Eduard,
als je een lotgenoot nodig hebt, dan heb je hem hier al gevonden

bij mij is het nu wel al meer dan 2 maand geleden. relatie van 7 maand en nog wat was het. zij heeft het afgemaakt omdat ze kortweg niet klaar was voor een relatie (al was dat niet hetgeen ze zei).
Laten we zeggen, het was mottig, enorm mottig, de eerste maand alvast. Daarna slijt het wel wat rapper.
De tips die ik je kan geven, omring jezelf door vrienden/vriendinnen, zorg dat je niet al teveel lege momenten hebt. Ik heb mezelf verdronken in mijn werk en liters bier, dit lukte voor 2 weken :).
En indien je terug wat geloof in wijven kan hebben, er terug achteraan zitten. Ik heb een paar weken nadat ik ze gesproken heb een leuk avontuurtje gehad met een meisje (waar niemand iets van weet) en het deed wel deugd

Ik heb er nog maar 1 gesprek met gehad een maand na ze het heeft afgemaakt, ik wou er zeker nog een paar, maar die zijn er (nog) niet van gekomen. Voor mij maakt dit nu eigenlijk niets meer uit, zoals ik dus al zei, het slijt wel.
En dat hele jaloers maken gedoe... Ik heb er zo mijn twijfels over, het voelt wel machtig als jij de eerste bent die al terug iemand aan de haak geslagen heeft, maar je zal ze nog lang blijven zien, wat dan ook.