Quote (triple_han @ Mon, 4 Dec 2006, 20:39)
Quote (JurK. @ Mon, Dec 4 2006, 07:52pm)
kun je de puntjes zelf verbinde of moetk je handje vasthouwe en ff helpe?
tis tog duidelijk wat ie bedoelt?
Duidelijk is het misschien, erg stom is het zeker. Net als jouw magere poging tot een BF flame
sorry dat ik niet duidelijk genoeg was een weer een fout typte erg stom van mij idd

ik bedoel dus rechts ipv links snap je he nu? grote jongen. tja ik zit nog maar in havo 3..
oover de marokanen ik heb 4 jaar met een irakees in de klas gezeten op de basischool, nou toen was die dus al erg kweet nog khad een goude kettinkje gekrege van me moeder toen ik 7 jaar was ofzo en dat wilde die toen pakken en kappot trekken maar ik schopte hem en toen besloot tie het tog maar niet te stelen en te doen alsof hij het alleen kapot wilde trekken. en nu gooien we elk jaar met kerst sneeuwballen op hun ruiten

:D nah dat doe ik zelf niet maar tis wel leuk om te kijken hoe andere jongens het doen. en dan die vader die naar buite komt en kinderen van 12 gaat slaan
over de marokanen op mijn school mja jullie kenen thomas nu ^^ hij deed in ieder geval geen shit stelen enzo.. er zijn wel een paar anderen en die hebben 4 toetseborden en muizen meegenomen zelfs gewoon tijdens de les in hun tas gedaan -__- volges mij weet die leraar nog steeds niet dat ze ontbreken omdat die pcs nooit aanstaan..