Quote (Tha_Axid @ Fri, Oct 13 2006, 04:59pm)
Quote (Standard @ Fri, 13 Oct 2006, 17:16)
Quote (reneisgoed1 @ Fri, Oct 13 2006, 03:53pm)
zal ik ook doen ben neit van plan om tag te krijgen
Ik probeer ook steeds uit te leggen dat ik 5 broertjes heb die ook op d2jsp zijn. En geloof me, ik heb nog genoeg broertjes over ^^
heten die ook allemaal peter?
Niet zo wijs hé! ^^
Quote (Reneetje)
hij heeft heel vroeger gespeelt maar hij is alles vergeten etc maar ik wil niet dat hij ONZE naam ten schande zet
Jullie naam? Kom op zeg, dan zijn jullie ook niet de allervriendelijkste mensen die er zijn, of wel? Als je wil dat ie plezier beleeft aan het spel, volg dan op wat Hellskin zei. Als ik in het begin al die sterke items op een mannetje van me had, en dan bedoel ik, echt in het begin dan zou ik ervan uit gaan dat het normaal is. Ik zou dan nergens anders meer warm van worden.
Een vriend van mij, 20 jaar inmiddels, was zo fucking superblij als een klein kind toen hij een eigen runeword maakte. Een Malice ^^ Geweldige tijd. Toen ik voor het eerst, na maanden "free plx" te spammen in de nederlandse chat, een enigma en een hoto kreeg kon mijn dag niet meer stuk.
zo mogelijk hou hem idd van dit spel weg.. het is slecht voor je sociale leven en je educatie..
Als je snel verslaafd raakt kan het niet goed zijn inderdaad. Elk persoon is anders hé.
Same here, ik kwam ooit iemand tegen in game, die 'enigma's spaarde', ik vond het geweldig en wilde zijn voorbeeld volgen, hij had er al 7.. Toen leerde ik d2jsp kennen en kwam ik erachter dat het eigenlijk best wel een noob was die met 7 enigma's..