d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lucht Je Hart > Gooi het in de groep!
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 5,901.42
Nov 22 2006 05:32pm
Quote (richburg @ Thu, 23 Nov 2006, 00:23)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Nov 2006, 00:16)
Quote (richburg @ Thu, 23 Nov 2006, 00:15)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Nov 2006, 00:08)
Quote (richburg @ Thu, 23 Nov 2006, 00:06)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Nov 2006, 00:03)
richburg, jij deed toch technische natuurkunde op fontys eindhoven?
ik ben daar laatst geweest met de meeloopdag

ben er mee gestopt... tongue.gif had het helemaal gehad met de opleiding en docenten.. zit nu op werktuigbouwkunde.. veel minder leuke natuurkundige aspecte, maar meer praktijk en minder wiskunde dus licht me iets beter.

aha, nja, wiskunde ligt mij heel goed. En ik hoop op veel praktijk maar ik kan wel zonder leven. Ik ga mij wel voor deze opleding inschrijven, ik hoop dat het wat wordt.

Ik zal je dan zeker wel rond zien lopen. laat maar weten wanneer je begint.

zal ik doen, als is de kans wel klein dat je me herkent denk ik smile.gif

in mn profile staat een foto.. ik zal niet zo moeilijk zijn te herkennen..
kom altijd met de auto, en heb nooit een jas aan of bij tongue.gif

haha, ik was met de bus en de trein gekomen en zo.. dus ik moest van het station naar fontys lopen. Maar ik wist de weg niet en alles is daar fontys. ik had er 10minuten op moeten lopen, maar ik heb er 50min over gedaan xD
uiteindelijk heb ik mn pa gebelt en die heeft met google earth gezocht waar ik was en waar ik heen moest ^^
Member
Gold: 0.00
Nov 22 2006 05:39pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Nov 2006, 00:32)

ben er mee gestopt... tongue.gif had het helemaal gehad met de opleiding en docenten.. zit nu op werktuigbouwkunde.. veel minder leuke natuurkundige aspecte, maar meer praktijk en minder wiskunde dus licht me iets beter.

aha, nja, wiskunde ligt mij heel goed. En ik hoop op veel praktijk maar ik kan wel zonder leven. Ik ga mij wel voor deze opleding inschrijven, ik hoop dat het wat wordt.

haha, ik was met de bus en de trein gekomen en zo.. dus ik moest van het station naar fontys lopen. Maar ik wist de weg niet en alles is daar fontys. ik had er 10minuten op moeten lopen, maar ik heb er 50min over gedaan xD
uiteindelijk heb ik mn pa gebelt en die heeft met google earth gezocht waar ik was en waar ik heen moest ^^

LOL, daar heb je een mond voor tongue.gif rachelsmolen 1, vandaar gebouw R1! lol

heheh
vragen kun je altijd mij mobeil bereiken lol
pm me maar als je iets nodig hebt ofzo tongue.gif
Member
Nov 22 2006 05:49pm
Quote (richburg @ Thu, 23 Nov 2006, 00:39)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Nov 2006, 00:32)

LOL, daar heb je een mond voor tongue.gif rachelsmolen 1, vandaar gebouw R1! lol

heheh
vragen kun je altijd mij mobeil bereiken lol
pm me maar als je iets nodig hebt ofzo tongue.gif

jaja, ik heb het aan een heleboel verschillende mensen gevraagd, maar ze stuurde mij allemaal naar de TU (zie ik er zo intelligent uit? tongue.gif ) En ik me,t mun domme kop, was de routebeschrijving vergeten.
Member
Gold: 224.00
Nov 22 2006 06:02pm
Ik haat de wereld en ik wil dood.

Nee, even serieus: Wilders, what the...?
Member
Gold: 0.00
Nov 23 2006 12:11am
PVDA, wilt dat iedereen gelijk is, waarom gaan die gasten niet in gewone huizen wonen inplaats van zuper deluxe huizen. Van alle politieke mensen wonen de gasten van de PVDA het beste/duurste. Zelfs de rechtse partijen hebben t minder.

Vraag me toch af waarom iedereen in de kut pvda gelooft. Ze willen rijken minder rijk maken als ze zelf maar niets hoeven in te leveren.
Ze zullen de streep net boven zich plaatsen zoals altijd. KUT pvda!

Ik zeg niet dat de andere partijen wel goed zijn, maar die zijn iets geloofwaardiger.. zeker nadat wouter bos iedereen voor heeft gelogen over coalitie gesprekken.

Super snelwegen lijken me eik wel vet.. bietje scheuren!
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Nov 23 2006 01:40am
Zo zie ik maar weer dat ik het niet eens zo slecht heb! xD
Zit een uurtje of 20 óp school, 'n uurtje of 11-12 in de bus / trein, en ben een dag vrij.

Tha_Axid, ik doe een wiskunde opleiding (bedrijfswiskunde), dat is een beetje op de computers en wiskunde, misschien iets voor jou? biggrin.gif
Member
Nov 23 2006 01:49am
Quote (wolfboy @ Thu, 23 Nov 2006, 08:40)
Zo zie ik maar weer dat ik het niet eens zo slecht heb! xD
Zit een uurtje of 20 óp school, 'n uurtje of 11-12 in de bus / trein, en ben een dag vrij.

Tha_Axid, ik doe een wiskunde opleiding (bedrijfswiskunde), dat is een beetje op de computers en wiskunde, misschien iets voor jou? biggrin.gif

ik vind natuurkunde leuker dan wiskunde, maar wiskunde is alles behale moeilijk
Member
Gold: 11.33
Nov 23 2006 02:18am
Ik had goddomme in deze pww een SE (schoolexamen) van wiskunde. Die dus een groot deel van je rapport bepaald. Het zou over de 1e 3 hoofdstukken gaan. Gaat dat takkewijf van wiskunde ook nog vragen over het 4e hoofdstuk stellen sad.gif . Onvoldoende gegarandeerd..
Member
Gold: 12,649.00
Nov 23 2006 02:47am
Quote (richburg @ Thu, 23 Nov 2006, 01:15)
probeer 40 uur per week en dan in de vakantie werk ik me helemaal suf, en ook in tentamen weken enz.
Als ik in t weekend nog een nacht diesnt van 6 uur dr extra bij krijg probeer ik die ook te doen..
maar gemiddeld 40-45 uur per week a 5 euro netto per uur.
Man waar haal je dat loon vandaan? Wat voor werk doe je? Hoe oud ben je? Ik vind het echt bagegr weinig moet ik zeggen.
En dat ze jou uit die schoolgroep hebben gekicked vind ik echt super lame! Bij een vriendin van mij hebben ze dat ook eens geflikt (haar uit een groep gooien) is ze naar de directeur gegaan: "Jos, dit en dit is er aan de hand, wat nu?" Zijn reply: "Trek je dr maar niks van aan, ik praat wel even met de leraar en dan komt het wel goed, wat denken ze wel niet!" Rest van groepje een dikke uitbrander gehad en zij een goed cijfer in haar eentje!

@Tha_Axid: Suc6 op school strax! En gaaf dat je pa dan gewoon Google Earth gebruikt haha!

@MilkAndCookies: Lekkere naaiactie...
Welke lerares? Is die onaantrekkelijke (lelijke klinkt meteen zo bot) roodharige dr nog steeds?
Member
Gold: 100.00
Nov 23 2006 04:13am
ik schat zo dat het iets in de horica is? want dan kan je altijd savonds/weekenden werken. horica betaald niet zoveel.
doe ik namelijk ook.

en over politiek?
ik heb dit jaar echt geen flauw idee gehad wat ik moest stemmen. dat kwam niet omdat ik er niet in geinteresseerd ben maar omdat het gewoon zo verdomde moeilijk kiezen was.
wilders lag me niet zo, eerdmans daarintegen wel maar had al een voorgevoel dat de partij van marko pastoors het niet zo goed ging doen dus daar twijfelde ik ook aan (en terecht blijkt nu).
heb uiteindelijk maar de stemwijzer laten beslissen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll