d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vandaag Op School... > Lees :)
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Dec 4 2006 12:39pm
Quote (JurK. @ Mon, Dec 4 2006, 07:52pm)
kun je de puntjes zelf verbinde of moetk je handje vasthouwe en ff helpe?

tis tog duidelijk wat ie bedoelt?

Duidelijk is het misschien, erg stom is het zeker. Net als jouw magere poging tot een BF flame

This post was edited by triple_han on Dec 4 2006 12:39pm
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Dec 4 2006 12:55pm
Quote (dmx_wizzard @ Mon, 4 Dec 2006, 19:13)
Quote (RestrainedLove @ Mon, 4 Dec 2006, 18:56)
Quote (zero_cool89 @ Mon, 4 Dec 2006, 18:01)
Quote (xycho2d @ Mon, 4 Dec 2006, 17:53)
buitelandse jongen van turkse of marokaanse afkomst

sais it all...

Ik heb het ooit geprobeerd om met een turk bevriend te raken. Maar dat gaat nooit lukken, hun "opvoeding" is te anders. Daarom ben ik fel tegen generaal pardon, gewoon mensen weer het land uit zetten graag.

Ik ben geen racist maar ik denk wel dat turken/marokanen een grotere kans lopen in de criminaliteit te belanden omdat ze gewoon een achterstand hebben.

Kijk, ik geef je gelijk dat allochtonen een grotere kans hebben om in de criminalitet te belanden

en hoe zou dit komen?

You tell me smile.gif Het "grappige" is dat ~10 jaar geleden en daarvoor het niet zo "erg" was als nu.
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 4 2006 03:52pm
Quote (triple_han @ Mon, 4 Dec 2006, 20:39)
Quote (JurK. @ Mon, Dec 4 2006, 07:52pm)
kun je de puntjes zelf verbinde of moetk je handje vasthouwe en ff helpe?

tis tog duidelijk wat ie bedoelt?

Duidelijk is het misschien, erg stom is het zeker. Net als jouw magere poging tot een BF flame

sorry dat ik niet duidelijk genoeg was een weer een fout typte erg stom van mij idd sleep.gif ik bedoel dus rechts ipv links snap je he nu? grote jongen. tja ik zit nog maar in havo 3..

oover de marokanen ik heb 4 jaar met een irakees in de klas gezeten op de basischool, nou toen was die dus al erg kweet nog khad een goude kettinkje gekrege van me moeder toen ik 7 jaar was ofzo en dat wilde die toen pakken en kappot trekken maar ik schopte hem en toen besloot tie het tog maar niet te stelen en te doen alsof hij het alleen kapot wilde trekken. en nu gooien we elk jaar met kerst sneeuwballen op hun ruiten biggrin.gif:D nah dat doe ik zelf niet maar tis wel leuk om te kijken hoe andere jongens het doen. en dan die vader die naar buite komt en kinderen van 12 gaat slaan
over de marokanen op mijn school mja jullie kenen thomas nu ^^ hij deed in ieder geval geen shit stelen enzo.. er zijn wel een paar anderen en die hebben 4 toetseborden en muizen meegenomen zelfs gewoon tijdens de les in hun tas gedaan -__- volges mij weet die leraar nog steeds niet dat ze ontbreken omdat die pcs nooit aanstaan..
Member
Dec 4 2006 06:08pm
kben ook bevriend geweest met buitenlanders en nog steeds en er zitten echt hele toffe lui tussen die zich gewoon aanpassen en ook werken voor hun geld!

jammer genoeg is het maar een klein aantal
Member
Gold: 31.00
Dec 5 2006 02:07am
Quote (Champo @ Tue, Dec 5 2006, 12:08am)
kben ook bevriend geweest met buitenlanders en nog steeds en er zitten echt hele toffe lui tussen die zich gewoon aanpassen en ook werken voor hun geld!

jammer genoeg is het maar een klein aantal

Kweet het tongue.gif Kheb ook een zeer goede maat die van buitenlandse afkomst is, maar zeker geen crimineel.
En over dat van wat er bij mij en xycho2d op school was gebeurt.. LOL ik kwam niet meer bij toen ik het hoorde xD Bleek mijn mentor te zijn die er achteraan ging sleep.gif' omg happy.gif
Member
Gold: 1,090.40
Dec 7 2006 06:06am
Waar gaat dit in Nderland naartoe man...
wie jat nou een laptop en een beamer!!!!!
en ten tweede, jat het dan niet met andermans jas!!!!
Btw, ik denk niet dat die turk iets had aan de laptop, mede doordat hij heeft gezwommen
maar ik vind idd dat dat generaal pardon weg moet, je ziet wat er gebeurd als die mensen gewoon in nederland mogen zijn, ik ben geen racist, maar ik heb hier echt een probleem mee, en volgens mij heeft die Verdonk niet eens door dat dit dagelijks gebeurd, bij ons werden er tijdje geleden snachts 20 laptops gejat, en voordat de poliltie in de buurt was, waren ze al lang weg, blijkbaar, ik weet niet wat ik hier mee aan moet, maar ik vind het intolerant, dat dit gewoon kan gebeuren in nederland, ik wil dus ook zegge:

FUCK al die mensen die zich niet aanpassen, dit maakt mij geen racist, maar een hater naar alle mensen die geen respect tonen naar de nederlandse cultuur!!!!
Member
Gold: 774.55
Dec 7 2006 06:13am
buitelandse mensen die hier te gast zijn en zich niet aanpassen aan de regels
kunnen wat mij betreft het land uit
net als moskeen in nederland vind ik ook onzin dit is NEDERLAND een geen marokko of wat dan ook.
als wij een kerk daar zouden willen word je gelijk neergeschoten blink.gif
maargoed
Member
Gold: 224.00
Dec 7 2006 08:28am
Jullie zouden eens naar Toronto moeten komen. Van de 2,5 miljoen mensen in de GTA hebben zich er zeker 1,5 niet aangepast. Wat doe je daaraan?
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Dec 8 2006 12:09pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 7 Dec 2006, 15:28)
Jullie zouden eens naar Toronto moeten komen. Van de 2,5 miljoen mensen in de GTA hebben zich er zeker 1,5 niet aangepast. Wat doe je daaraan?

Eruit stampen.
Member
Dec 8 2006 01:05pm
Wat zijn dit toch magere pogingen tot inzicht en verklaringen van en voor maatschappelijke problemen. Te stom om op te reageren. Wel grappig dat iedereen die de "aanpassen of opkrassen"-filosofie verdedigt en zich tegelijkertijd heel defensief opstelt en verklaart "geen racist te zijn".

Ga allemaal wat kennis opdoen voor je met oppervlakkige onzin begint te gooien. Pffffffffff.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll