel tof. Maar volgens mij is het goedkoper gewoon een iPod en een mobiele telefoon te kopen ^^

Hangt er natuurlijk vanaf wat voor iPod en wat voor mobiele telefoon. Best verkochte Mp3 speler is de nano; € 299 euro, en de gemiddelde "smart phone" gaat over de toonbanken aan een bedrag van € 200, tel die twee tesamen en je hebt de prijs van wat een 4 GB iPhone zal gaan kosten: € 499. Een 8 GB versie zal € 599 kosten.

Quote (Incompetence @ Sun, 21 Jan 2007, 11:27)
Quote (¢?NNI @ Sun, Jan 21 2007, 04:01am)
No offense, maar het is beschamend om te zien hoeveel mensen nog met Microsoft knoeien.
Wat heeft de Iphone met microsoft te maken? =\

iPhone is een product van Apple, de maker van het besturingssysteem OS X (wat trouwens ook gebruikt wordt voor de iPhone), en is dus concurrent voor het minder degelijke Windows van Microsoft.

Quote (Wuben[NM)
,Sun, 21 Jan 2007, 11:58]Een telefoon is om te bellen.

Juist. En een iPod om muziek te spelen, en een camera om foto's te maken. En als is die allen in één toestel kan krijgen, met een heleboel andere mogelijkheden bovenop, weet ik het wel.

Quote (NL-JOERI @ Sun, 21 Jan 2007, 12:27)
Denken jullie dat je deze telefoon met een gewoon abonnement in de kpn winkel kan halen? smile.gif

Tuurlijk. De release in Europa is wel pas in december voorzien.

Quote (Caitlin)
Als iemand zo'n apparaat leuk vindt prima. In mijn ogen is een telefoon alleen om te bellen.
Het is dan ook niet meer als een "nice to have. kijk eens wie ik ben met mijn iphone....."

Ik vind de prijs redelijk gezien de kwaliteit, stabiliteit en mogelijkheden. Dat mailen "onhandig" is omdat het geen toetsenbord heeft is onzin. Dat is nu net het vernieuwende, "geen toetsenbord". Je hebt een volledig touchscreen, wat je veel minder tijd kost om te sms'en/mailen. Plus, het is de enige gsm die onbeperkte internet-mogelijkheden heeft. Trouwens, je moet toch ook niet gaan verwachten dat de concurrentie veel positiefs zal gaan zeggen?

Laten we eerlijk zijn. Wat microsoft op de markt brengt is "goedkoper", maar voor een gehandicapt toestel/software betaal je dan ook minder. Ze brengen een systeem op de markt, dat vol gebrekken zit; dan krijg je natuurlijk virussen, en rarara wie de nieuwste virusscanner op de markt brengt? Datzelfde Microsoft. Haha. Ik begrijp echt niet waarom mensen voor zo'n omslachtig en onveilig besturingssysteem kiezen. No offense.

Quote (CursedWater)
Microsoft is de marktleider... En Bill Gates kan zo zien wat we allemaal op ons computertje doen, jammer genoeg. Als er een goed concurrerend systeem op de markt kom, zal ik daar waarschijnlijk voor gaan.

Dat is er al lang. Ik kan met mijn Mac alles wat iemand met een PC kan. Nee, ik kan zelfs meer. Door de nieuwe intel-processors kan je op een Mac zonder elke Windows-applicatie draaien. Niet dat dat echt een aanrader is, want Apple-software is zonder twijfel superieur.
Member
Gold: 0.01
Jan 21 2007 09:15am
Quote (¢?NNI @ Sun, Jan 21 2007, 04:06pm)
Quote (Incompetence @ Sun, 21 Jan 2007, 11:27)
Quote (¢?NNI @ Sun, Jan 21 2007, 04:01am)
No offense, maar het is beschamend om te zien hoeveel mensen nog met Microsoft knoeien.
Wat heeft de Iphone met microsoft te maken? =\

iPhone is een product van Apple, de maker van het besturingssysteem OS X (wat trouwens ook gebruikt wordt voor de iPhone), en is dus concurrent voor het minder degelijke Windows van Microsoft.
Hehe, ja, zover was ik ook ^^. Ik vindt dat je maar een raar verband trekt, maar goed, dat zal ongetwijfeld aan mij liggen. Wat vind je eigenlijk zo slecht aan Windows?

Quote (¢?NNI @ Sun, Jan 21 2007, 04:06pm)
Dat is er al lang. Ik kan met mijn Mac alles wat iemand met een PC kan. Nee, ik kan zelfs meer. Door de nieuwe intel-processors kan je op een Mac zonder elke Windows-applicatie draaien. Niet dat dat echt een aanrader is, want Apple-software is zonder twijfel superieur.
Haha.

This post was edited by Incompetence on Jan 21 2007 09:16am
Member
Gold: 224.00
Jan 21 2007 09:16am
Quote (¢?NNI @ Sun, Jan 21 2007, 03:06pm)

Juist. En een iPod om muziek te spelen, en een camera om foto's te maken. En als is die allen in één toestel kan krijgen, met een heleboel andere mogelijkheden bovenop, weet ik het wel.

Dus je hebt een te grote mp3 speler die kan bellen en lage kwaliteit foto's kan nemen. Ja, dat valt bij mij ook onder 'gewoonweg geweldige technologie'.

Sowieso vind ik, en dat zal mijn persoonlijke affectie voor fotografie wel zijn, camera's in een telefoon bagger.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll