d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hardcore > vraagjes
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.30
Dec 31 2006 09:20am
Dat idee van die summon-necro is idd wel goed, maar summon-nec is niet echt mijn ding smile.gif Gaat denk ik ook vrij traag om te lvlen, niet?
Member
Gold: 100.00
Dec 31 2006 09:47am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, Dec 31 2006, 03:20pm)
Dat idee van die summon-necro is idd wel goed, maar summon-nec is niet echt mijn ding smile.gif Gaat denk ik ook vrij traag om te lvlen, niet?

in tegendeel. als je hem hebt zoals hierboven beschreven met goede gear (maar gezien je fg is dat totaal geen probleem) kan hij solo chaos of baal runs doen in een 8 player full game. Het zal ziek snel gaan. (convi&bramble merc + high enchanted skellie's met baba bo en necro curses)

het is ook nog eens een heel erg sterke char kwa dmg... omdat je weinig tot nooit geraakt word.

echt ik heb em aan het werk gezien. ziek snel. met z'n 2tjes in party @ full baalrun

kan eventueel ook een demonstatie voor je regelen. zal m'n oom vragen of hij eventjes een showtje geeft

This post was edited by Hellskin on Dec 31 2006 09:48am
Member
Gold: 0.30
Jan 1 2007 07:27am
Quote (Hellskin @ Sun, Dec 31 2006, 03:47pm)
Quote (ReadyAimFire @ Sun, Dec 31 2006, 03:20pm)

in tegendeel. als je hem hebt zoals hierboven beschreven met goede gear (maar gezien je fg is dat totaal geen probleem) kan hij solo chaos of baal runs doen in een 8 player full game. Het zal ziek snel gaan. (convi&bramble merc + high enchanted skellie's met baba bo en necro curses)

het is ook nog eens een heel erg sterke char kwa dmg... omdat je weinig tot nooit geraakt word.

echt ik heb em aan het werk gezien. ziek snel. met z'n 2tjes in party @ full baalrun

kan eventueel ook een demonstatie voor je regelen. zal m'n oom vragen of hij eventjes een showtje geeft

Zou heel cool zijn, maar ik zal nog ff moete wachten voor ik de demonstratie kan zien want ik ben nog maar lvl 21 en ik heb momenteel niet veel tijd om diablo te spelen, dus het zal nog wel ff duren voor ik in hell act4 zit smile.gif Wat ook een probleem is, is dat ik mijn summons niet zelf kan enchanten want ik heb maar 1cd key. Zou het ook werken met bijvoorbeeld een might merc met dat runeword dat concentration aura geeft en dan zelf nog een beast dragen ofzo?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll