d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Need Een Gold Barb Build > help me ff ^^
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 31.00
Dec 4 2006 09:25am
Quote (CursedWater @ Mon, Dec 4 2006, 03:17pm)
Quote (DemOnatOr @ Mon, Dec 4 2006, 03:12pm)
Quote (ReadyAimFire @ Mon, Dec 4 2006, 03:00pm)
Ik kies persoonlijk voor dual-lemmed ali babas.
Ik twijfel ook nog wat tussen de verschillende guides. Is het best om zelf travi te mollen en daarna met weapswitch corpses te looten, of moet de merc alles killen?
En zoja, kan een merc met crown of thieves, wealth en eth tombreaver 3x lem travi aan op hell? Zou een beetje waste van fg zijn moest ik de tombreaver kopen als hij te zwak blijkt te zijn.

Ik laat merc alles doen (Eth crown met cham) / eth forti / Eth destruction. Als merc killed heb je eigen eg +die van merc (En mf ofc)

Juist.

Corpses kan je gewoon het beste met je Gold Find Switch looten, omdat je Extra Goldfind dan ook toepast. (Bo-wapens op switch uiteraard)

Welke Merc gebruik je?

Act2 (zo ja, welke aura?) of Act5?

Ik gebruik eentje uit Act5 met Eth Crown / Eth Wealth/ Grief PB

Wat gebruik je nog meer? Enigma of Wealth op je Barbarian? ^^ En welke gear op je Barb?

En denk je dat eth crown cham+eth forti+ eth tomb met 3x lem ook zou werken? kwestie van nog wat extra eg te hebben...

Vast wel ^^
Je kan ook Wealth op je Merc zetten, en zelf de hele tijd leapen en de Council Members continu in FHR animatie laten gaan. Destruction word vaak gebruikt voor de Crushing Blow... Behoorlijk effectief.

Act 2 merc met might voor meer dmg, ik raad je zwaar af holy freeze te nemen omdat je dan ijsklontjes krigjt die niet te "item-finden" zijn happy.gif

Kira 70 res (lemmed)
2 x ali dual lemmed
wealth ap
rare belt met nice stats
rare amu met nice stats
rare boots met nice stats
(wordt eentonig he? sad.gif )
Chance's 40/200
2 x perf dwarf
2 bo wapens op switch

anni (mid statted)
torch (20/16 ofzo)
veel eg charms (o.a. een gheed met nice eg 143 kan dat? :/)
in totaal heeft baba 4.6k life ofzo en 300/400 mana d8 ik

(Zit nu op het werk dus doe het allemaal uit men hoofd maar weet 99% zeker dat et klopt)

Merc heeft soms wat hulp nodig van die stun cry maar tankt alles lekker (Had eerst als wapen die runeword met enchant on striking, daar ging alles ook erg goed mee en is een stuk goedkoper als een destruction)

Haal hier mee ong 700k~750k per run met een beetje degelijk drop smile.gif
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 4 2006 09:37am
Geen Leap?

En Destruction geeft toch Enchant upon Striking? ^^

Ik zal ooit nog wel eens de Act 2 Might Mercenary proberen, mijn Act 5 Barbarian bevalt me prima op het moment!
Member
Gold: 0.30
Dec 4 2006 10:31am
Ik gebruik ongeveer dezelfde gear als jij demonator, behalve dan arreat ipv kira, en ik denk dat ik ook enigma ga nemen ipv wealth, kwestie van mijn merc wat beter te kunnen sturen, maar daar ben ik nog niet zeker van. Atm gebruik ik nog enigma want ik ben nog volledig unstatted (lvl 90 ^^) Ook charms heb ik nog niet allemaal.

Destruction lijkt mij een wat duur alternatief voor botd, en niet echt gek veel beter, behalve de crushing blow dan. Obedience (met de enchant) is eigenlijk even goed of zelfs beter als destruction, maar met veel goedkopere runes. Het nadeel is wel dat dat cold dmg heeft en dus niet echt bruikbaar is sad.gif

Leap gebruiken is ook nog wel een leuk idee. Kunnen jullie je skill-setup hier posten?
Banned
Dec 4 2006 10:39am
Ik had:

20 BO
20 Loot
20 Leap

1 Increased speed / Natural Resistance

De rest kan jezelf een beetje bepalen. Sommige doen een Weapon Mastery en vechten zelf ook mee... Anderen maxen Shout. Warcry word ook wel eens gebruikt.

Ik droeg natuurlijk een Enigma, en had alleen Vitality gestatted...

Merc = Eth Wealth / Crown / Grief PB

Ik teleporteer er recht tussen in, nadat ik Battle Orders / Shout / Battle Command heb gecast, en begin dan te leapen.

ez pwnage mf ^
Member
Dec 4 2006 10:44am
Ik heb voorlopig max shout, max bo, 1 in battle cry (de cry die defense en dmg van monsters verlaagt, ben niet zeker van naam) 1 in loot (maar ga ik wss wel nog maxen)
1 natural resi, iron skin, increased stamina, increased speed. Voor de rest unskilled

Trouwens, infinity heeft ook 40% crushing blow, mooie dmg en conviction verlaagt ook de defense van tegenstanders. Mss een iets minder zeldzaam alternatief voor destruction?
Banned
Dec 4 2006 10:49am
Quote (ReadyAimFire @ Mon, Dec 4 2006, 04:44pm)
Ik heb voorlopig max shout, max bo, 1 in battle cry (de cry die defense en dmg van monsters verlaagt, ben niet zeker van naam) 1 in loot (maar ga ik wss wel nog maxen)
1 natural resi, iron skin, increased stamina, increased speed. Voor de rest unskilled

Trouwens, infinity heeft ook 40% crushing blow, mooie dmg en conviction verlaagt ook de defense van tegenstanders. Mss een iets minder zeldzaam alternatief voor destruction?

Ik heb Infinity nog nooit geprobeerd...

Ik verwarde Destruction ook met Obedience, entschuldigung.
Member
Gold: 207.96
Dec 4 2006 11:03am
klein vraagje hoe the fuck kill je met een gold find barb die heetf toch bijna geen dmg/ar? tenzij je beserk gebruikt nn
ben nooit handig geweest met barbs~
Member
Gold: Locked
Dec 4 2006 11:09am
Ik ben atm bezig met een guide voor een nieuwe soort gfbarb die zekerz goed werkt, 1 nadeel: met het tempo waar het nu mee gaat is het nog lang niet klaar :S
Banned
Dec 4 2006 11:28am
Quote (dmx_wizzard @ Mon, Dec 4 2006, 05:03pm)
klein vraagje hoe the fuck kill je met een gold find barb die heetf toch bijna geen dmg/ar? tenzij je beserk gebruikt nn
ben nooit handig geweest met barbs~

De Mercenary doet al het werk.

De Barbarian gebruikt handige skills om het gebruik ervan te optimaliseren...

Battle Orders / Shout / Battle command en de Loot Corpse vaardigheid. En uiteraard de mogelijkheid om twee wapens te dragen, voor additionele Extra Goldfind.

Om de Council te immobiliseren gebruik je Warcry / Leap. Eentje ervan, of een combinatie van beiden, ik koos voor de Leap vaardigheid.

Joeri, vertel ^^
Member
Dec 4 2006 12:12pm
Ja ik ben ook wel benieuwd Joerie smile.gif
Ik heb geen zin om mijn baba te skillen en statten om een week later een betere build te vinden en helemaal opnieuw te moeten beginnen, dus geef ons al een kleine preview aub smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll