Quote (Lucas[NM)
,21 Feb 2011 14:54]Studentenvereniging.
Hopelijk beantwoordt dit je vraag.
Nee, dat doet het dus niet (perse)!
Quote (Vio @ 21 Feb 2011 15:34)
Ik denk dat ze je raar zullen aankijken als je komt aankloppen als niet-student. Tenzij je al een nauwe band hebt met de leden ervan...
Niet perse waar!
Oh, en rot op met je lelijke roze bold tekst!
Quote (Hellskin @ 21 Feb 2011 16:43)
Je moet absoluut student zijn om bij een studentenvereniging te horen. Niet alleen dat, de meeste verenigingen zijn ook nog eens heel specifiek in welke studenten lid kunnen worden.
Again, not true!
Tip: informeer eens bij die studentenvereniging!! Ik neem tenminste aan dat je 'lid' wilt worden van dezelfde vereniging als die kennis van je. Vereniging waar ik bij heb gezeten had bv ook een donateurslidmaatschap; voor X bedrag per jaar kun je jezelf een soort van lidmaatschap 'kopen'. Je doneert dan dus geld en daarvoor krijg je (afhankelijk van de hoogte van het bedrag); toegang tot de soos, toegang tot overige activiteiten, toegang tot ledenvergaderingen (maar sowieso geen stemrecht, da's alleen voor echte leden, nooit voor donateurs), magazine thuisgestuurd. En natuurlijk sowieso de overige voordelen van een studentenvereniging; vrienden, kennisen, netwerk, etc, etc...
Zulke regels zijn echter per (studenten-)vereniging verschillend, dus... INFORMEREN!