Quote (dmx_wizzard @ Wed, 13 Sep 2006, 21:40)
Quote (Tha_Axid @ Wed, 13 Sep 2006, 21:38)
Quote (dmx_wizzard @ Wed, 13 Sep 2006, 21:36)
Quote (Tha_Axid @ Wed, 13 Sep 2006, 21:31)
Quote (Exclamation @ Wed, 13 Sep 2006, 21:22)
Quote (Tha_Axid @ Wed, 13 Sep 2006, 20:21)
ik doe mijn profielwerkstuk over een zwart gat mss, is nog nie zeker. Je kan ook een balista doen, das zo'n grote katapult, daar kan je wel wat over schrijven.
Doe het over de invloed van games op je leven...

dat is meer maatschappelijk of informatica, niet mijn profiel of vak.
on topic: ik had ook als keuze kruisboog en pet fles (of hoe ze da ding ook noemen) je pakt een lege fles, vult deels met water, kurk met een gat erdoor in de bovenkant, daar stop je een fietspomp in en pompen maar

kan 20 meter hoog komen met gewone fiets pomp. Egte pro's (ja er zijn wedstrijden) die komen veel hoger, ze schieten door hout heen en zo

wtf!!

schrijf daar maar es rond de minimum 30 blz over

makkelijk, kei veel test resultaten en zo, we moeten onderzoek doen, dus heel veel testen. En bijv. zon wedstrijd beschrijven, de geschiedenis, waar het voor gebuirkt kan worden. Dit principe wordt ook gebruikt om raketten voor te stuwen.

wtf voor richting doe jij? en waar?
hmz katapult echt wel iets dat handig is ~
mja zou mss zo als einde kunne zoeken naar beste materiale voor iets van bepaalde massa zo ver moglijk te laten vliegen onder een bepaalde berekende paraboo~lboog~~
nederland, natuur&techniek als dat jouw iets zegt. Er valt ook te bereken met hoeveel water hij het beste vliegt, want veel water is weinig druk, weining water is weining stuwing. Ik doe trouwens ook HAVO, dat is het niveau, maar aangezien jij in belgie woont zal je ons systeem wel niet kennen. Ik hoef trouwens maar 10blz minimaal, en 40-80uur werktijd.
Edit: ik zit nog op middelbaar, als ik strax HBO doe, wat meestal na HAVO komt, dan zullen de eindwerkstukken idd wel groter worden. Dat verwacht ik tenminste
This post was edited by Tha_Axid on Sep 13 2006 02:48pm