Quote (feargod @ Thu, Dec 7 2006, 09:06am)
En nee, ik probeer geen politieagentje te spelen hier. Ik ben hier omdat de Moderators me dat gevraagd hebben, niet om elke keer naar gezeur van mensen zoals jij te luisteren.
Misschien is het je dan wel gevraagd, agentje speel je nog steeds. Gezeur komt automatisch wanneer mensen het niet met je eens zijn. Alles of niets.
Over mijn bijdragen aan dit forum, misschien moet je eens een stukje verder terug kijken. Ongeveer de tijd dat het hier nog gezellig was en iedereen elkaar nog niet liep af te zeiken.
Jij bent volgens mij de enige die constant loopt te gooien met "het is hier niet gezellug meer =(". Ik vind het prima hier, wie niet? behalve jij dan.
De regeltjes zijn er gekomen omdat JULLIE er zo'n rotzooi van gemaakt hebben.
Vind jij.
Topics zoals deze zijn ook pure spam. Als je me zonodig wilt flamen maak gerust een topic in de BF of mocht je zonodig willen discusieren -> PM me.
Waarom is het spam? in de Battlefloor krijg je er enkel buitenstaanders bij met replies als; "/care", "nobody gives a fuck". Problemen als deze mogen best best open worden besproken, zie het maar als sociale controle.
En nee de regeltjes hoeven niet perse strickt nageleeft te worden als jullie je een btje gedragen!
Das balen, want volgens mij 'gedragen' wij ons alleen wanneer de regels strikt worden nageleefd...