Quote (Hellskin @ Mar 25 2011 12:15am)
1) ik vind die dude wel op jou lijken
2) Niet iedere kerel vindt het vervelend dat ze aanhankelijk is
3) Dat ze kut zoent is kwarts. Dan heb je gewoon niet de leiding genomen
4) ze was maagd. Natuurlijk is ze dan wat terughoudend. Wacht maar tot ze de smaak te pakken heeft. LoL maar dat ga jij natuurlijk niet meemaken
5) was jij niet in 3 stoten klaar? Hoe de neuk durf je dan commentaar te hebben over haar prestaties?? denk eens hoe ze over jou prestaties denkt?! AAAAAAAAHAHAHAHHAA
Oh snap.
WIN!
Dennis > Edu

Quote (shadowstriker89 @ Mar 25 2011 12:30am)
hahaha fack jou dennis. shit zeg. die kerel lijkt NIET OP MIJ.
ik post wel een foto van mezelf wanneer ik sober ben en denk dat het wel kan. personal pics zijn namenlijk hardcore materiaal snapte. maar dan kunnen we vergelijken.
en nee niet iedereen maar dat meisje was echt heeeeeel erg aanhankelijk. elk moment van de dag je hand vasthouden, nee dat werkt niet.
en dat zoenen, klopt, heb ik geprobeerd maar ze zeont door steeds haar mond open te doen, tongen te raken en mond weer dicht te doen, ik heb toen ook door proberen te duwen dat ze hem open hieeeeeld maar neeeeeeeeeeee dat wijf moest hetzelfde blijven zoenen.
en dat ze maagd was, ja klopt ik denk ook dat als ze de smaak te pakken heeft ze meer wil. maar ik vond het meisje niet leuk en hoefde er ook totaal geen relatie mee, die seks was ook niet echt mijn bedoeling. ik ging naar gouda met de gedachte; over paar dagen pas weer stufie dus geen geld voor bier beter hebben ze daar wel..
en ja, vind je het gek als je al zo lang droog staat sinds vorige vriendin? en wat the fuck heeft dat te maken met mijn vorige post!?!?
ik post teveel gevoelige info onder invloed

Je zou willen dat je Dennis kon fucken he

maar we wachten dus met smart op je foto hier.
Overigens, waarom zou je geen seks met d'r hebben willen gehad? Of was dat die met een fucking sixpack en geen tieten? Je hebt je kans gemist dude, alleen was je er op deze manier wel zeker van dat ze geen enge ziektes onder de leden had! Overigens denk ik dat ze nu idd wel erg slecht denkt over jou ja (zie punt 5 van Dennis). Waarschijnlijk is ze ook naar die lelijkerd gegaan omdat ze denkt dat hij maagd is en dan ten minste uit de hoek kan komen als ervaren. You know, girl logic!