d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > World Of Warcraft > geen idee of deze topic al bestaat
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 28 2006 03:35pm
Quote (edujackass @ Tue, Nov 28 2006, 09:33pm)
speel het niet en ben het nooit van plan.. ik zie blizz nu eigenlijk als een soort tabak industrie..
kijk ze zorgen ervoor dat al die mensen verslaafd worden door die trial en daarna gebruiken ze die verslaving om die 11 euro per maand uit hun te persen en omdat de gamers dan betalen willen ze zoveel mogelijk uit de game halen en gaan ze dus NOG MEER SPELEN en zo word heel hun sosjale leven vertyvusd
ik ga wel hellgate: london spelen zodra het uit is omdat ik wel weer een goeie rpg van d2 kwaliteit kan gebruiken sinds ik diablo helemaal beu ben..

12.50€ per maand ~~ wou dat het 11€ was tongue.gif
btw heb nog men sociaal leven ze kan maar 1-2uur per dag spellen sommige dagen kan ik zelf niet spellen.
bv: zaterdag kan ik niet smile.gif uitslapen tot 1-2u dan eten klaarmaken en dan op cafe en derachter fuifkes aflopen .
zondag uitslapen 1-2u dan terug naar stad mt vrienden om te chillen

This post was edited by drogehond on Nov 28 2006 03:42pm
Member
Gold: 5,901.42
Nov 28 2006 03:37pm
Ik ga het niet spelen, lijkt me opzich wel leuk, maar geen zin in die maandelijkse fee.
Ik heb genoeg andere dinge te doen dus kheb er ook geen behoefte aan.
Member
Gold: 11.33
Nov 29 2006 12:41am
IK SPEEL HET! ^_________________________^

Hehe, nee, ik speel het, ben niet (echt) verslaafd ofzo.

Neptulon - 60 hunter - Kaadrie
Neptulon - 40 warrior - kiks

En ik heb toegang tot mijn vriend's account:

Neptulon - 60 druid - Akh
Ahn'Qiraj - 60 Warrior - Kodiak
Neptulon - 60 Rogue - Qrazi
Neptulon - 47 Paladin - Reidan

Die heb ik niet allemaal zelf geleveld hoor! ohmy.gif Ook mijn eigen characters, daar heeft mijn broer flink aan meegeholpen wink.gif Is wel een tof spel, en die p2p is het wel waard! Net als je hobby geld kost, kost dit ook geld wink.gif Kom niet met 'Guildwars betaal je ook niet voor'. Want WoW > Guildwars bigtime.

Edit: Ik heb nog wel een 10-day guest pass. Als iemand die wil pm me dan ff.

This post was edited by MilkAndCookies on Nov 29 2006 12:47am
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Nov 29 2006 12:55am
Quote (edujackass @ Tue, 28 Nov 2006, 22:33)
speel het niet en ben het nooit van plan.. ik zie blizz nu eigenlijk als een soort tabak industrie..
kijk ze zorgen ervoor dat al die mensen verslaafd worden door die trial en daarna gebruiken ze die verslaving om die 11 euro per maand uit hun te persen en omdat de gamers dan betalen willen ze zoveel mogelijk uit de game halen en gaan ze dus NOG MEER SPELEN en zo word heel hun sosjale leven vertyvusd
ik ga wel hellgate: london spelen zodra het uit is omdat ik wel weer een goeie rpg van d2 kwaliteit kan gebruiken sinds ik diablo helemaal beu ben..

Is hun sosjale leven vertyvusd ja?^^
Kan jij niet iets gaan doen aan je Nederlands ofzo? wink.gif
'sociale leven vertyfust'..
Member
Gold: 31.00
Nov 29 2006 02:11am
Quote (dmx_wizzard @ Tue, Nov 28 2006, 09:24pm)
ik zou geen flauw idee hebben hoe die skills enzo ineen zitten ~ en kunnen ze wel allemaal deftig fighten ohmy.gif? of is dit niet de bedoeling?
want ik hoorde dat een priest fzo alleen goeie healer is fzo

Een priest kan juist het meeste dmg doen smile.gif
Maar kan ook het beste healen.. priests zijn bij instances (Vergelijkbaar met baalruns/diabloruns) het meest gewild smile.gif ze zijn lastig omhoog te lvlen als je niet weet wat je doet en er zijn er ook niet zo veel van..

Ik speel het spel zelf nu ook sinds een paar weken, vind et alleen leuk omdat ik met maten uit de klas het kan spelen (Hun hebben lvl 60's dus kunnen me vaken helpen tongue.gif) Ik ben nu een hunter begonnen, daarmee kan je alles makkelijk alleen aan, maar chars waar ik eigenlijk "echt" op speel zijn:

30 - orc warrior (Kul Tiras)
47 - orc warlock (Kul Tiras)
7 - night elf hunter (Azjol-Nerub) icon_pointl.gif omdat maat van me daar ook speeld en dus ook kan helpen happy.gif
(en dan als ik alleen ben men huntertje lvl 7, gister avond nog ff snel begonnen)

Quote (xycho2d @ Tue, Nov 28 2006, 08:36pm)
heb op private servers gespeeld > sucked
en heb geprobeert trial acc te maken maar dan moet ik een nummer van een credit card weten om die te kunnen maken ofzo ~~

Heb ook cracked server gespeeld tongue.gif Was wel cool lvl 255, maar dan van server gebanned worden omdat ze het niet leuk vonden dat ik nederlands was is minder.. :'(!
Die trial accounts aanmaken is echt een hell ja, maat van me had gezocht op google images naar een visa card en heeft toen zo'n nummer ingevoerd, werkte nog ook! Toen ik eerst trial account had heb ik dat zelfde nummer gebruikt tongue.gif Maja weet em nu niet meer :'(

Quote (Incompetence @ Tue, Nov 28 2006, 08:23pm)
Ik snap niet wat mensen eraan vinden... ik vindt het echt zo ongelooflijk saai, daar komt nog bij dat je er constant voor moet betalen =\

Die maandelijkse betaling valt reuze mee.. en is het zeker waard, als je kijkt wat sommige hobby's kosten dan is dit nog goedkoop smile.gif.

Ik kan dit spel zeker wel aanraden aan mensen die houden van een spel waar een goed lang verhaal in zit en die houden van mmorpgs! Ook zijn er erg veel mensen die het spelen dus je speelt als je wil nooit alleen! (Ik zelf kies er alleen voor niet te questen met onbekende, wel instances tongue.gif)

This post was edited by DemOnatOr on Nov 29 2006 02:18am
Banned
Gold: 0.00
Nov 29 2006 05:55am
Hobby's horen een beetje constructief te zijn. WoW geeft je alleen virtuele voldoening... En is, als je er eventjes rationeel over nadenkt, niet de moeite waard.
Member
Nov 29 2006 06:11am
Quote (BigBadBaby @ Wed, Nov 29 2006, 11:55am)
Hobby's horen een beetje constructief te zijn. WoW geeft je alleen virtuele voldoening... En is, als je er eventjes rationeel over nadenkt, niet de moeite waard.

Ieder zijn eigen mening, zou ik maar zeggen dan.
Member
Gold: 207.96
Nov 29 2006 06:20am
Quote (DemOnatOr @ Wed, 29 Nov 2006, 13:11)

hmz kan je die trial dan downen?

Member
Nov 29 2006 06:26am
Quote (dmx_wizzard @ Wed, Nov 29 2006, 12:20pm)
Quote (DemOnatOr @ Wed, 29 Nov 2006, 13:11)

hmz kan je die trial dan downen?

Ja ik had gelezen dat je ergens free trials kan halen (www.xfire.com) dacht dat je ze daar kon halen maar je moet wel zelf de cd's regelen om het te installeren tongue.gif Maar voor 1,40 heb je ook een trial en dan krijg je denk wel de cd's om het te installeren maar zou het niet precies weten sad.gif
Member
Gold: 12,649.00
Nov 29 2006 07:01am
Zag vorige week ook trial CD's bij BartSmit staan 14dagen voor 2euro. Weet alleen niet meer zeker of het voor WoW was of ander soortgelijk spel.
Straks even stad in, zal even kijken (als ik d'r aan denk wink.gif).

Quote (drogehond @ Tue, 28 Nov 2006, 23:35)
...
bv: zaterdag kan ik niet smile.gif uitslapen tot 1-2u dan eten klaarmaken en dan op cafe en derachter fuifkes aflopen .
zondag uitslapen 1-2u dan terug naar stad mt vrienden om te chillen
Kan ik niet is dus een groot woord. Als je niet tot 1-2uur uitslaapt kun je wel spelen tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll