Quote (Incompetence @ Sun, 5 Nov 2006, 19:53)
Quote (JurK. @ Sun, Nov 5 2006, 05:40pm)
slecht, met stamcelmanipulatie is het mogelijk de mens te vormen naar de wil van zijn 'schepper'
Hoewel dit niet helemaal waar is vraag ik me toch af wat er mis mee is?. Mogen we van jou wel stamcellen kweken om vervolgens die multiple-sclerose van je dochter mee te genezen?
met de schepper bedoel ik de medici die de behandeling uitvoeren ~~
maar iig, je ontwijkt de vraag geheel. stamceltheorie is een geweldig middel om meer dan 90% van alle ziektes (ook op latere leeftijd) te genezen, dat is het grootste voordeel.
heet nadeel is echter dat stamcellen dermate veel bepalen over je lichaam en persoonlijkheid dat je door stamcelmanipulatie de mensen kan vormen naar je eigen wil. als dit in verkeerde handen valt is het einde zoek. vandaar dat ik denk dat deze theorie in die vrieskist mag blijven. bovendien is het einde sowieso al zoek als we mensen inleven houden die 'eigenlijk' dood hadden moeten gaan. we zijn nu met bijna 7 miljard mensen op de kloot, dit aantal zal heel erg snel stijgen, daarmee stijgt automatisch de behoefte aan voedsel & de uitstoot van schadelijke stoffen en ga zo maar door..