d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Nederlandse Recht-systeem Zuigt > hier een persoonlijk voorbeeld.
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 27 2006 12:41pm
Quote (edujackass @ Fri, 27 Oct 2006, 19:38)
dit is de eerste keer dat ik dit woord in dutch forum ga gebruiken hoort eigenlijk niet maar doe het tog
WAT EEN KANKER WIJF jemig :S
dus jullie betalen nu allimentatie voor familie/kinderen die ze niet eens verzorgt of heeft en zei hebben zelf geld genoeg?
wat mensen al niet doen voor een beetje geld.. gewoon een familie kapot maken en daar een paar sentjes van verdienen om zo een mooie jurk van te kopen dure auto etc.. idioot gewoon...
Hier is dus niks tegen te doen? je kan niet zelf met je vader een rechtszaak doen over dat ze geld krijgt dat ze niet nodig heeft?
zouden we anders niet met het hele dutch forum een goeie advocaat bij mekaar kunnen donaten? tongue.gif hmm naja zal wel heel duur zijn sad.gif
ik wens je sterkte sad.gif

Serieus, als ik een advocaat was / iemand kende die goeie advocaat is, en veel geld zou hebben, dan zou ik iedereen die zo'n 'familie' heeft / had helpen, van die oneerlijke wijven die de hele boel verneuken.
Member
Gold: 100.00
Oct 27 2006 01:35pm
echt he dan zie je hoe de positie van de vrouw niet altijd zwak is... in dit soort zaken zijn ze zeer overpowered.

dank jullie voor jullie steun (had eigenlijk al iemand verwacht die er een lolletje van zou maken)

ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen het liefst gaat ik even naar de verblijfplaats - van de persoon die eigenlijk goed voor me zijn - gaan,... en dan @*$&!@&@$^@&!...

This post was edited by Hellskin on Oct 27 2006 01:36pm
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 27 2006 01:40pm
Quote (Hellskin @ Fri, 27 Oct 2006, 20:35)
echt he dan zie je hoe de positie van de vrouw niet altijd zwak is... in dit soort zaken zijn ze zeer overpowered.

dank jullie voor jullie steun (had eigenlijk al iemand verwacht die er een lolletje van zou maken)

ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen het liefst gaat ik even naar de verblijfplaats - van de persoon die eigenlijk goed voor me zijn - gaan,... en dan @*$&!@&@$^@&!...

Ik zou wss precies hetzelfde willen doen, maar zulk soort dingen zie ik ook wel eens vaker in de wereld, op tv bij Discovery ofzo, dan denk ik echt van, probeer maar eens bij mij dan zul je zien dat dat niet kan..
Member
Gold: 224.00
Oct 27 2006 02:09pm
Dan zal ik de eerste klootzak maar zijn: vervelend, maar wat boeit mij dit?

Iedereen heeft problemen. Als je er écht mee zit; ga langs een psycholoog. Als je het goed doet, hoeft dat niks te kosten.
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Oct 27 2006 02:38pm
Balen joh.
Member
Gold: 100.00
Oct 27 2006 02:45pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Oct 27 2006, 08:09pm)

Iedereen heeft problemen. Als je er écht mee zit; ga langs een psycholoog. Als je het goed doet, hoeft dat niks te kosten.

ben blij dat ik mijn frustraties even van me afgeschreven heb,...
hoef geen medelijde van jou hoor...

ookal had niemand het gelezen had het me nog opgelucht
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Oct 27 2006 02:53pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Oct 27 2006, 08:09pm)

Haha, ik kwam eens iemand tegen die op een uitkering leefde op zijn 20ste. Hij vertelde me dat als je zo'n gesprekje hebt, je er stomdronken naar toe moet gaan en vervolgens uitkramen dat je gek bent. Hij kreeg 200 ballen extra in de maand.

Rawzorz= Timo?

Los daarvan, ik kan me voorstellen dat je ongelofelijk boos bent op die parasiet van een moeder van je en ik kan me niet voorstellen dat ze zoiets doet. Probeer eens over iets gevoeligs te praten bij haar, en bouw daarop uit dat ze irrationeel bezig is.

Mediator = bemiddelaar

Succes en sterkte ermee =(
Member
Gold: 12,649.00
Oct 27 2006 02:58pm
Quote (Hellskin @ Fri, 27 Oct 2006, 22:45)
ben blij dat ik mijn frustraties even van me afgeschreven heb,...
...
ook al had niemand het gelezen had het me nog opgelucht
Dat je iig je frustraties even kwijt bent is al een heel goed begin biggrin.gif maar waarschijnlijk zal dat (helaas) maar tijdelijk zijn met zo'n 'moeder'.
Ik zou hopen dat de situatie goed komt, maar zo te horen is die kans heel klein...

Is d'r geen rechtshulp-systeem-ding in Nederland?
Member
Gold: 14,931.00
Oct 27 2006 03:01pm
het rechtssysteem klopt van geen kanten.. hier zou ik wel eens ff fatsoenlijk naar kunne kijke..

in korte lijnen komt het er op neer:
- man moet goed weten waar hij aan begint als hij/zij wil scheiden, als man zijnde wordt je er standaard bijgenaaid (nee geen discussie mogelijk)
- feminisme? nee.. alleen bij de punten waar het de vrouw uitkomt (6 maanden zwangerschapverlof wtf? allimentatie wtf?
- ga zo maar door..

ik ben het met de stelling eens.. da mag wel duidlelijk zijn..
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Oct 27 2006 03:01pm
Vraagje; is het niet beter om dit aan een naaste te bespreken? Dat geeft meer 'genoegdoening' lijkt me.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll