Quote (WubenNM @ 2 Feb 2010 13:53)
Bacardi met spezie schijnt lekker te zijn. Als ik rum drink, is het of een Baco of in een cocktail. Overigens is Baco fucking simpel, maar op het eind van de avond heb ik zeer pijnlijke dingen gezegd en ben ik het nog vergeten ook.
Rum moet je niet puur drinken, vind ik. In de thee is het ook lekker trouwens. Vooral in deze gure tijden.
Die thee lijkt me wel een aardige voor de dames, ikzelf ben niet zo'n thee drinken

Blijft toepasselijk hoe we in Dutch subforum na 1 ontopic reactie weer afdwalen haha!
Btw, what's an spezie?
Baco mag dan wel 'simpel' zijn, maar ik kan beter tegen een hele avond BaCo of BeCo drinken dan kapot gaan aan het bier. En dan heb ik 't over hetzelfde tempo & aantal galzen meedrinken met de rest.
Quote (shadowstriker89 @ 2 Feb 2010 18:30)
over de rummmm
bacardi 151 omdat nathalie holloway erdoor ging trillen haha, shotjes en dan puur. maar niet teveel, overigens is het ook niet bepaald lekker haha maar meer grappig om te doen en word je er net iets te snel dronken van..
en verder drink ik kwa rum eigenlijk alleen bacardi cola..
maar volgens mij gaat er ook rum in mojito en daiquiris of hoe je het ook schrijft, misschien kan je googlen op rum cocktails
oke en nu gaat het weer over eduard zijn ballen.
valentijnsdag valt tijdens carnaval.. dus ik dacht ik geef haar doosje chocolaaaa ofzo.. of wat persoonlijks ofzo zodat het niet zo standaard is.. wilde eerst uit eten maar om nou dronke in restaurant te zitten...
Mojito's zit idd ook rum in (remember bacardi mojito reclame?), maar da's een beetje werk he, en daar hou ik niet zo van

Valentijn-carnaval wordt nog een combi voor sommige mensen dit jaar... Ik zou gaan voor de 'standaard' doos chocolade dingetjes
en wat persoonlijke frutsels. Het leukste vinden ze vaak (Iris iig) als je gedurende het jaar oplet op de kleine hints die ze geeft en dat dan koopt en een tijd later (als ze het zelf alweer vergeten is) cadeau doet.
Quote (ReadyAimFire @ 2 Feb 2010 19:17)
helft bruine rum + helft cola + scheutje grenadine (gewoon de standaardshit, geen vruchtensiroop ofzo) + citroensap = yummy
Grenadine bedoel je die groene zooi dan? Valt eens te proberen dit als ik ergens tegen wat van dat spul aanloop