Quote (dmx_wizzard @ Tue, Nov 28 2006, 09:24pm)
ik zou geen flauw idee hebben hoe die skills enzo ineen zitten ~ en kunnen ze wel allemaal deftig fighten

? of is dit niet de bedoeling?
want ik hoorde dat een priest fzo alleen goeie healer is fzo
Een priest kan juist het meeste dmg doen

Maar kan ook het beste healen.. priests zijn bij instances (Vergelijkbaar met baalruns/diabloruns) het meest gewild

ze zijn lastig omhoog te lvlen als je niet weet wat je doet en er zijn er ook niet zo veel van..
Ik speel het spel zelf nu ook sinds een paar weken, vind et alleen leuk omdat ik met maten uit de klas het kan spelen (Hun hebben lvl 60's dus kunnen me vaken helpen

) Ik ben nu een hunter begonnen, daarmee kan je alles makkelijk alleen aan, maar chars waar ik eigenlijk "echt" op speel zijn:
30 - orc warrior (Kul Tiras)
47 - orc warlock (Kul Tiras)
7 - night elf hunter (Azjol-Nerub)

omdat maat van me daar ook speeld en dus ook kan helpen

(en dan als ik alleen ben men huntertje lvl 7, gister avond nog ff snel begonnen)
Quote (xycho2d @ Tue, Nov 28 2006, 08:36pm)
heb op private servers gespeeld > sucked
en heb geprobeert trial acc te maken maar dan moet ik een nummer van een credit card weten om die te kunnen maken ofzo ~~
Heb ook cracked server gespeeld

Was wel cool lvl 255, maar dan van server gebanned worden omdat ze het niet leuk vonden dat ik nederlands was is minder.. :'(!
Die trial accounts aanmaken is echt een hell ja, maat van me had gezocht op google images naar een visa card en heeft toen zo'n nummer ingevoerd, werkte nog ook! Toen ik eerst trial account had heb ik dat zelfde nummer gebruikt

Maja weet em nu niet meer :'(
Quote (Incompetence @ Tue, Nov 28 2006, 08:23pm)
Ik snap niet wat mensen eraan vinden... ik vindt het echt zo ongelooflijk saai, daar komt nog bij dat je er constant voor moet betalen =\
Die maandelijkse betaling valt reuze mee.. en is het zeker waard, als je kijkt wat sommige hobby's kosten dan is dit nog goedkoop

.
Ik kan dit spel zeker wel aanraden aan mensen die houden van een spel waar een goed lang verhaal in zit en die houden van mmorpgs! Ook zijn er erg veel mensen die het spelen dus je speelt als je wil nooit alleen! (Ik zelf kies er alleen voor niet te questen met onbekende, wel instances

)
This post was edited by DemOnatOr on Nov 29 2006 02:18am