d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > I Need To Ask:
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 215.24
Jul 12 2010 10:08am
Quote (Wuben[NM] @ Jul 12 2010 02:05pm)
Honestly, our only chance of winning was by means of a 'dirty' game to frustrate Spain. We failed. Referee was not on our side (but not necessarily on Spain's side either) and we managed to screw up two huge opportunities. Spain was better, simply put. They're faster and more technical.

Are we disappointed? Definitely. Do I think the Dutch from this forum would spam the Spanish subsection? Doubt it really. I would have loved to see the Dutch team win; simply because the whole country was ready for a huge party. I know I was.

So, congratulations to Spain. Well deserved. And yes, we're envious. Can't blame us for that, I hope.

thanks.
Member
Gold: 0.00
Jul 12 2010 02:13pm
Quote (Wuben[NM)
,12 Jul 2010 15:05]Honestly, our only chance of winning was by means of a 'dirty' game to frustrate Spain. We failed. Referee was not on our side (but not necessarily on Spain's side either) and we managed to screw up two huge opportunities. Spain was better, simply put. They're faster and more technical.

Are we disappointed? Definitely. Do I think the Dutch from this forum would spam the Spanish subsection? Doubt it really. I would have loved to see the Dutch team win; simply because the whole country was ready for a huge party. I know I was.

So, congratulations to Spain. Well deserved. And yes, we're envious. Can't blame us for that, I hope.

Zo diplomatisch, Wuben?

Het is wel knap van de meeste Nederlanders om zich nu tot koningen van de nuchterheid te kronen, terwijl ze zich tot gisterenavond van hun arrogantste kant toonden.

Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ook ik teleurgesteld was. Objectief gezien was Spanje de betere ploeg, maar Nederland had het met wat geluk kunnen winnen. Ook met de scheidsrechter was niet bepaald het type dat de botte speelwijze van Nederland tolereerde — waarmee ik niet wil zeggen dat hij écht fouten maakte, hij bestrafte ze alleen soms zwaarder dan nodig.
Member
Gold: 16.93
Jul 12 2010 03:21pm
Quote (Kanni @ Jul 12 2010 10:13pm)
hij bestrafte ze alleen soms zwaarder dan nodig.

Als dit waar was, had Nederland al 3 rode kaarten in de eerste helft.

Member
Gold: 1,276.75
Warn: 10%
Jul 12 2010 06:30pm
Quote (Wuben[NM] @ Jul 12 2010 04:05pm)
Honestly, our only chance of winning was by means of a 'dirty' game to frustrate Spain. We failed. Referee was not on our side (but not necessarily on Spain's side either) and we managed to screw up two huge opportunities. Spain was better, simply put. They're faster and more technical.

MOST MATURE POST FROM D2JSP I NEVER HAD READ.

MY CONGRATULATIONS OF YOUR MATURE POINT OF VIEW, WITHOUT FANATISM OR SHITS, ONLY BEING OBJECTIVE AND TALKING ABOUT FOOTBALL.
HOPE YOUR COUNTRY CAN WIN NEXT WC BUT OFC IF THEY PLAY THE BEST FOOTBALL, NOT BALETUDO.
Member
Gold: 38.35
Jul 13 2010 12:02am
Quote (Dramanco @ 13 Jul 2010 02:30)
MOST MATURE POST FROM D2JSP I NEVER HAD READ.

MY CONGRATULATIONS OF YOUR MATURE POINT OF VIEW, WITHOUT FANATISM OR SHITS, ONLY BEING OBJECTIVE AND TALKING ABOUT FOOTBALL.
HOPE YOUR COUNTRY CAN WIN NEXT WC BUT OFC IF THEY PLAY THE BEST FOOTBALL, NOT BALETUDO.

Ok, is goed.

Quote (187ci @ 12 Jul 2010 17:02)
tis gewoon kanker triest als het nu eerlijk geweest was had ik het doorgeslikt en verder geleefd maar nu moet ik dus ragen enzo ^_^

Snap ik.

Quote (Demonsangel @ 12 Jul 2010 23:21)
Als dit waar was, had Nederland al 3 rode kaarten in de eerste helft.

Nee, slechts 1, voor Nigel.
Zo zou Spanje er ook een krijgen voor Iniesta.

Het is allemaal een pot nat, en die scheids sloeg gewoon nergens op.

Er ligt een Spanjaard op de grond wat hij niet zag.. hij laat het spel doorgaan maar fluit 5 seconden later toch maar en geeft Nederland geel (terwijl er echt NIKS NADA NUL aan de hand is). Vervolgens gebeurt dus hetzelfde door het naschoppen van Iniesta, en krijgt Nederland een vrije trap. Kanker toch op.

This post was edited by wolfboy on Jul 13 2010 12:02am
Member
Gold: 224.00
Jul 13 2010 01:15am
Quote (Kanni @ 12 Jul 2010 22:13)
Zo diplomatisch, Wuben?

Het is wel knap van de meeste Nederlanders om zich nu tot koningen van de nuchterheid te kronen, terwijl ze zich tot gisterenavond van hun arrogantste kant toonden.

Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ook ik teleurgesteld was. Objectief gezien was Spanje de betere ploeg, maar Nederland had het met wat geluk kunnen winnen. Ook met de scheidsrechter was niet bepaald het type dat de botte speelwijze van Nederland tolereerde — waarmee ik niet wil zeggen dat hij écht fouten maakte, hij bestrafte ze alleen soms zwaarder dan nodig.

Nee, niet per se diplomatisch, maar wel gewoon eerlijk. Dat was de insteek ook.

Ik denk niet dat Nederland zich bijzonder arrogant heeft getoond. We waren de onderliggende partij, maar we waren geen extreme underdog. Sterker nog: we hadden de beste kansen om eerder in de wedstrijd te scoren. Als we die goal hadden gemaakt en het hadden dichtgegooid, hadden we het waarschijnlijk wel gered. In tegenstelling tot eerder was ik nu tevreden over onze verdediging. Dat alles heeft niet zo mogen zijn wat wel teleurstellend is. Ik heb zelden zoveel mensen achter hetzelfde doel zien staan. De terugtocht van de plek waar ik gekeken heb richting huis leek net een stille tocht. Erg jammer.

Neemt niet weg dat dit één van de mooiste sportmaanden ooit moet zijn geweest voor Nederland. Heb elke NL wedstrijd buiten de deur gekeken wat elke keer - de een wat minder extreem dan de ander - een mooi feestje was. Nederland - Brazilië als hoogtepunt.
Member
Jul 13 2010 01:18am
Quote (Wuben[NM] @ 13 Jul 2010 09:15)
Nee, niet per se diplomatisch, maar wel gewoon eerlijk. Dat was de insteek ook.

Ik denk niet dat Nederland zich bijzonder arrogant heeft getoond. We waren de onderliggende partij, maar we waren geen extreme underdog. Sterker nog: we hadden de beste kansen om eerder in de wedstrijd te scoren. Als we die goal hadden gemaakt en het hadden dichtgegooid, hadden we het waarschijnlijk wel gered. In tegenstelling tot eerder was ik nu tevreden over onze verdediging. Dat alles heeft niet zo mogen zijn wat wel teleurstellend is. Ik heb zelden zoveel mensen achter hetzelfde doel zien staan. De terugtocht van de plek waar ik gekeken heb richting huis leek net een stille tocht. Erg jammer.

Neemt niet weg dat dit één van de mooiste sportmaanden ooit moet zijn geweest voor Nederland. Heb elke NL wedstrijd buiten de deur gekeken wat elke keer - de een wat minder extreem dan de ander - een mooi feestje was. Nederland - Brazilië als hoogtepunt.

Want binnen de deur kan geen feest worden gehouden?
Ik heb enkel Brazilie buiten de deur gekeken in de stad, en de rest onder het genot van een bbq bij een van mijn vrienden thuis.
Member
Gold: 224.00
Jul 13 2010 01:21am
Quote (wolfboy @ 13 Jul 2010 09:18)
Want binnen de deur kan geen feest worden gehouden?
Ik heb enkel Brazilie buiten de deur gekeken in de stad, en de rest onder het genot van een bbq bij een van mijn vrienden thuis.

Ik woon op minder dan 5 minuten lopen van Museumplein en ongeveer op het Leidseplein. Dan kijk je niet binnenshuis.

Heb finale in Convention Factory gekeken wat een supermooi feest had kunnen zijn. De rest op andere plekken verspreid door centrum van A'dam. En natuurlijk een wedstrijd in de warme armen van Remy in het mooie Brabant.
Member
Gold: 70,686.51
Jul 13 2010 01:37am
wall of text topix omfg

DRAMAnco is loving it ^^
Member
Jul 13 2010 02:28am
Quote (Wuben[NM] @ 13 Jul 2010 09:21)
Ik woon op minder dan 5 minuten lopen van Museumplein en ongeveer op het Leidseplein. Dan kijk je niet binnenshuis.

Heb finale in Convention Factory gekeken wat een supermooi feest had kunnen zijn. De rest op andere plekken verspreid door centrum van A'dam. En natuurlijk een wedstrijd in de warme armen van Remy in het mooie Brabant.

Brabaaaaaaaaaaaaaaant <3, het land der bieren!

Quote (187ci @ 13 Jul 2010 09:37)
wall of text topix omfg

DRAMAnco is loving it ^^

Dutch plxxxx
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll