d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > My Life Suxx I Hope I Die.. > Zucht Daar Gaat Mijn Grote Liefde..
Prev123411Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Feb 24 2010 08:14am
Quote (Wuben[NM] @ 24 Feb 2010 14:54)
Vrienden blijven op korte termijn heeft geen zin. Er spelen nog te veel emoties waardoor 1) je ruzie krijgt, 2) jaloers wordt als de ander iets aanpapt met een ander, 3) je in bed belandt en daarna je nog ellendiger voelt of 4) toch nog een poging onderneemt die een grote kans van falen heeft.

Ofwel: zet haar even op pauze. Neem de tijd om over haar heen te komen (niet letterlijk). Geef dit eventueel aan als ze lastig doet.

ja hier heb ik allemaal wel aan gedacht... maarja.. ik wil haar terug.. het grote probleem daar ben ik ondertussen uit is dat ik het zo erg vind dat ze steeds moet huilen en zo, en dat er tot nu toe niemand echt voor haar klaarstond ik heb wat mensen gezegd met haar te gaan praten dat ze wat afleiding heeft.. ik vind het zo erg dat ze dus niemand heeft, ik zou zonder twijfelen al mijn vrienden aan haar geven om haar te troosten..

ik red me wel alleen, maar toch wat hulp van anderen met deze ervaring ofzo.. want ik zat gewoon nog nooit in deze situatie..
Member
Gold: 224.00
Feb 24 2010 08:28am
Quote (CpTJenJen @ 24 Feb 2010 16:14)
ja hier heb ik allemaal wel aan gedacht... maarja.. ik wil haar terug.. het grote probleem daar ben ik ondertussen uit is dat ik het zo erg vind dat ze steeds moet huilen en zo, en dat er tot nu toe niemand echt voor haar klaarstond ik heb wat mensen gezegd met haar te gaan praten dat ze wat afleiding heeft.. ik vind het zo erg dat ze dus niemand heeft, ik zou zonder twijfelen al mijn vrienden aan haar geven om haar te troosten..

ik red me wel alleen, maar toch wat hulp van anderen met deze ervaring ofzo.. want ik zat gewoon nog nooit in deze situatie..

Medelijden heeft geen zin. Zij maakt het uit, zij draait voor de consequenties op. Overigens zou ik Remy wel opgeven om haar te troosten.
Member
Gold: 810.00
Feb 24 2010 08:28am
Klinkt misschien gek maar om je op andere gedachten te zetten kan je het beste een hobby nemen die beide hersenhelften gebruiken. Begin met het bespelen van een instrument oid.

Mart
Member
Gold: 14.89
Feb 24 2010 08:32am
Quote (Wuben[NM] @ 24 Feb 2010 15:28)
Medelijden heeft geen zin. Zij maakt het uit, zij draait voor de consequenties op. Overigens zou ik Remy wel opgeven om haar te troosten.

Kinderen stop je een speen in de mond om het huilen te stoppen; bij vrouwen (of meisjes) een lul.
Member
Gold: 224.00
Feb 24 2010 08:48am
Quote (WemyNM @ 24 Feb 2010 16:32)
Kinderen stop je een speen in de mond om het huilen te stoppen; bij vrouwen (of meisjes) een lul.

Dan stuur ik Kemkers op haar af. Immers de grootste lul van Nederland vandaag.
Member
Gold: 100.00
Feb 24 2010 10:44am
Quote (CpTJenJen @ 24 Feb 2010 16:14)

hoe graag je het ook wilt je zal het naast je neer moeten leggen. Dit zal namelijk bijna ALTIJD fout gaat. Het heeft geen nut, het heeft geen zin. Wees sterk en laat het gaan.
Hoe meer je gaat vechten om de relatie te behouden hoe meer pijn het je zal doen en hoe meer moeite je er mee zal hebben.

wat je doet is trouwens wel goed. er over praten helpt (zelfs op zo'n stom forum als dit)
Member
Feb 24 2010 02:11pm
Quote (Hellskin @ 24 Feb 2010 17:44)
hoe graag je het ook wilt je zal het naast je neer moeten leggen. Dit zal namelijk bijna ALTIJD fout gaat. Het heeft geen nut, het heeft geen zin. Wees sterk en laat het gaan.
Hoe meer je gaat vechten om de relatie te behouden hoe meer pijn het je zal doen en hoe meer moeite je er mee zal hebben.

wat je doet is trouwens wel goed. er over praten helpt (zelfs op zo'n stom forum als dit)

ja jullie nemen me ook serieus en daar ben ik blij om, een lange tijd geen topic gezien met twee pagina's met serieuze of semi serieuze dingen..

toch heb ik al het advies in de wind geslagen toen ze me rond half 4 smste om samen te blowen.. ik wou haar gewoon graag zien en horen wat ze te zeggen had en het heeft wel geholpen..

Genevieve zegt:
*papa vroeg of ik me nu beter voelde
*en ik zei ja
*en er was geen probleem

toch ben ik blij met al het advies een paar daarvan gaan me zeker helpen, ik hou jullie zeker op de hoogte en zou het daarom fijn vinden als het topic schoon blijft.
Member
Gold: 102,025.00
Feb 24 2010 04:25pm
Quote (Hellskin @ Feb 24 2010 05:44pm)

Mee eens, ookal is dat eerlijk gezegd wel moeilijk om dat 1,2 te doen. Zoek afleiding, ga met vrienden chillen.

Member
Feb 25 2010 03:41am
Quote (Mafkees @ 24 Feb 2010 23:25)
Mee eens, ookal is dat eerlijk gezegd wel moeilijk om dat 1,2 te doen. Zoek afleiding, ga met vrienden chillen.

ja dat deed ik ook en toen smste ze en kon ik geen nee zeggen..

lig btw weer ziek in bed.. vanmiddag koppig dat ik ben gewoon naar school.. project moet af
Member
Gold: 102,025.00
Feb 25 2010 03:55am
Quote (CpTJenJen @ Feb 25 2010 10:41am)
ja dat deed ik ook en toen smste ze en kon ik geen nee zeggen..

lig btw weer ziek in bed.. vanmiddag koppig dat ik ben gewoon naar school.. project moet af
Nee ik begrijp wat je bedoelt. Maar laat je niet aan het lijntje houden, niet dat ze je sms van kom maar wanneer het haar uitkomt.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123411Next
Closed New Topic New Poll