d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Probleem Bij Uploaden
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 31.00
Jan 3 2007 06:29am
Quote (Scary_Nightmare @ Wed, Jan 3 2007, 12:18pm)
Kan dit niet met 100% Zekerheid zeggen maar.. misschien heeft iemand er een proxy tussen gedouwt of heeft je vader gewoon je upload rechten weggehaald? Switch al gereset trouwens?

Ik heb eigen computer op me kamer en daar komt niemand aan behalve ik wink.gif, dus ons pap/mam zal 'm niet hebben gedaan.
We hebben wel 3 computers in huis en zitten op 't zelfde netwerk *router* (ik 1, me zus, en ons pap en mam)
en me zus kan ook niet meer uploaden, en ons pap en mam weten niet eens wat 't is

En wat bedoel je met Switch gereset ?

Je switch happy.gif Of als je alleen een router hebt dan reset je de router, dat kan ook. Een switch is gewoon een soort van splitter wat van 1 netwerk aansluiting meerdere maakt waardoor je met meer man op het internet kan tongue.gif. Als je een switch hebt dan zal het wel naast je router staan of ergens in de buurt ervan. Achterop zit een power knopje, als je em uit zet.. wacht dan weer even voor je hem opnieuw aanzet.. of je trekt even de stroomtoevoer eruit als er geen knopje opzit tongue.gif Zelfde geld voor router smile.gif

EDIT: Met een router resetten, reset je alle settings waardoor alle "regeltjes" weg zijn.. je zal dan nog wel wat moeten instellen maar dat wijst zichzelf allemaal uit als et goed is

This post was edited by DemOnatOr on Jan 3 2007 06:30am
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 3 2007 06:42am
Quote (Zened @ Wed, 3 Jan 2007, 12:51)
temporary internet files vertaal je met tijdelijke internet bestanden wink.gif
dus het "veld" tijdelijke internet bestanden niet temporary internet files.

the grammar-police

heb je meschien een datalimiet op je internet abbonement zitten? of een upload limiet of zo iets dergelijks dat het daar meschien door komt
Member
Jan 3 2007 07:38am
Quote (edujackass @ Wed, Jan 3 2007, 12:42pm)

the grammar-police

heb je meschien een datalimiet op je internet abbonement zitten? of een upload limiet of zo iets dergelijks dat het daar meschien door komt

Dat zou kunnen, maar daar kan je makkelijk achterkomen door ergens anders iets proberen te uploaden.. http://www.megaupload.com

Probeer daar eens een simpel word documentje ofzo te uploaden.
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Jan 3 2007 05:10pm
Zit een van je familieleden misschien te downloaden? Kazaa? eMule? Torrents? Vaak zijn dit soort problemen maar tijdelijk, zoals Twannie wannie flannie reeds had ondervonden.

Ik zou overigens van je router afblijven.

This post was edited by Incompetence on Jan 3 2007 05:11pm
Member
Gold: 6.00
Jan 4 2007 08:32am
@DemOnatOr : Ik ga maar niet aan me router zitten, want als er iets missgaat, flippen ons pap en mam *spreek uit ervaring ph34r.gif

@edujackass : geen download limiet, van upload zou ik niet weten, maar het is begin van de maand/jaar dus als dat datalimiet nu al gebruikt is O.o

@Incompetence : Me zus download wel, eerst Kazaa maar daar kreeg je tevaak maar 10 sec k*t dingen, nu doet ze afentoe
Limewire maar niet echt vaak..

Ojah, ik zit nu iets te uploaden met Megaupload hij is op 26%
Ik laat nog welk weten of 't helemaal is gelukt

edit;
Uploaden via, megaupload deed 't wel, dus ik kan wel uploaden, en ik had gewoon dat plaatje geupload wat ik ook bij imageshack/photobucket etc etc had geprobeerd :

This post was edited by Scary_Nightmare on Jan 4 2007 08:49am
Member
Jan 5 2007 01:53am
Quote (Scary_Nightmare @ Thu, Jan 4 2007, 02:32pm)
@DemOnatOr : Ik ga maar niet aan me router zitten, want als er iets missgaat, flippen ons pap en mam *spreek uit ervaring ph34r.gif

@edujackass : geen download limiet, van upload zou ik niet weten, maar het is begin van de maand/jaar dus als dat datalimiet nu al gebruikt is O.o

@Incompetence : Me zus download wel, eerst Kazaa maar daar kreeg je tevaak maar 10 sec k*t dingen, nu doet ze afentoe
Limewire maar niet echt vaak..

Ojah, ik zit nu iets te uploaden met Megaupload hij is op 26%
Ik laat nog welk weten of 't helemaal is gelukt

edit;
Uploaden via, megaupload deed 't wel, dus ik kan wel uploaden, en ik had gewoon dat plaatje geupload wat ik ook bij imageshack/photobucket etc etc had geprobeerd :

dan ligt het aan de site van imageshack denk ik smile.gif
Member
Gold: 6.00
Jan 5 2007 07:31am
DemOnatOr
dan ligt het aan de site van imageshack denk ik

Maar Photobucket en tinypic doen 't ook niet :S, daarom vind ik 't zo raar
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 5 2007 09:12am

the grammar-police

Mijn guild ^^

Demo, het verschil tussen switch en router is?
Ik was altijd van mening dat met een switch je met meerdere mensen op het internet kan, maar dan ook een goede verbindig behoud. (Bijvoorbeeld, geen last van een downloadend broertje.)
Met een router verdeel je het. Of niet? =O
Member
Gold: 0.00
Jan 6 2007 12:47pm
hehe ik heb helzelfde probleem lijk jij tongue.gif
Member
Jan 8 2007 02:30am
Quote (CursedWater @ Fri, Jan 5 2007, 03:12pm)

the grammar-police

Mijn guild ^^

Demo, het verschil tussen switch en router is?
Ik was altijd van mening dat met een switch je met meerdere mensen op het internet kan, maar dan ook een goede verbindig behoud. (Bijvoorbeeld, geen last van een downloadend broertje.)
Met een router verdeel je het. Of niet? =O

Een router is een zogenaamde "Smart device", dit houd in dat het zelf ook nog wat kan naast het doorverwijzen. Een router kan "routen" Oftewel de weg wijzen voor je pc's die je op het netwerk hebt. Een switch heeft geen settings nodig om te functioneren. Oftewel, stel voor:
Je hebt 1 aansluiting, je gooit er een switch tussen en je hebt er 6. Dit betekend wel dat je last hebt van de andere die dezelfde switch gebruiken. Met een router heb je dat ook, maar minder zover ik weet.

Maar Photobucket en tinypic doen 't ook niet :S, daarom vind ik 't zo raar

Hmmm,, misschien je plaatje wat gewoon niet acceptabel is.. heb je al gekeken of het een jpeg of gif is ofzo? Misschien ondersteunen die sites niet het type file wat jouw plaatje is. Anders moet je eens bij google images een plaatje opslaan en die proberen te hosten.

Succes!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll