d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hallo Van Uit Het Ziekenhuis :)
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 20 2006 09:06am
ohja, je word geopenreet?

Yooooo,,,
ik lig atm in het ziekenhuis.
wordt geopenreet aan me borst in het sophia kinder ziekenhuis

huh.gif
Member
Gold: Locked
Warn: 20%
Nov 20 2006 09:29am
kanje dar dood aan gaan biggrin.gif?
Member
Gold: 0.00
Nov 20 2006 09:42am
Quote (reneisgoed1 @ Mon, 20 Nov 2006, 11:27)
Yooooo,,,
ik lig atm in het ziekenhuis.
wordt geopenreet aan me borst in het sophia kinder ziekenhuis
ik heb een eigenkamer
lapto inc inet mag er software op doen
telefoon
radio
dvd
tv

dat noem ik luxe smile.gif

Beterschap op alls smile.gif

Quote (wolfboy @ Mon, Nov 20 2006, 10:57am)
Goeie luxe-heid!
Ik kan me niet herrineren dat één van me vrienden dat ooit heeft gehad, ikzelf heb nooit in het zeikenhuis gelegen.

ik wel kwas geopereert aan me oog tongue.gif
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Nov 20 2006 10:28am
Wat doet dat, zo'n schoenmakersborst?
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 20 2006 10:36am
Quote (reneisgoed1 @ Mon, 20 Nov 2006, 13:28)
schoenmakers borst me borstben is naar binnen gegroeid

heh bah.. ik zie het alvoor me lol zon startrek achtig figuur..
ik ben eigenlijk geeeneen keer geopereet.. 1x moest ik naar het ziekenhuis om me reet leeg te laten pompen... bah dat was pijnlijk.. moest naakt op zon ding liggen dat iedereen me kon zien :*( en dan schuift die zuster figuur ff een meterlange doorzichtige buis in me kont om er overtollig scheit uit te pompen..... .. zag er vies uit, het voelde ook niet lekker.. oja ik moest ook steeds die docter halen als ik dan had gescheten en dan mogt ik dus nooit doorspoelen..
dit was trouwes omdat ik ervoor gezorgd had dat mijn darmen verstopt waren ^^
hm moest ook een keer voor me ogen te late controlere omdat ik toen een bril moest.. was toen ~ 4 of 5 jaar
Member
Gold: 0.31
Nov 20 2006 10:41am
Quote (wolfboy @ Mon, Nov 20 2006, 05:28pm)
Wat doet dat, zo'n schoenmakersborst?
Een indeuking van het borstbeen, het been tussen de ribben dus. Het enigste wat ik me kan voorstellen dat het zou kunnen doen is de groei van de longen hinderen. En er natuurlijk anders uitzien.

Quote (edujackass @ Mon, Nov 20 2006, 05:36pm)
ik ben eigenlijk geeeneen keer geopereet.. 1x moest ik naar het ziekenhuis om me reet leeg te laten pompen... bah dat was pijnlijk.. moest naakt op zon ding liggen dat iedereen me kon zien :*( en dan schuift die zuster figuur ff een meterlange doorzichtige buis in me kont om er overtollig scheit uit te pompen..... .. zag er vies uit, het voelde ook niet lekker.. oja ik moest ook steeds die docter halen als ik dan had gescheten en dan mogt ik dus nooit doorspoelen..
dit was trouwes omdat ik ervoor gezorgd had dat mijn darmen verstopt waren ^^
Hahaha,
Een lavement gevolgd door controle van de faeces, dit door obstipatie dus smile.gif
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 20 2006 11:43am
Rustig aan hé kerel, en veel beterschap...
Member
Gold: 326.73
Nov 20 2006 03:28pm
Hoop dat de operatoe Pijnloos voor je verloopt jongen smile.gif

-

Ik zelf heb ook in het ziekenhuis gelegen Met ingekropen dunnen darm

Dunne Darm was 30cen in mne Dikke darm gekropen ,had fataal kunnen zijn sad.gif ,heb me engeltje dus al gehad biggrin.gif

-

Succes Daaro Greetz

Edit : Moet btw elke half jaar naar neorolog ,Tja blijkt dat er een tumor in me hooft zit :S maar ze hebben nog niks gevonde ,maar ik vertoon wel die symptonen ,ziekenhuis nooit leuk ... Maarjah ze doen hun best voor ons smile.gif

Btw reontgefonto's (vast verkeerd geschreven) maken in een MRI scan is enige wat een beetje leuk vind bij de neuroloog ... Kriebeld lkkr in je buik biggrin.gif

This post was edited by tenshinhan on Nov 20 2006 03:32pm
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 20 2006 03:50pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 20 Nov 2006, 23:28)

-

Dunne Darm was 30cen in mne Dikke darm gekropen ,had fataal kunnen zijn sad.gif ,heb me engeltje dus al gehad biggrin.gif

-

Succes Daaro Greetz

Edit : Moet btw elke half jaar naar neorolog ,Tja blijkt dat er een tumor in me hooft zit :S maar ze hebben nog niks gevonde ,maar ik vertoon wel die symptonen ,ziekenhuis nooit leuk ... Maarjah ze doen hun best voor ons smile.gif

Btw reontgefonto's (vast verkeerd geschreven) maken in een MRI scan is enige wat een beetje leuk vind bij de neuroloog ... Kriebeld lkkr in je buik biggrin.gif

heb je een tumor in je hoofd?? teering jantje.. ziet er niet goed voor je uit :S

Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 21 2006 05:44am
Quote (edujackass @ Mon, 20 Nov 2006, 22:50)
Quote (tenshinhan @ Mon, 20 Nov 2006, 23:28)

-

-

Succes Daaro Greetz

heb je een tumor in je hoofd?? teering jantje.. ziet er niet goed voor je uit :S

je weet nog niet of het kwaadaardig is, of of het er wel uberhaupt zit, want hij vertoont alleen symptonen, als je een echt tumor in je hoofd heb, moet je erg oppassen.

er kunnen rare dingen gebeuren met tumor's, jammer genoeg sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll