Quote (CursedWater @ Wed, 8 Nov 2006, 18:50)
Hehe, ik zag laatst op Discovery Channel dat een Afrikaanse stam wormen had. En zodra ze ontwormd (klinkt zo dierlijk ^^) werden, werd hun immuunsysteem ook verzwakt, ze raakten in de diarree en sommigen overleden zelfs... Wat bleek nou, die wormen waren zo aangepast aan hun gastheer, en vice versa ook, dat het geen parasiet meer was, maar daadwerkelijk een "disease-preventing companion of his host". Was wel interessant.
Er bestaan toch ook 3xx soorten griepjes, en als je van één genezen bent, en je lichaam de anti-stoffen ervan aan kan maken, kan je die griep nooit weer krijgen?
En hoe gaat dat precies in het werk met die inentingen? Ik neem aan, dat je lichaam zich er dan niet aan aanpast, en als dat generatie op generatie doorgaat, je lichaam het uiteindelijk nooit meer aan kan maken, en dat je totaal afhankelijk bent van die inentingen?
Zeg het als ik verkeerd zit.
haha dat heb ik ook gezien

of volges mij was het een andere aflevering.. bijna iedereen scheen bepaalde wormen in zijn maag te hebben en die moet je laten zitten zodat je beetje gezond bleef.. waren er van die negerts ergens in indonesie ofzo en die hadden van die vieze witte lange wormen en die kropen dan via de voeten of genitialen of tong naar buiten

die dingen waren 2 meter lang en zo dun als een touwtje en die moesten ze dan elke dag een stukje verder eruit trekken.