Quote (Nzyme @ Mar 31 2011 11:14am)
gast ik ben indo koop een bril
ennnuh die foto tja was uit 2006 het is nu 2011 maar aangezien ik niet erg actief ben op het internet X_X
jou foto is trouwens ook echt cool
lijkt net zo'n gepeste brugpieper die elke dag jankend op ze bed gaat liggen als die thuis van school komt
geniet ervan dat stoere gedoe want over 10 jaar als je naar buiten loopt dan lopen er alleen marokaantjes en dan kom je niet ver met dat koppie van je
hahahaha ik heb net geschiedenis over jou geleerd, ga werken voor voc dude! SPECERIJEN PLUKKEN JIJ. nee flouw. volgens mij was dat trouwens azie... hehehhehhh maarrreee jij eet ook vaak indo dan? je moeder lijkt op tila tequila?

:D
haaahahah
koning.
maar, niks tegen mijn babyface ouwe.. soms lig ik ook jankend op bed als ik terug kom van school... gelukkig heb ik een heel nestje met puppies die ik met de hand melk kan voeren.... en over 10 jaar. ik chop die marokkanen een mes in hun nek!
trouwens, jij lijkt je te schamen voor je vriendin maar probeert toch een gevoel van trots te creeren door haar in je sig te zetten op een gaming forum waar je denkt dat niemand een knappere heeft? (/kanni mode

)
This post was edited by shadowstriker89 on Mar 31 2011 05:22am