d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > (on)terecht > of niet?
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Nov 22 2006 08:59am
Quote (Snorceres @ Wed, 22 Nov 2006, 15:40)
Ik vind het nogal triest dat een persoon (demonator) die replyed op topics (en nog on-topic ook..) een warn van 10% krijgt, ik bedoel dit "Nederlandse Forum" Is eigenlijk best dood als je et bekijkt en iemand die dus actief begint te reageren krijgt een warn? Laat me even na denken.. iemand die dus probeert een sub-forum probeert in leven te krijgen krijgt een warn?
Een erg professionele houding Feargod, loop van mij part naar de hel ok?

mvg,

Snorry!

EDIT: Oh kut ik zie net dat het forum nu weer beetje tot leven komt, damn daar komt vast men warn al aan en misschien lijk men fg gelockt en ach waarom niet naar de banned group? Sorry hoor maar ik vind dat het een beetje operator abuse is!

Ik gok: LP? biggrin.gif
En ja, ik geef er geen zak om of hij een warn krijgt ofniet, het is niet mijn pakkie an!
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 22 2006 09:00am
Quote (wolfboy @ Wed, Nov 22 2006, 02:59pm)
Quote (Snorceres @ Wed, 22 Nov 2006, 15:40)
Ik vind het nogal triest dat een persoon (demonator) die replyed op topics (en nog on-topic ook..) een warn van 10% krijgt, ik bedoel dit "Nederlandse Forum" Is eigenlijk best dood als je et bekijkt en iemand die dus actief begint te reageren krijgt een warn? Laat me even na denken.. iemand die dus probeert een sub-forum probeert in leven te krijgen krijgt een warn?
Een erg professionele houding Feargod, loop van mij part naar de hel ok?

mvg,

Snorry!

EDIT: Oh kut ik zie net dat het forum nu weer beetje tot leven komt, damn daar komt vast men warn al aan en misschien lijk men fg gelockt en ach waarom niet naar de banned group? Sorry hoor maar ik vind dat het een beetje operator abuse is!

Ik gok: LP? biggrin.gif
En ja, ik geef er geen zak om of hij een warn krijgt ofniet, het is niet mijn pakkie an!

sry maar.. wie is LP?tongue.gif dan stuur ik em mijn laatste 3 fg van andere account omdat hij me verdedigd biggrin.gif:D
Member
Gold: 5,901.42
Nov 22 2006 09:02am
LP is littleprincess, ook een multi acc maker. Zit al aan 180% warn of zo en 8 accs minstens.
geen id wat zun account nu is eigelijk.
Member
Nov 22 2006 09:05am
Quote (Tha_Axid @ Wed, Nov 22 2006, 03:02pm)
LP is littleprincess, ook een multi acc maker. Zit al aan 180% warn of zo en 8 accs minstens.

LOOOOOOOOOOOOL je kan meer als de "maximale" percentage aan warn krijgen? tongue.gif

trouwens die IP check van die "LP" krijgen we daar nog de uitslag van of moet dat geheim blijven? heeft die gast LP ook 8 keer zen IP/proxy veranderd tijdens het aanmaken van een nieuwe multi account? tenminste.. je IP wordt toch vastgezet op het moment dat je je account aanmaakt of zit ik verkeerd? :S
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 22 2006 09:06am
Quote (Demolisher @ Wed, 22 Nov 2006, 16:05)
Quote (Tha_Axid @ Wed, Nov 22 2006, 03:02pm)

LOOOOOOOOOOOOL je kan meer als de "maximale" percentage aan warn krijgen? tongue.gif

trouwens die IP check van die "LP" krijgen we daar nog de uitslag van of moet dat geheim blijven? heeft die gast LP ook 8 keer zen IP/proxy veranderd tijdens het aanmaken van een nieuwe multi account? tenminste.. je IP wordt toch vastgezet op het moment dat je je account aanmaakt of zit ik verkeerd? :S

zie je verkeerd, als je een account aanmaakt zou dat inhouden dat je op 1 computer kan inloggen, een IP check kan je uitvoeren door te kijken of 2 accounts op 1 IP adres word gebruikt
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 22 2006 09:08am
Quote (Tha_Axid @ Wed, Nov 22 2006, 02:46pm)
welke multi acc maker ben jij nu weer?
nouja, het kan zijn dat je hiervoor ook een warn krijgt.
Maar demonator hield zich gewoon niet aan de regels die toch heeeel duidelijk waren.
en er is al genoeg spam hier.

Hou jij je maar stil. Als ik het goed herinner was jij het met je domme +1 posts.

je had gewoon eerst de regels moeten lezen. eigen schuld.

Dat zijn de regels van een wannabe Führer, niet de mijne.

Ik ben LP (LittlePrincess onder andere)... En nee, ik huil niet zo erg. Waar is je LP-kennis gebleven, wolf?

En nee, ik verdedig je niet. Ik stond ooit ook bekend als een "multi-accounter". Met deze gaat het nog behoorlijk goed af... Je FG is altijd welkom.

/activeert puppy-ogen

Edit: Ik heb meerdere accounts gebruikt, allemaal toch wel op 1 IP-Adres. Een PM naar Paul met het broodnodige geslijm en gezeur doet ook wonderen trouwens...

This post was edited by CursedWater on Nov 22 2006 09:11am
Member
Nov 22 2006 09:11am
xD
Als jij me niet verdedigt krijg je ook men FG niet tongue.gif maar ik bedoel,, dan zou je gewoon elke keer als je bij iemand bent ff kunnen inloggen, dan heb je een ander IP op je account en kan je dus nooit gebanned worden voor multi accounting? Ik bedoel.. dat zou wel erg slecht zijn van njaguar als programmeur wink.gif
Member
Gold: 38.35
Nov 22 2006 09:12am
Quote (CursedWater @ Wed, 22 Nov 2006, 16:08)
Maar demonator hield zich gewoon niet aan de regels die toch heeeel duidelijk waren.

Hou jij je maar stil. Als ik het goed herinner was jij het met je domme +1 posts.

Ik ben LP (LittlePrincess onder andere)... En nee, ik huil niet zo erg. Waar is je LP-kennis gebleven, wolf?

En nee, ik verdedig je niet. Ik stond ooit ook bekend als een "multi-accounter". Met deze gaat het nog behoorlijk goed af... Je FG is altijd welkom.

/activeert puppy-ogen

Hoezo, mijn LP-kennis, ik weet alles over jou! ^^
Member
Nov 22 2006 09:14am
Quote (wolfboy @ Wed, Nov 22 2006, 03:12pm)
Quote (CursedWater @ Wed, 22 Nov 2006, 16:08)

/activeert puppy-ogen

Hoezo, mijn LP-kennis, ik weet alles over jou! ^^

alles?
LOL NOG EEN MULTI ACCOUNT VNA LP?tongue.gif

just kidding happy.gif maar laten we van topic veranderen, van mij part mag dit topic worden gelocked smile.gif

This post was edited by Demolisher on Nov 22 2006 09:17am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 22 2006 09:19am
En nog denk je dat ik deze huilebalk ben? Alsjeblieft... ^^

@Demolisher.

IP = Internet Protocol adres.

Het adres waarmee jij vanaf jouw computer contact maakt met deze site.

Je account is niet gebonden aan een IP-adres, maar aan deze site.

Zodra een Moderator een IP-adres ziet waar meerdere accounts aan verbonden zijn, heb je de kans op een lock en een eventuele scammer tag + loser, tenzij je broertjes of wat dan ook hebt of een speciale regeling getroffen hebt.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll