Quote (NL-JOERI @ Thu, 19 Oct 2006, 10:38)
Hier is een pic van mijn Scooters voorkant die ik zelf eigenlijk het mooiste vind van mijn scooter

(let niet op The Doctor stickers die gaan er nog af) (knipperlichten zijn trouwens blauw)
de kenners zien al wel wat voor een het is
http://img84.imageshack.us/img84/4255/p1010312aid4.jpgAerox als ik me niet vergis? Je ziet alleen een beetje weinig.

Ik heb zelf een gepimpte zuipfiets (goud gespoten natuurlijk

) en een 50CC puchje

Puchje is nog in goede staat maar hij lekt een beetje. Hij trekt erg hard voor een 50CC blokje maar op het land is het wat minder, race-achterbandje.

Het heeft trouwens ook wel iets weg van een geit, omdat iemand 2 gaatjes in de uitlaat, net voor de demper, heeft geboord. Ik weet dat hij harder kan trekken/een hogere top heeft want er zit een te klein sproeiertje in, halfgas is namelijk hetzelfde als volgas.

Wedden dat mijn fiets jouw scooter eruit rijdt? Als je maar hard geneog trapt natuurlijk.

Zo hebben 2 mensen uit mijn drop de plaatselijke dropsgek wijs gemaakt dat hun fiets harder liep als zijn scooter, dat hij dan hard moest trappen zeiden ze er natuurlijk niet bij. Toen hadden ze dus die fiets gerolen voor zijn scooter, maar ze moesten hem weer terug gaan ruilen van de vader van een van die jongens.
Mart