d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Malasian Martial Arts Movie > dees moet je gezien hebben!!!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Sep 25 2006 10:16am
Quote (Hellskin @ Mon, 25 Sep 2006, 16:00)
je moet het ook niet zien als grap, axid.

zie het als een training. ik heb er allemachtig veel respect voor, zou het zelf nooit doen though. zo wordt je nooit oud. maar je bent wel hard als steen.

Nou, dan doe ik toch liever een balletje slaan op de tennis baan als training dan van een 15 meter hoog gebouw afspringen..
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 25 2006 01:17pm
Ik focus al mijn chi ook wel eens in een bepaald lichaamsdeel...

Wolfboy, die lui daar zijn opgegroeid met hun hoogstwaarschijnlijk lokale martial arts. Dikke kans dat ze tennis niet interessant vinden of simpelweg niet uitdagend genoeg. Een vechtsport die geest en lichaam nodig heeft, vergt een hoge concentratie van de beoefenaar. Maar aan de andere kant, zullen ze zich concentreren kunnen als ik zwaaiend en schietend met een pistool achter hun aanren op de 3de verdieping?
Member
Gold: 5,901.42
Sep 25 2006 01:58pm
Quote (Hellskin @ Mon, 25 Sep 2006, 16:00)
je moet het ook niet zien als grap, axid.

zie het als een training. ik heb er allemachtig veel respect voor, zou het zelf nooit doen though. zo wordt je nooit oud. maar je bent wel hard als steen.

ik weet ook wel dat het geen grap is, ik ken al die martial arts dingen ook wel, wat ze daar voor doen en zo. Maar het lijkt mij nogsteeds niet geweldig om te doen. en zeker niet normaal, maar da snapt iedereen wel.
Member
Gold: 0.31
Sep 25 2006 01:58pm
Quote (Standard @ Mon, Sep 25 2006, 08:17pm)

Wolfboy, die lui daar zijn opgegroeid met hun hoogstwaarschijnlijk lokale martial arts. Dikke kans dat ze tennis niet interessant vinden of simpelweg niet uitdagend genoeg. Een vechtsport die geest en lichaam nodig heeft, vergt een hoge concentratie van de beoefenaar. Maar aan de andere kant, zullen ze zich concentreren kunnen als ik zwaaiend en schietend met een pistool achter hun aanren op de 3de verdieping?

Wacht tot ze op de grond ploffen en hun tai-chi move doen ofzo en schiet ze dan neer.
Member
Gold: 100.00
Sep 25 2006 02:32pm
de mensen die deze style beoefen zijn opgegroeit in een omgeving waar het 10 uur per dag 6 dagen per week om het beoefenen van de martial art staat. ze beginnen vanaf het moment dat ze kunnen lopen.

door dat trainen hebben ze het lichaam op een dusdanige manier getrained dat je dat hier niet eens voor kan stellen.
de term hard als steen is niet overdreven. sterker nog, hun botten worden zelfs sterker als steen.

als jij of ik of jan alleman zo'n stunt proberen op te voeren zullen we daar niet lopend vandaan komen, de vraag is of we het overleven.
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Sep 25 2006 02:47pm
Quote (Hellskin @ Mon, Sep 25 2006, 08:32pm)
de mensen die deze style beoefen zijn opgegroeit in een omgeving waar het 10 uur per dag 6 dagen per week om het beoefenen van de martial art staat. ze beginnen vanaf het moment dat ze kunnen lopen.

door dat trainen hebben ze het lichaam op een dusdanige manier getrained dat je dat hier niet eens voor kan stellen.
de term hard als steen is niet overdreven. sterker nog, hun botten worden zelfs sterker als steen.

als jij of ik of jan alleman zo'n stunt proberen op te voeren zullen we daar niet lopend vandaan komen, de vraag is of we het overleven.
Correctie. Botten worden niet sterker van kneuzingen of breuken.

Member
Gold: 100.00
Sep 25 2006 03:03pm
vertel me dan aub hoe die gasten die sprongen maken zonder iets te breken?

leg dan aub ook uit hoe kleine jonge shaolin moniken van een jaarte of 8 bakstenen op hun eigen kop tot gruis kunnen slaan.

ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar de ik heb anders gezien..
Member
Sep 25 2006 04:14pm
Quote (Hellskin @ Mon, Sep 25 2006, 09:03pm)
vertel me dan aub hoe die gasten die sprongen maken zonder iets te breken?

leg dan aub ook uit hoe kleine jonge shaolin moniken van een jaarte of 8 bakstenen op hun eigen kop tot gruis kunnen slaan.

ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar de ik heb anders gezien..

botten worden idd niet sterker van te breken, ze worden juist poreuzer smile.gif...

die jonge shaolin monks waar jij het over hebt komen er doormiddel van meditatie in een soort van extase waardoor pijn voor hun een gevoelloos begrip is... Shaolin is ongeveer een 1300 jaar geleden ontstaan door een monk die in een grot heeft gemediteerd voor een 9 tal jaar...Zolang heeft hij ook de wilde dieren gevolgt en zijn martial art hierop ontwikkeld om deze dan te kunnen toepassen om zich te kunnen verdedigen, aldus de legende!
Shoalin word je als kind, omdat het gezien wordt als de ultieme top die men kan bereiken, men komt erbij vanaf de leeftijd dat men kan lopen, en wordt van dag 1 hard aangepakt. De meeste jongeren blijven tot ze volledig afgestudeerd zijn op de unief, dan krijgen ze de keuze, blijven als monk of een carriere als eventueel martial arts leraar of artiest...Zij zien het meer als het summum dat ze kunnen bereiken
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Sep 25 2006 10:34pm
Quote (Standard @ Mon, 25 Sep 2006, 20:17)

Ik denk niet dat ze dan denken 'oh laat ik eens uit het raam springen, heb ik wel 3 gebroken benen en 7 gebroken weet ik veel watten, maar ik ben dan wel vrij!' Dat zou ik dus nooit doen! wink.gif
Banned
Warn: 40%
Sep 26 2006 05:13am
Quote (wolf)
3 gebroken benen

Massive!

Ander voorbeeld, je bent op de derde verdieping, en er ontstaat brand en je kan nergens meer heen. Alleen springen. =)

De kansen dat je het ooit zult gebruiken is klein, en het zal waarschijnlijk gewoon een training zijn om die chi onder de knie te krijgen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll