d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Gaan Verder!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Dec 7 2006 03:18pm
Quote (xycho2d @ Thu, Dec 7 2006, 09:13pm)
idd
beetje zielig om hierover een topic te opene negeer em dan gewoon
Briljant idee! de 'gezaghebber' negeren.

Quote (xycho2d @ Thu, Dec 7 2006, 09:13pm)
het is aan een persoon gericht deze topic dus pm em gewoon :/
of wil je zo graag dat iederen ziet hoe " cool " je bent
Ja man, je weet toch?

This post was edited by Incompetence on Dec 7 2006 03:19pm
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 7 2006 03:21pm
Quote (Incompetence @ Thu, Dec 7 2006, 09:58pm)
Quote (feargod @ Thu, Dec 7 2006, 08:06pm)
1. Het komt misschien een btje grof over, maar hier hebben jullie weinig tot niets in te brengen.

2. Ik heb me daar al over heen gezet, feit blijft dat jullie je aan de regels moeten houden. Persoonlijk kom ik hier al niet meer voor mijn lol.

3. Dat vinden de moderators, niet ik. Hoewel ik het wel met ze eens ben. Iedereen op dit forum loopt elkaar alleen maar af te zeiken. Of het zijn zinloze discussies.

4. De BF is er om mensen af te zeiken en te flamen, de dutch fora niet. En op de een of andere manier komen alle topics hierover steeds weer op hetzelfde uit, een nutteloze discussie waardoor niks verandert en het alleen maar weer uit loopt in flaming.

5. Ik wil de regeltjes best streng naleven, enigste wat er dan gebeurt is meer closed topics + warns + uiteindelijk suspensions. En ik denk niet dat iedereen daar blij van wordt, zelfs ik niet. Denk je dat ik het leuk vind om jullie steeds te moeten warnen enzovoorts? Niet dus. Ik doe het alleen omdat het nodig is. Als jullie je gewoon een btje gedragen en elkaar niet steeds afzeiken of ruzie gaan maken heb je van mij geen last.

Over welke moderators heb je het? er is er maar 1 die Nederlands spreekt en dat is Neo. Dingen lopen misschien uit op 'nuttelozen discussies', maar wat maakt dat uit? Kiezen we daar niet zelf voor? Iedereen kan zeggen 'ik wil het hierbij laten'.

Volgende; 'spam'. Moderators schijnen de enige te zijn die de, soms juist zoveel zeggende, 'one-worders' als spam zien. Wat denk jij?

Wat dat 'flamen' betreft; mag iemand niet op zijn plaats gewezen worden wanneer hij een absurde opmerking maakt? Ik noem als voorbeeld mijn akkefietje met 'xycho2d' in mijn Vista topic;
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=4585926&st=20

Is het gebruik van sterke taal flamen? Moet het niet zo zijn dat er pas sprake is van een flame wanneer de 'geflamede' dat vind? Het zal mij aan mn aars roesten als iemand mij een klootmongool noemt. Als ik Overkill een 'debiele patatvretende fluitbelg' noem dan zal hem dat ook weinig doen, iets wat in jouw ogen een 'flame' is.

Quote (feargod @ Thu, Dec 7 2006, 08:06pm)
Je kan beter vragen wie niet, ook al durven ze er niet allemaal voor uit te komen.

Oh, haha ja, ik ben gevaarlijk en angstaanjagend. Dat was ik even vergeten.

Quote (DutchHooligan @ Thu, Dec 7 2006, 08:55pm)
ohja, incompetence '' het clubje '' wat jij het noemt vind ik zwaar zielig.
Waar heb je het over? Ik heb 'het clubje' nog helemaal niet in de mond genomen.

Over de moderators, dat zijn alle moderators die elke dag de moderator que (de dagelijkse lijst met topics die gereport zijn met de report button) die elke heel veel dutch forum topics in de lijst zien staan. En uiteraard begrijpen ze er de ballen van. Die nutteloze discussies eindigen bijna altijd in het afzeiken van elkaar en dat is dus iets wat ik niet meer wil hebben.

Wat spam betreft, nuteloze replies zoals, +1, vouch, omg, kewl, ^___^, etc. Kortom alles wat nergens op slaat.
Persoonlijk zou ik dat soort overtredingen veel strenger straffen, maar zelfs ik moet me aan bepaalde regels/voorschriften houden.

Uiteraard mag je best iemand op zijn plaats wijzen, maar zoals ik eerder al zei, ik wil niet meer hebben dat jullie elkaar lopen af te zeiken. Hierbij moet je er dus goed op letten wat je zegt.

Sterke taal verschilt heel erg. Hier geld voor mij dan weer, zolang je elkaar niet naar beneden probeert te halen om jezelf beter te laten lijken, zal het mij een zorg zijn. Uiteraard moet je hier weer goed opletten wat je zegt, 'klootmongool' en 'debiele patatvretende fluitbelg' kunnen nou weer niet. Zou je er nou patatvretende fluitbelg van maken, dan zou ik er geen problemen mee hebben (uiteraard totdat ik er klachten over krijg)

Nog meer wat je wou weten? evil.gif

Member
Dec 7 2006 03:26pm
1. Maar als we ons echt strikt aan de regels gaan houden kun je nog meer gezeligheid vinden op een kerkhof.
2. Sommige mensen kennen elkaar gewoon heel goed en benamen elkaar dan met een eigenschap van diegene, wat dan als ''flame'' wordt gezien maar wat nou als de persoon dit
helemaal niet erg vind? mischien zelfs leuk?
3. Ik kom zeker wel iedere dag op dit forum (ook al zeg ik niet veel) en het wordt steeds saaier door de nieuwe regels. beetje jammer sad.gif
Member
Gold: 100.00
Dec 7 2006 03:29pm
ik ben vandaag voor een tweede keer benadert door het moderators team om te helpen met "de problemen" in dutch forum. Behulpzaam als ik ben ben ik daar maar op in gegaan.

ik heb al het een en ander met feargod besproken maar we waren er al snel uit dat we het over een aantal punten niet echt eens waren.

ik zal nu een poging wagen om te gaan bemiddelen (jahee mediators zijn daar voor toch?).

ik zal dit topic volgen en vraag bij deze aan feargod hem zolang er geen overtredingen gemaakt worden (dat wil zeggen geen overtredingen van de standaard regels van d2jsp)

hier mag dus naar mijn mening gewoon gediscuseerd worden.

ik zal kijken of het ook anders kan. wink.gif

ik zal eerst gaan polsen wat de gebruikers van dutch forum vinden en willen.
ik zal daarnaast de wensen van de mods aanhoren en daartussen de gulde middenweg proberen te vinden.

dat brengt me bij mijn eerste quote:

Quote (incompetence)
Wat heb je er nou toch zo op tegen? Het is vrij duidelijk dat niet iedereen blij met je is, mogen we dat niet bespreken? Wellicht komen we tot een compromie, dat wil toch iedereen?

ik doel hier vooral op de laatse zin. daar zal mijn aanpak op gericht zijn.

dit zal ik oa door middel van pols doen

dat brengt me bij quote 2

Quote (onze eigen ninja @ vxx-ownage)
je moet een poll maken

ik heb dit al eerder besproken met Feargod (ik zal em hem hier feargod blijven noemen om verwarring te voorkomen, want jah dat krijg je met 2 dennis'en). het is fijn om te zien dat de gebruikers van dit forum al met de zelfde ideeen zaten.

ik hoop dat jullie dit waarderen,... mochten jullie opmerkingen vragen of meningen willen delen met mij. zolang mijn pm box niet vol is kunnen jullie gerust even een berichtje sturen.

This post was edited by Hellskin on Dec 7 2006 03:33pm
Member
Warn: 100%
Dec 7 2006 03:33pm
Juistem. Dan zijn we nu aangeland bij de grijze gebieden. Dat wordt, voor mij althans, trial & error. Hoezee! Er is het een en ander voor mij duidelijker geworden, dank. Ik weet zeker dat Peter nog wel het een en ander te melden heeft. Wat heb je die jongen gegeven trouwens? week-suspensie?
Member
Gold: 0.00
Dec 7 2006 04:01pm
Quote (Warrior of Evil @ Thu, Dec 7 2006, 11:26pm)
1. Maar als we ons echt strikt aan de regels gaan houden kun je nog meer gezeligheid vinden op een kerkhof.
2. Sommige mensen kennen elkaar gewoon heel goed en benamen elkaar dan met een eigenschap van diegene, wat dan als ''flame'' wordt gezien maar wat nou als de persoon dit
3. Ik kom zeker wel iedere dag op dit forum (ook al zeg ik niet veel) en het wordt steeds saaier door de nieuwe regels. beetje jammer sad.gif

Wie the fuck ben jij?
Retired Moderator
Gold: 1,702.00
Trader: Trusted
Dec 7 2006 04:28pm
Kom kom een beetje aardig zijn tegen onze nieuwe senior mod Hail.gif Hail.gif

gn gn gn laugh.gif

Quote (triple_han @ Thu, 7 Dec 2006, 23:01)
Quote (Warrior of Evil @ Thu, Dec 7 2006, 11:26pm)

Wie the fuck ben jij?

Member
Gold: 224.00
Dec 7 2006 05:32pm
Feargod, 2 vragen.

- Wat is een nutteloze discussie? Mijn 'oudere vrouwen' topic ook bijvoorbeeld?
- Waarom kan iemand, die zo belabberd Nederlands kan, een moderator zijn?

Canni, 1 vraag.

- Wie zijn de rotte appels die jij in een ander topic aanhaalde?

Incompetence, 1 vraag.

- Wat vind je van Abba?
Member
Gold: 100.00
Dec 7 2006 06:43pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 7 2006, 11:32pm)
Feargod, 2 vragen.

- Wat is een nutteloze discussie? Mijn 'oudere vrouwen' topic ook bijvoorbeeld?

naar mijn mening is een discussie zinvol wanneer meerdere mensen het lezen en de tijd nemen antwoorden te schrijven..
zint de inhoud je niet dan lees je het gewoon niet.

met natuurlijk wel als uitzondering dat topics met echte overtredingen die zijn niet zinvol

Quote (wuben)
- Waarom kan iemand, die zo belabberd Nederlands kan, een moderator zijn?

Mijn nederlands en engels is gramatisch gezien dramatisch. Ik zal dus nooit moderator worden...
darn wink.gif
Member
Gold: 11.33
Dec 8 2006 12:45am
[quote=hellskin]Mijn nederlands en engels is gramatisch gezien dramatisch. Ik zal dus nooit moderator worden...
darn wink.gif[/QUOTE]

Het ging niet over jou (belabberde) Engels en Nederlands, maar over dat van Feargod.

[qoute=feargod]Dat je denkt dat ik praat zoals ik doe om mijn 'eigendunk' te verhogen, zegt meer over jezelf dan over mij. Daarnaast is er geen sprake van kleineren zolang de tegenovergestelde partij zich gekleineerd voelt. Ik heb nog nooit een negatieve reactie gehad. Dat zegt genoeg, lijkt me.[/quote]

Dat stukje vond ik zelf grappig. "Ik heb nog nooit een negatieve reactie gehad". Wat heb je? Een opvattingsstoornis? Het feit dat iemand je PM'd omdat hij je niet mag zegt al genoeg, lijkt me.
Deze topic zegt al genoeg, lijkt me.
Deze topic(http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=5280079&f=259 ) zegt al genoeg, lijkt me.

[quote=xepo]
Wat heb je er nou toch zo op tegen? Het is vrij duidelijk dat niet iedereen blij met je is, mogen we dat niet bespreken? Wellicht komen we tot een compromie, dat wil toch iedereen?[/quote]

Ja. Dus, fear, jij de onderbroek iets minder strak, wij iets minder onuitstaanbaar.

En canni (als je dit nog leest), flamen valt wel (gedeeltelijk) onder meningsuiting. Bijvoorbeeld: Ik vind feargod een dikke eikel geworden. (VOORBEELD, GEEN WARN WAARD!) Das toch mijn mening? ohmy.gif Of zie ik dat verkeerd?

edit: wtf is er mis met mijn quotes? sad.gif

This post was edited by MilkAndCookies on Dec 8 2006 12:51am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll