Quote (¢?NNI @ Tue, 12 Sep 2006, 21:51)
Quote (triple_han @ Tue, 12 Sep 2006, 22:44)
Ik heb een stukje loose change gekeken en als de feiten die in het eerste gedeelte werden genoemd waar zijn dan ben ik er van overtuigd dat Bush hier achter zit. Als ik tijd heb zal ik er wat meer informatie over bekijken want ik ben er wel in geinteresseerd.
De torens zijn wel degelijk ineengestort door de vliegtuigen, niet door explosieven. Er is wel degelijk een vliegtuig in het pentagon gevlogen. Enkel over gebouw zeven hebben ze wel 'n punt...
Maar ik ben ervan overtuigd, zoals zero_cool89 zei, dat de aanslagen door Al Qaeda zijn gepleegd, maar de Amerikaanse regering wist ervan en liet het gebeuren. Uiteindelijk hebben ze er enorm voordeel uit gehaald, of ja, hun bankrekening dan toch.
Heb je Fahrenheit 9/11 gezien?
osama bin laden heeft gezegt dat hij niets te maken heeft gehad met de aanslagen, hij zei: als ik het had geplanned was het beter gegaan.
En ik ben er nog altijd voor dat de amerikaanse regering het helemaal heeft opgezet, het komt ze gewoon te goed uit, ze gaan daarvoor niet wachten tot een of andere terrorist precies in het WTC vliegt.