d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Commentaar Op De Nieuwe Regeltjes > kwade menigte, laat je horen!
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Nov 3 2006 12:04pm
Quote (Rawrz0rz @ Fri, Nov 3 2006, 05:52pm)
Ja, ze hebben elk recht om de regels van het Nederlandse forum te veranderen, aangezien zij en Neoptolemos de enige twee hooggeplaatste Nederlandse members zijn, sinds KilingScream, caitlin en ik weg zijn. Met andere woorden, zij zijn degene die bepalen wat hier gebeurt. Of je het er nou mee eens bent of niet, je hebt er maar mee te leven.

Timo_O na VSG hebje tog wel geleerd dat je geen Multi' acc's mag hebben?
of geen Timo_O dan moet het wel remilientje zyn
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 3 2006 03:15pm
ik vind het stom, dat mensen zich er ook echt elke dag mee bezig houden en warns blijven uitdelen, laat ons ons 'lolletje' hebben, en dan komen die mod's het 'verzieken' hebben die mods niet wat beters te doen? zoals lekker tv kijken? of werken? of mischien een vrouw die eenzaam op de bank zit? smile.gif
Member
Gold: 5,901.42
Nov 3 2006 03:30pm
Quote (DutchHooligan @ Fri, 3 Nov 2006, 22:15)
ik vind het stom, dat mensen zich er ook echt elke dag mee bezig houden en warns blijven uitdelen, laat ons ons 'lolletje' hebben, en dan komen die mod's het 'verzieken' hebben die mods niet wat beters te doen? zoals lekker tv kijken? of werken? of mischien een vrouw die eenzaam op de bank zit? smile.gif

hebben alle multi acc maken spammende hackende scammende noobs nix beters te doen? zoals lekker tv kijken? of werken? of mischien een vrouw die eenzaam op de bank zit?
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Nov 3 2006 03:32pm
Quote (DutchHooligan @ Fri, Nov 3 2006, 10:15pm)

Je mag best een lolletje hebben, maar het moet wel leuk blijven voor iedereen. En dat "verzieken" heet het naleven van de regels!
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 3 2006 03:36pm
Quote (feargod @ Fri, Nov 3 2006, 11:32pm)

Je mag best een lolletje hebben, maar het moet wel leuk blijven voor iedereen. En dat "verzieken" heet het naleven van de regels!

en jij maakt de regels, ik bedoel heb je dan geen vriendin ofzo ?

ga daar regels mee maken ofzo.
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Nov 3 2006 03:57pm
Quote (DutchHooligan @ Fri, Nov 3 2006, 10:36pm)
Quote (feargod @ Fri, Nov 3 2006, 11:32pm)

en jij maakt de regels, ik bedoel heb je dan geen vriendin ofzo ?

ga daar regels mee maken ofzo.

ik heb geen vriendin, geen zin in.

als je deze nuteloze discusie wilt voorzetten, maak maar een topic in de BF en PM me de link maar.

--closed --

Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 3 2006 03:59pm
Wat kunnen jullie ontzettend zeiken zeg. Houd je aan de regels, of flikker op. Zo simpel is het.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll