d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Machtsmisbruik... Corruptie... > Ik word er ziek van.
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Dec 7 2006 01:24am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 7 Dec 2006, 00:09)
Haha, net 'Weekend' doorgelezen. Schitterend.

DutchHooligan: Ik woon aan Fleetwell Court, nabij de kruising van Finch en Bathurst. Als je bus 36 of bus 7 pakt, kom je er wel. Niet vergeten een transfer te vragen!

Ik moest ook kei hard lachen toen ik een ventje van 15 mensen zag bedreigen van 20 jaar, of hoe oud jullie dan ook zijn! happy.gif
Member
Gold: 340.90
Dec 7 2006 02:54am
Quote (wolfboy @ Thu, Dec 7 2006, 08:24am)
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 7 Dec 2006, 00:09)
Haha, net 'Weekend' doorgelezen. Schitterend.

DutchHooligan: Ik woon aan Fleetwell Court, nabij de kruising van Finch en Bathurst. Als je bus 36 of bus 7 pakt, kom je er wel. Niet vergeten een transfer te vragen!

Ik moest ook kei hard lachen toen ik een ventje van 15 mensen zag bedreigen van 20 jaar, of hoe oud jullie dan ook zijn! happy.gif

+1 XD btw feargod is een aardig persoon hoor en flame hem anders maar op battle floor weer zo'n nutelose spam topic
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 7 2006 03:06am
Quote (CursedWater @ Wed, Dec 6 2006, 10:39pm)
Feargod, ik walg van je gedrag, je houding en dat hakenkruis dat ik voor me zie zodra ik mijn ogen sluit en aan je denk.

Waarom ben je hier ooit gekomen? Je inschattingsvermogen ligt extreem laag, dus ik kan je niks kwalijk nemen. Probeer je hoger te komen door politieagentje te spelen hier?

Het enige dat je gemeen met ons hebt is dat je Nederlands praat. Naast je rijbewijsthreadje dat niet veel voorstelt zie ik je 0 bijdragen aan deze forum. Denk je dat door je regime en je regeltjes er weer sfeer komt... Grappig, niemand trekt zich er ook maar een hol van aan. Wist je nog dat ik een soortgelijke thread maakte en commenteerde op je regeltjes die zo mooi stickied staan hier als een brandmerk in de vorm van een satansster op een christen. Hij werd meteen verwijderd. Jammer, ik had gehoopt op een discussie. Wees maar een groot mietje en laat deze ook verwijderen.

Laat het moderaten van het Dutch Forum maar over aan Neoptolemos, sinds de val van Timo =(

Han 4 Members++ 200fucking7!!

Serieus...

En dan durf je te zeggen dat ik een probleem heb. Het lijkt er meer op dat jij problemen heb met autoriteit. En nee, ik probeer geen politieagentje te spelen hier. Ik ben hier omdat de Moderators me dat gevraagd hebben, niet om elke keer naar gezeur van mensen zoals jij te luisteren.

Over mijn bijdragen aan dit forum, misschien moet je eens een stukje verder terug kijken. Ongeveer de tijd dat het hier nog gezellig was en iedereen elkaar nog niet liep af te zeiken.

De regeltjes zijn er gekomen omdat JULLIE er zo'n rotzooi van gemaakt hebben.

Topics zoals deze zijn ook pure spam. Als je me zonodig wilt flamen maak gerust een topic in de BF of mocht je zonodig willen discusieren -> PM me.

Ik ben dat commentaar van jou altijd een btje zat. Topics zoals deze geven je alleen maar meer warns.

Beschouw deze topic maar als geclosed.

Je hebt het gelezen. Flame -> BF, persoonlijke discussie -> PM me.

En nee de regeltjes hoeven niet perse strickt nageleeft te worden als jullie je een btje gedragen!
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Dec 7 2006 04:36am
Quote (feargod @ Thu, Dec 7 2006, 09:06am)
En nee, ik probeer geen politieagentje te spelen hier. Ik ben hier omdat de Moderators me dat gevraagd hebben, niet om elke keer naar gezeur van mensen zoals jij te luisteren.
Misschien is het je dan wel gevraagd, agentje speel je nog steeds. Gezeur komt automatisch wanneer mensen het niet met je eens zijn. Alles of niets.

Over mijn bijdragen aan dit forum, misschien moet je eens een stukje verder terug kijken. Ongeveer de tijd dat het hier nog gezellig was en iedereen elkaar nog niet liep af te zeiken.
Jij bent volgens mij de enige die constant loopt te gooien met "het is hier niet gezellug meer =(". Ik vind het prima hier, wie niet? behalve jij dan.

De regeltjes zijn er gekomen omdat JULLIE er zo'n rotzooi van gemaakt hebben.
Vind jij.

Topics zoals deze zijn ook pure spam. Als je me zonodig wilt flamen maak gerust een topic in de BF of mocht je zonodig  willen discusieren -> PM me.
Waarom is het spam? in de Battlefloor krijg je er enkel buitenstaanders bij met replies als; "/care", "nobody gives a fuck". Problemen als deze mogen best best open worden besproken, zie het maar als sociale controle.

En nee de regeltjes hoeven niet perse strickt nageleeft te worden als jullie je een btje gedragen!
Das balen, want volgens mij 'gedragen' wij ons alleen wanneer de regels strikt worden nageleefd...

Member
Gold: 11.33
Dec 7 2006 05:18am
Flamen valt onder meningsuiting. En sinds wanneer is hier geen vrijheid van meningsuiting?
Als je echt een goede "leider" zou zijn, zou niemand de behoefte hebben jou te flamen. En het is wel heel makkelijk, wanneer er kritiek op jou geleverd word, of iemand is het niet eens met jou autoritaire standpunten, dan kan die persoon een warn verwachten.

edit: over democatrie gesproken..

edit2:

Thoughts?

This post was edited by MilkAndCookies on Dec 7 2006 05:27am
Member
Gold: 89.00
Dec 7 2006 05:29am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 7 Dec 2006, 11:18)
Flamen valt onder meningsuiting. En sinds wanneer is hier geen vrijheid van meningsuiting?
Als je echt een goede "leider" zou zijn, zou niemand de behoefte hebben jou te flamen.
edit: over democatrie gesproken..

dat is niet helemaal waar,sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden.
het geen waar ik me bij aansluit wat feargod zegt is dat we er om gevraagd hebben ,ik zie bijna geen topics meer waar geen zinloze discussies of opmerkingen ontstaan.
maarja dat krijg je met van die idiote zoals dutchhooligan.

maar tgo vind ik dat buiten dit alles er op het moment wel erg streng gemod word
Member
Gold: 100.00
Dec 7 2006 05:38am

er is een vrijheids van meningsuiting en er is flamen...

je hoeft iemand met allemaal ziektes gaan bekogelen, om vervolgens te zeggen dat je em wel in de fik zal zetten..

dit echter is wel meenings uiting.
Member
Gold: 0.00
Dec 7 2006 05:46am
Waar is mijn "zeg nee tegen gejank"-signature? Ik blijf er trouwens bij dat dit forum niet gezelliger zal worden tenzij een paar rotte appels worden verwijderd.

MAC: je zit fout. In dit forum heerst geen democratie. En zelfs dan nog, in een democratie heeft vrijemeningsuiting ook grenzen. Probeer maar eens een agent te beledigen of de holocaust te ontkennen. Denk niet dat je ervan af komt met "dat valt onder vrijemeningsuiting!". Er is een duidelijke anti-flame policy in elk forum behalve de battlefloor. Wie geen regels kan lezen, begrijpen en volgen verdient een warn. Simpel, toch.

Quote (Feargod)
Beschouw deze topic maar als geclosed.
Member
Gold: 100.00
Dec 7 2006 06:02am
canni, ik denk dat een paar mensen verwijderen ook geen oplossing is.

mag ik graag weten wie jij dan bedoelt met "rotte appels". dat is namelijk voor iedereen weer verschillend.
ik heb heellang jou namelijk ook als rotte appel gezien, alhoewel dat met de tijd beetje bij beetje is veranderd.

net als wubben trouwens...

je kan het me ook pmen, want ik heb geen idee op wie je doelt (mja oke, ik weet 1 iemand waar je op doelt, maar dat maakt nog geen appelS)
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Dec 7 2006 06:14am
Inderdaad, wie zijn de rotte appels?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll