Quote (shadowstriker89 @ 2 Jun 2010 23:10)
kerel WHAT HTE FUCK doe jij hier? ik dacht dat je duits was vieze mof.
edujackass hier trouwens.
en dcb is al 5 jaar dood ofzo en ik zelf ben antikraak, niks geen rechten ermee verdient. je kan beter gewoon een baan zoeken en op kamers gaan dan doe je iig nog mee met de werkende maatschappij
Als je anti kraak zit mag ik hopen dat je er goed voor betaald wordt aangezien je een werknemer bent met alle taken van een beveiliger dus mag je ook die cao erbij pakken. Maar zoek je nieuwe huisje maar alvast, zonder kraak is er ook geen anti kraak en recht op vervangende woning heb je niet aangezien je geen huurcontract hebt dus ook geen huurbescherming.
Quote (Hellskin @ 3 Jun 2010 00:17)
Omdat ik tegen kraken ben ben ik een nazi? Gelukkig is dat gekraak afgelopen als het aan de huidige regering ligt.
ben rotterdammer maar geen nazi, ook geen wanna-b antifa.
mijn eerdere post was nogal kortzichtig neemt niet weg dat ik niet echt een fan ben van kraken.
Over je kortzichtigheid, ik weet dat ik daar zelf ook schuldig aan ben alcohol plus emoties geven geen eer aan mijn normale beredenatie vermogen. Ik heb me huur kamer, betaal zat belasting en heb nooit (ook niet als ik geen baan heb) geleefd van een uitkering. I besef wel dat het zgn. ongewasse hippie volk wel een helehoop goede dingen gedaan heeft. Plus der is een reden waarom kraken toe gelaten werd, er is een reden waarom de Staten Generaal tegen deze wet is, er is een reden waarom de grote steden gezegd hebben deze wet niet te willen uitvoeren.
Plus het gaat ons veel meer geld kosten om mensen vast te zetten, ambtenaren te betalen om leegstand te controleren en de problemen die hier voor de rest van gaan komen door de verharding die dit maakt. Er zijn op het moment meer jan modaal krakers dan het extreme gebeuren, criminaliseren van kraken drukt mensen wel een kant op.