Quote (Incompetence @ Thu, Dec 7 2006, 09:58pm)
Quote (feargod @ Thu, Dec 7 2006, 08:06pm)
1. Het komt misschien een btje grof over, maar hier hebben jullie weinig tot niets in te brengen.
2. Ik heb me daar al over heen gezet, feit blijft dat jullie je aan de regels moeten houden. Persoonlijk kom ik hier al niet meer voor mijn lol.
3. Dat vinden de moderators, niet ik. Hoewel ik het wel met ze eens ben. Iedereen op dit forum loopt elkaar alleen maar af te zeiken. Of het zijn zinloze discussies.
4. De BF is er om mensen af te zeiken en te flamen, de dutch fora niet. En op de een of andere manier komen alle topics hierover steeds weer op hetzelfde uit, een nutteloze discussie waardoor niks verandert en het alleen maar weer uit loopt in flaming.
5. Ik wil de regeltjes best streng naleven, enigste wat er dan gebeurt is meer closed topics + warns + uiteindelijk suspensions. En ik denk niet dat iedereen daar blij van wordt, zelfs ik niet. Denk je dat ik het leuk vind om jullie steeds te moeten warnen enzovoorts? Niet dus. Ik doe het alleen omdat het nodig is. Als jullie je gewoon een btje gedragen en elkaar niet steeds afzeiken of ruzie gaan maken heb je van mij geen last.
Over welke moderators heb je het? er is er maar 1 die Nederlands spreekt en dat is Neo. Dingen lopen misschien uit op 'nuttelozen discussies', maar wat maakt dat uit? Kiezen we daar niet zelf voor? Iedereen kan zeggen 'ik wil het hierbij laten'.
Volgende; 'spam'. Moderators schijnen de enige te zijn die de, soms juist zoveel zeggende, 'one-worders' als spam zien. Wat denk jij?
Wat dat 'flamen' betreft; mag iemand niet op zijn plaats gewezen worden wanneer hij een absurde opmerking maakt? Ik noem als voorbeeld mijn akkefietje met 'xycho2d' in mijn Vista topic;
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=4585926&st=20Is het gebruik van sterke taal flamen? Moet het niet zo zijn dat er pas sprake is van een flame wanneer de 'geflamede' dat vind? Het zal mij aan mn aars roesten als iemand mij een klootmongool noemt. Als ik Overkill een 'debiele patatvretende fluitbelg' noem dan zal hem dat ook weinig doen, iets wat in jouw ogen een 'flame' is.
Quote (feargod @ Thu, Dec 7 2006, 08:06pm)
Je kan beter vragen wie niet, ook al durven ze er niet allemaal voor uit te komen.
Oh, haha ja, ik ben gevaarlijk en angstaanjagend. Dat was ik even vergeten.
Quote (DutchHooligan @ Thu, Dec 7 2006, 08:55pm)
ohja, incompetence '' het clubje '' wat jij het noemt vind ik zwaar zielig.
Waar heb je het over? Ik heb 'het clubje' nog helemaal niet in de mond genomen.
Over de moderators, dat zijn alle moderators die elke dag de moderator que (de dagelijkse lijst met topics die gereport zijn met de report button) die elke heel veel dutch forum topics in de lijst zien staan. En uiteraard begrijpen ze er de ballen van. Die nutteloze discussies eindigen bijna altijd in het afzeiken van elkaar en dat is dus iets wat ik niet meer wil hebben.
Wat spam betreft, nuteloze replies zoals, +1, vouch, omg, kewl, ^___^, etc. Kortom alles wat nergens op slaat.
Persoonlijk zou ik dat soort overtredingen veel strenger straffen, maar zelfs ik moet me aan bepaalde regels/voorschriften houden.
Uiteraard mag je best iemand op zijn plaats wijzen, maar zoals ik eerder al zei, ik wil niet meer hebben dat jullie elkaar lopen af te zeiken. Hierbij moet je er dus goed op letten wat je zegt.
Sterke taal verschilt heel erg. Hier geld voor mij dan weer, zolang je elkaar niet naar beneden probeert te halen om jezelf beter te laten lijken, zal het mij een zorg zijn. Uiteraard moet je hier weer goed opletten wat je zegt, 'klootmongool' en 'debiele patatvretende fluitbelg' kunnen nou weer niet. Zou je er nou patatvretende fluitbelg van maken, dan zou ik er geen problemen mee hebben (uiteraard totdat ik er klachten over krijg)
Nog meer wat je wou weten?