Quote (Lucas[NM] @ 23 Feb 2011 22:29)
Scholen zijn altijd lijers, heb eens met een blote hand een geslagen softbal geprobeerd te vangen. Liep ook niet goed af. Docent zei: niet janken en pak maar een icepack.
Uiteindelijk naar de huisarts geweest, doorgestuurd naar het ziekenhuis, foto's gemaakt en daar bleek het volgende:
Middelvinger verbrijzeld (= op minimaal 3 plaatsen gebroken + haarscheurtjes).
Heb fucking 6 maanden met een spalk gelopen, aan de ene kant ook wel aan mijzelf te wijten. Ben namelijk na een maand gewoon weer gaan waterpoloën

/edit: ja, ik mocht zwemmen met mn spalk, maar dat zou het helingsproces vertragen.
pfffff..
en heb je die spalk gedragen de hele tijd? Ik heb ook 3 keer zo'n spalk gehad alleen dan voor maar 6 weken elke keer..
Ik had ze na 1-2 weken al af. Werd echt gek van douchen met een plastic zakje om je hand heen..
Vond het nog een wonder dat jij geen operatie nodig had trouwens, werkt je vinger nog helemaal 100%? ook niet krom blijven staan een beetje?
Op wat voor een school was dat trouwens? Ze klinken echt exact als mijn docenten en dat zijn van die ex mariniers en volgens mij denken ze dat ze nog bij het korps zitten, zo gedragen ze zich wel soms.
This post was edited by Pattern on Feb 23 2011 04:05pm