Quote (CursedWater @ Mon, Dec 4 2006, 03:17pm)
Quote (DemOnatOr @ Mon, Dec 4 2006, 03:12pm)
Quote (ReadyAimFire @ Mon, Dec 4 2006, 03:00pm)
Ik kies persoonlijk voor dual-lemmed ali babas.
Ik twijfel ook nog wat tussen de verschillende guides. Is het best om zelf travi te mollen en daarna met weapswitch corpses te looten, of moet de merc alles killen?
En zoja, kan een merc met crown of thieves, wealth en eth tombreaver 3x lem travi aan op hell? Zou een beetje waste van fg zijn moest ik de tombreaver kopen als hij te zwak blijkt te zijn.
Ik laat merc alles doen (Eth crown met cham) / eth forti / Eth destruction. Als merc killed heb je eigen eg +die van merc (En mf ofc)
Juist.
Corpses kan je gewoon het beste met je Gold Find Switch looten, omdat je Extra Goldfind dan ook toepast. (Bo-wapens op switch uiteraard)
Welke Merc gebruik je?
Act2 (zo ja, welke aura?) of Act5?
Ik gebruik eentje uit Act5 met Eth Crown / Eth Wealth/ Grief PB
Wat gebruik je nog meer? Enigma of Wealth op je Barbarian? ^^ En welke gear op je Barb?
En denk je dat eth crown cham+eth forti+ eth tomb met 3x lem ook zou werken? kwestie van nog wat extra eg te hebben...
Vast wel ^^
Je kan ook Wealth op je Merc zetten, en zelf de hele tijd leapen en de Council Members continu in FHR animatie laten gaan. Destruction word vaak gebruikt voor de Crushing Blow... Behoorlijk effectief.
Act 2 merc met might voor meer dmg, ik raad je zwaar af holy freeze te nemen omdat je dan ijsklontjes krigjt die niet te "item-finden" zijn

Kira 70 res (lemmed)
2 x ali dual lemmed
wealth ap
rare belt met nice stats
rare amu met nice stats
rare boots met nice stats
(wordt eentonig he?

)
Chance's 40/200
2 x perf dwarf
2 bo wapens op switch
anni (mid statted)
torch (20/16 ofzo)
veel eg charms (o.a. een gheed met nice eg 143 kan dat? :/)
in totaal heeft baba 4.6k life ofzo en 300/400 mana d8 ik
(Zit nu op het werk dus doe het allemaal uit men hoofd maar weet 99% zeker dat et klopt)
Merc heeft soms wat hulp nodig van die stun cry maar tankt alles lekker (Had eerst als wapen die runeword met enchant on striking, daar ging alles ook erg goed mee en is een stuk goedkoper als een destruction)
Haal hier mee ong 700k~750k per run met een beetje degelijk drop