Quote (CursedWater @ Fri, Jan 5 2007, 03:12pm)
Quote (edujackass @ Wed, Jan 3 2007, 12:42pm)
Quote (Zened @ Wed, 3 Jan 2007, 12:51)
temporary internet files vertaal je met tijdelijke internet bestanden

dus het "veld" tijdelijke internet bestanden niet temporary internet files.
the grammar-police
heb je meschien een datalimiet op je internet abbonement zitten? of een upload limiet of zo iets dergelijks dat het daar meschien door komt
Mijn guild ^^
Demo, het verschil tussen switch en router is?
Ik was altijd van mening dat met een switch je met meerdere mensen op het internet kan, maar dan ook een goede verbindig behoud. (Bijvoorbeeld, geen last van een downloadend broertje.)
Met een router verdeel je het. Of niet? =O
Een router is een zogenaamde "Smart device", dit houd in dat het zelf ook nog wat kan naast het doorverwijzen. Een router kan "routen" Oftewel de weg wijzen voor je pc's die je op het netwerk hebt. Een switch heeft geen settings nodig om te functioneren. Oftewel, stel voor:
Je hebt 1 aansluiting, je gooit er een switch tussen en je hebt er 6. Dit betekend wel dat je last hebt van de andere die dezelfde switch gebruiken. Met een router heb je dat ook, maar minder zover ik weet.
Maar Photobucket en tinypic doen 't ook niet :S, daarom vind ik 't zo raar
Hmmm,, misschien je plaatje wat gewoon niet acceptabel is.. heb je al gekeken of het een jpeg of gif is ofzo? Misschien ondersteunen die sites niet het type file wat jouw plaatje is. Anders moet je eens bij google images een plaatje opslaan en die proberen te hosten.
Succes!